|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 214i 8v 96 r.] Problem z immobilajzerem
Radzio83 - Wto Wrz 09, 2008 13:15 Temat postu: [Rover 214i 8v 96 r.] Problem z immobilajzerem Witam wszystkich ...
Mam ogromną prośbę do wszystkich. Jak można odłączyć fabryczny immobilajzer we własnym zakresie??? Aby wyłączyć immo muszę kilkakrotnie przyciskać pilota co czasami zajmuję dużo czasu bo nie ma żadnej reakcji. Czytałem dużo na ten temat i wiem że może być wiele rozwiązań tego problemu ale nigdzie nie jest jasno napisane jak samemu to zrobić i gdzie znajduje się cały układ odpowiedzialny za immo. Postanowiłem pozbyć się tego dziadostwa stąd moje pytanie. Proszę o pomoc.
PHJOWI - Wto Wrz 09, 2008 13:18
jeśli masz kod 4 cyfrowy to możesz go odłączyć , jeśli nie masz to sam nic nie zrobisz ponieważ trzeba ciąć immo w komputerze a to koszt od 200-do 500zł
kqba - Wto Wrz 09, 2008 13:26
Oddaj piloty do elektronika. Ja za naprawę zapłaciłem 20zł i chodzą cacy. Kiedyś 2 godz spędziłem na wciskaniu guzika z pilota żeby wyłączyć immo.
Radzio83 - Wto Wrz 09, 2008 13:58
No dobra a gdzie znaleźć ten 4 cyfrowy kod??? Wiem że koszt jest duży, jeden mechanik zaśpiewał mi 500 zł masakra.
kqba - Wto Wrz 09, 2008 14:07
Kod powinien być na małej karteczce wielkości karty kredytowej, w etui książki serwisowej. Kod immobilisera można zmienić/ustalić po podłączeniu do kompa (wydaje mi się że max za taką usługę to 100 zł)
Radzio83 - Wto Wrz 09, 2008 14:20
A gdy zdobędę ten kod to muszę podłączyć się do kompa i wtedy można go wyłączyć tak???
piter34 - Wto Wrz 09, 2008 15:57
Radzio83 napisał/a: | Proszę o pomoc. |
Ja bym najpierw wymienił baterie...
Radzio83 - Czw Wrz 11, 2008 07:37
No chyba muszę tak zrobić i przejść prawidłowo cały etap wymiany baterii jak to piszą w instrukcji. Jak to nie pomoże to już sam nie wiem co robić. Pozdrawiam
giewu - Czw Wrz 11, 2008 09:13
Radzio83 napisał/a: | Aby wyłączyć immo muszę kilkakrotnie przyciskać pilota co czasami zajmuję dużo czasu bo nie ma żadnej reakcji.... ale nigdzie nie jest jasno napisane jak samemu to zrobić |
ale czy aby na pewno nie jest to nigdzie napisane ? ... 1. KLIK, 2. KLIK
Radzio83 napisał/a: | No chyba muszę tak zrobić i przejść prawidłowo cały etap wymiany baterii jak to piszą w instrukcji |
ja też bym najpierw od tego właśnie zaczął
Radzio83 - Pią Wrz 12, 2008 08:05
Tak jak myślałem wymiana baterii oraz cały etap synchronizacji spalił na panewce. Po wymianie baterii pilot całkowicie przestał reagować. Po prawie godzinie wkońcu udało mi się go wyłączyć ale muszę klikać bardzo dużo razy.
Nie wiem komu pomagała ta synchronizacja ale mi nie pomogło, zero reakcji.
giewu - Pią Wrz 12, 2008 08:19
Radzio83 napisał/a: | Nie wiem komu pomagała ta synchronizacja ... |
wszystkim tym, którzy mają sprawne piloty i musieli odpiąć akumulator
czytałeś o włącznikach w pilocie?
Radzio83 - Pią Wrz 12, 2008 08:27
Jeśli pilot wyłacza immo mimo tak długiego czasu to chyba działa, bateria była nowiutka więc o co chodzi. Co mam odłączyć akumulator i potem próbować go zsynchronizować???
Co miałeś na myśli pisząc o włącznikach w pilocie???
giewu - Pią Wrz 12, 2008 08:44
Radzio83 napisał/a: | Co miałeś na myśli pisząc o włącznikach w pilocie??? |
czy przeczytałeś tematy, do których podałem Ci linki ... tam masz to opisane
Radzio83 - Pią Wrz 12, 2008 08:57
Czytałem, pilot jest ok wszystko trzyma się kupy więc nie rozumiem dlaczego nie reaguje. Muszę jednak chyba oddać piloty do specjalisty elektryka i niech je dobrze sprawdzi.
|
|