|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
![](images/print.gif) |
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Maglownica
nemo1603 - Pią Sie 29, 2008 14:35 Temat postu: [R416] Maglownica Czy maglownic od rovera 200 bedzie pasować do rovera 400??
chudson - Pią Wrz 05, 2008 18:02
Sytuacja zmusiła mnie do poszukiwania odpowiedzi na podobne pytanie dlatego spróbóje sam sobie odpowiedziec i prosze aby wypowiedzieli się Ci , którzy więdzą coś na ten temat
Awieć według tego co pisze na stronie intercars przy nowej przekładni ,to od roku 89 do 2000 w roverach 200 i 400 obojętnie od wersji silnikowej występuje taka sama przekładnia kierownicza...
Zgadza się
giewu - Pią Wrz 05, 2008 18:16
nemo1603 napisał/a: | Czy maglownic od rovera 200 bedzie pasować do rovera 400?? |
EPC oraz katalogi hurtowni (np. Intercars i Fota) podają różne numery maglownic
chudson napisał/a: | Awieć według tego co pisze na stronie intercars przy nowej przekładni ,to od roku 89 do 2000 w roverach 200 i 400 obojętnie od wersji silnikowej występuje taka sama przekładnia kierownicza... |
taka sama maglownica wedle powyższych katalogów występowała jedynie w starszych rocznikach (czyli w kanciakach)
poprawcie mnie jeśli się mylę, by kolegów nie wprowadzać w błąd
danielsonicl - Sob Wrz 06, 2008 12:27
Jeżeli wymiana twojej maglownicy spowodowana jest luzem i stukami to radzę ją zregenerować,ja właśnie tak miałem.Wymiana jednej tulejki z tworzywa i skasowanie luzu na listwie zębatej dała super efekty,zero stuków i luzu a koszt żaden. Jeżeli masz możliwość dojścia do tokarki.
chudson - Nie Wrz 07, 2008 01:29
GDzie znajde dokładny opis przekładni lub instrukcje jak to rozkręcić po kolei ?
I z kąd wziąść ewentualne części do regeneracji i co warto przejrzeć/wymienić jeśli juz będe rozbierał ? ?
Niestety tak jak większość potrzebuje auto na codzień więc rozkręcanie auta na tydzień moze być kłopotliwe zwłaszcza ,że zbliza sie jesień i nie uśmiecha mi sie jeździć rano w chłodzie i deszczu do pracy motorem
Moja przekładnia stuka , pod koniec zakresu skręcania słychać co jakiś czas głośne stuknięcie a przez większość czasu dziwne cichsze traszki słyszalne są przy kręceniu .Po podniesieniu przodu auta i kręceniu w powietrzu żadnyuch dżwięków nie ma, posprawdzałem wszystko inne i to musi dochodzić z przekładni .
danielsonicl - Nie Wrz 07, 2008 10:28
W rave jest schemat ale bardzo mało z niego widać,ja do wymiany tulejki i skasowania luzu nie demontowałem maglownicy z auta.Było ciężko ale udało się,za co mogę pochwalić rozwiązania demontażu,tulejki od strony kierowcy,zastosowano typowe rozwiązanie z siłowników hydraulicznych przez co łatwo ją wyciągnąć
|
|