Zobacz temat - SOLVED [R220 SDi] Olej przy intercoolerze. Martwić się?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - SOLVED [R220 SDi] Olej przy intercoolerze. Martwić się?

Fargo80 - Wto Wrz 02, 2008 18:56
Temat postu: SOLVED [R220 SDi] Olej przy intercoolerze. Martwić się?
Witam wszystkich ponownie!

Dodaje fotke - zaznaczone miejsce to tam gdzie jest mokry od oleju przewod i to calkiem powaznie.

Dodaje ze oleju nie ubywa.

Nie wiem czy sie martwic czy to normalne?


Za wszystkie rady z gory dzieki!

filo - Wto Wrz 02, 2008 19:14

Posprawdzaj czy masz opaski dokręcone bo może gdzieś dmucha z pod nich.
U mnie wyglądało to podobnie ale to była wina właśnie opaski-nie dokręcona.
Pęknięty wąż raczej nie jest.
A w miejscu styku węża IC i takiego małego węża(chyba przelew do zbiorniczka płynu chłodzącego) jest wytarty wąż od IC czy tylko takie złudzenie na fotce?

Fargo80 - Wto Wrz 02, 2008 19:17

To jak najbardziej jest zludzenie waz jest ok ale opaski musze posprawdzac. Nawet myslalem by posciagaz weze i je wymyc! Tylko nie wiem czy to db pomysl?
filo - Wto Wrz 02, 2008 19:25

Fargo80 napisał/a:
Nawet myslalem by posciagaz weze i je wymyc! Tylko nie wiem czy to db pomysl?


Ja bym nie ściągał-szkoda roboty.
Wymyć zamontowane delikatnie pędzelkiem i benzyną(chociaż nie wiem czy benzyna sie do tego nadaje)ale broń Boże nie ropą bo ona "szkodzi" gumie.
A z tymi opaskami to też uważać bo ze dwie to przekręciłem na zasadzie-"a jeszcze trochę,jeszczę trochę i po gwincie"

thef - Wto Wrz 02, 2008 20:09

Wymontowanie węży jest jak najbardziej na miejscu. Warto wyczyścić czystą szmatką miejsca styku z intercoolerem oraz samo wejście do niego, żeby po ściśnięciu opaską lepiej trzymało.
Fargo80 - Wto Wrz 02, 2008 20:48

Ale jesli idzie o jakis uszczerbek na zdrowiu mojego autka to chyba nie musze sie martwic? :lol:
thef - Wto Wrz 02, 2008 21:38

Fargo80 napisał/a:
Ale jesli idzie o jakis uszczerbek na zdrowiu mojego autka to chyba nie musze sie martwic? :lol:
Jeżeli węże nie są bardzo mokre to wszystko ok. Turbina musi być czymś smarowana, wewnątrz układu tworzy się mgiełka olejowa i dlatego pewne ilości oleju zawsze znajdziesz w wężach.
Fargo80 - Sro Wrz 03, 2008 16:09

No i problem zalatwiony weze zostaly sciagniete wyczyszczone a opaski PORZADNIE dokrecone :mrgreen:

miejmy tylko nadzieje ze juz bedzie db


wiekie dzieki dla thef`a, pozdrawiam serdecznie bo ja w Woli mieszkam wiec po sasiedzku

jesli idzie o mnie to TEMAT ZAKNIETY

rybakowy - Pon Wrz 29, 2008 20:53

Widze ze mowa tu o czyms co u siebie zauważyłem ze moja turbina jest na samum dole troche "spocona" od oleju,nie jest to duzzo ale jest,pomyslałem ze odkręce gorny wąz od IC i zobacze co tam w środku a w śroku jest mokro,co prawda nie płunie tam rzeka oleju ale jest wilgotno lub spocone jak kto woli,

Czy mam sie martwic,autko troche kopci tylko rano,jak jak wyjade z parkingu spod domu jakies 50metrów zadnego dymka,prosze o jakąs diagnoze :cool:

thef - Pon Wrz 29, 2008 23:39

rybakowy napisał/a:
Czy mam sie martwic,autko troche kopci tylko rano,jak jak wyjade z parkingu spod domu jakies 50metrów zadnego dymka,prosze o jakąs diagnoze :cool:
Nie masz powodów do zmartwień :)