|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - SOLVED[R416] Czy da się rozebrać wentylator nawiewu?
polakpolak29 - Sro Paź 01, 2008 13:43 Temat postu: SOLVED[R416] Czy da się rozebrać wentylator nawiewu? Mam pytanie czy da się rozkręcić jakoś zaznaczoną na czerwono cześć od reszty czy nie
giewu - Sro Paź 01, 2008 13:47
na wszelki wypadek napiszę, że nie rozbierałem tego nigdy w życiu ...
ale sprawdź czy ten wentylator nie jest przypadkiem zapięty zegerem bądź inną zapinką na ośce silniczka ...
polakpolak29 - Sro Paź 01, 2008 17:15
No i chyba przyjdzie kupić mi nowy bo ten po jakimś czasie zaczyna się kopcić czyściłem myślałem ze coś to da nic. Teraz pytanie ile kosztuje nowy
ile kosztuje używany? a może zanieść do naprawy może coś jeszcze da się zrobić za mniejsze pieniądze
PHJOWI - Sro Paź 01, 2008 18:21
nowy coś około 600 , używka około 100zł za 50 też można coś dostać
sTERYD - Czw Paź 02, 2008 00:05
polakpolak29 napisał/a: | ten po jakimś czasie zaczyna się kopcić |
jak uda Ci się rozebrać to sprawdź, czy przypadkiem szczotki nie są na zero lub prawie zero... szczotki do belejakiego rozrusznika kupisz za 20 złych
polakpolak29 - Czw Paź 02, 2008 10:08
Szczotki są. Męczyłem się i dostałem się w końcu do środka i wyczyściłem wszystko a nie jak jak ostatnio. Teraz jest cisza ale pojeżdżę trochę i zobaczymy czy będzie dalej dymić. A tak nawiasem mówiąc to spory syf tam był. Dzięki za podpowiedzi w tej sprawie będę jeszcze informował jeżeli coś się zmieni
Paul - Czw Paź 02, 2008 10:48
To opisz jeszcze dla innych, jak to rozebrać i zrób SOLVED
polakpolak29 - Czw Paź 02, 2008 12:59
Ok zaznaczyłem na fotografii wejście na wtyczkę z którego wystają te dwa pręciki( przymocowane są do silnika) one posiadają takie haczyki czy wypustki jak kto woli które trzymają je w tym plastiku dobrze trzeba się przyjrzeć
Teraz potrzebujemy trochę siły żeby wyciągnąć silnik wraz z tym wentylatorem z tej podstawy jednak trzeba uważać aby nie połamać łopatek. I teraz ciągniemy jedną ręką za dolną o drugą za górną część (za te koło z łopatkami). Najpierw wyjdzie z jeden strony a następnie musimy zobaczyć czy te blaszki nie trzymają dalej jeżeli tak to odhaczmy je i wypychamy i mamy silnik wraz z kołem z łopatkami i osobno podstawę w której umocowany jest silnik. Mam nadzieje ze jakoś da się to zrozumieć co napisałem. (łatwo to nie wyjdzie, mnie zajęło to chyba z 30 min ale robiłem to 1 raz )
[ Dodano: Nie Lis 30, 2008 12:51 ]
Dodaje dzisiaj nowe zdjęcia
|
|