|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r214Si'97] Pomoc w wyborze uszczelki głowicy
storm - Czw Wrz 11, 2008 10:52 Temat postu: [r214Si'97] Pomoc w wyborze uszczelki głowicy Witam.
Co myslicie o tych uszczelkach ?
http://moto.allegro.pl/it...over_rover.html
http://moto.allegro.pl/it..._800_45_25.html
?
Z tego co wyczytałem na angielskim forym najlepsze są uszczelki Payen BW750 te wzmocnione, jednak nie mogę ich nigdzie znalezć.
Chodzi o taką :
Te dwie uszczelki widze, że też maja podobne wzmocnienia (przerywane paski) co myslicie ?
piter34 - Czw Wrz 11, 2008 11:13
Obydwie uszczelki są starego typu. Jedna jest produkcji FAI, a druga VICTOR REINZ. Prawidłowo założone powinny być OK. Osobiście zdecydowałbym się na tę drugą.
storm - Czw Wrz 11, 2008 11:29
Tak starego, nie zdecydowałem się na nowy typ bo nie mam juz funduszy na wymianę magistrali olejowej na nowy typ. Jednak jest dużo opinii, że nowy typ też zawodzi ..
Już sam nie wiem co robić
Myślałem jeszcze nad tym zestawikiem :
http://www.allegro.pl/ite...series_16v.html
Ale czy to faktycznie wszystko potrzebne ..
michalswiatek - Czw Wrz 11, 2008 11:36
Fajny zestawik Ale to jest uszczelka nowego typu.
storm - Czw Wrz 11, 2008 11:41
Wiem właśnie hehe. Serio mam dylemat czy stary typ, czy nowy bez wymiany magistrali.
Pomózcie
Dobra cena tego zestawu ?
michalswiatek - Czw Wrz 11, 2008 11:47
Ja zalozylem nowy typ, magistrali nie wymienialem. Po 10tys km wszystko jest OK. Ale ja podnosilem glowice z innego powodu. Stara uszczelka nie byla uszkodzona. Jesli chodzi o cene, to kupujac pojedynczo taniej nie bedzie.
storm - Czw Wrz 11, 2008 11:51
szpilki wymieniałeś na nowe ?
michalswiatek - Czw Wrz 11, 2008 11:58
Nie. Sprawdzilem dlugosc zgodnie z procedura przewidziana w RAVE i okazalo sie ze nie trzeba wymieniac.
oprawca_1978 - Czw Wrz 11, 2008 14:16 Temat postu: Re: [r214Si'97] Pomoc w wyborze uszczelki głowicy
Ja, gdy w moim zrobił sie HGF, zastosowałem FAI. Dwa lata temu dałem za nią 160 PLN w hurtowni na Łopuszańskiej. Niby przepłaciłem, ale jako że naprawiłem sobie ten defekt całkowicie sam.
Do tej pory (w listopadzie będzie dwa lata) od awarii (była przy 102 kkm) - 47 kkm (teraz mam prawie 149 kkm) i NIC się złego nie dzieje, olej nie ucieka, woda też nie, nie mieszają się, silnik suchutki, nie ma przedmuchów, moc jest, itd..
Na spokojnie przejadę na niej 100 kkm, czyli tak do 200 kkm przebiegu silnika na pewno.
Silnik chodzi pięknie, na gazie od 68 kkm przebiegu, w lato potrafi mi zejść poniżej 8 l LPG na sto km, a to przecież tylko zwykły Polonez z 1996 roku, choć z silnikiem Rovera.
Tu opis mojej zabawy z uszczelką
http://www.motonews.pl/fo...by=asc&start=80
storm - Czw Wrz 11, 2008 14:25
też najchętniej zrobiłbym to sam i dopilnował wszystkiego, jednak moja wiedza z zakresu motoryzacji jest czysto teoretyczna nie chciałbym czegoś uwalić
AndrewS - Czw Wrz 11, 2008 22:34
ja tez mam FAI i jak na razie wszystko ok , teraz z ciekawosci pewnie sprobowalbym ta nowa
zestaw fajny na angielskim ebayu chodzi po ok 55 funtow
storm - Pią Wrz 12, 2008 12:28
ano fajny zestawik jednak go nie będe brał. Moje śruby po zmierzeniu niby sa ok .. uszczelek też wszystkich nie wymieniam
|
|