|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] pomocy przy resecie kompa
cin1 - Sob Paź 04, 2008 12:35 Temat postu: [R400] pomocy przy resecie kompa Witam wszystkich. temat poruszany setki razy, ale nie moge doczytac sie jak resetuje sie kompa w roverze. W hondzie wystarczy odpiac akumulator na 40 min, albo wyjac bezpiecznik swiatel cofania. JAK TO JEST W ROWERZE. jesli bezpiecznik to ktory.
sTERYD - Sob Paź 04, 2008 16:45
cin1 napisał/a: | JAK TO JEST W ROWERZE |
po co Ci w rowerze komputer?? musi jakaś wypaśna kolarka
no chyba, że chodzi Ci o Twój samochód, to dopisz jeszcze jaki masz silnik? czy masz dwa walki czy jeden?? (skrzynia automatyczna czy manualna )
poza tym po co chcesz resetować komputer??
jeśli chodzi Ci o reset nastaw krokowca, to w roverze z silnikiem hondy jest tak samo jak w hondzie, a w wersji z manualną skrzynią biegów trzeba włączyć zapłon i wcisnąć gaz do końca przynajmniej 5 razy.
jeśli chodzi o czyszczenie pamięci błędów to tylko komputer diagnostyczny, chyba, że masz automat
czort - Sob Paź 04, 2008 16:57
Prawidlowy reset (taki jak robia w ASO) wyglada nastepujaco:
1) najlepiej zdjac klemy i je dotknac do siebie
2) odczekac az silnik ostygnie
3) zalozyc klemy
4) POWYLANCZAC wszystkie odbiorniki pradu
5) zapalic i odczekac chwilke (2-3 min) az komputer ustawi obroty dla danego silnika - ale NIE DOTYKAJCIE GAZU on ma to zrobic sam
6) przejechac sie NORMALNIE nie obciazajac zbytnio jednostki - teoretycznie po 5-8 km komputer powienien byc w 100%
gotowy do dalszej pracy
7) jesli po punkcie 5 silnik bedzie gasl lub nie rowno pracowal itd ... oznacza to ze jakis czujnik/odczyt nie pracuje prawidlowo.
sTERYD - Sob Paź 04, 2008 17:06
czort, zapewniam Cię, że w Roverku z silnikiem serii K taki reset nie przyniesie najmniejszego rezultatu...
w jakim ASO Ci to robili
cin1 - Nie Paź 05, 2008 09:23 Temat postu: reset Chce resetowac poniewaz;
1. obroty mi faluja.
2. wyrzucilem kata wspawelem rurke
3. chce wyczyscic sonde lambda (musze znalezc odpowiedni nasbowy)
W mojej starej !@!$#... hondzie po usunieciu kata i innych modach dolotu i wydechu musialem go resetowac bo komp szalal, reset wtedy przyniusl efekt.
STERYD w naglowku opisalem swoje auto, podalem wszystko oprucz- DOHC, manual
giewu - Nie Paź 05, 2008 10:04
czort napisał/a: | 4) POWYLANCZAC wszystkie odbiorniki pradu |
a napisz mi proszę w jaki sposób wyłączyć np. zegarek samochodowy ?
cin1 - Nie Paź 05, 2008 10:09 Temat postu: do CZORTA siemka. powiedz mi czy sposub ktory opisales przyniusl efekty, i do czego sie przydal- jakie robiles mody. POZDRAWIAM
sTERYD - Nie Paź 05, 2008 12:14
giewu, powyciągać wszystkie bezpieczniki
cin1, falowanie obrotów moze mieć kilka przyczyn, faktycznie pasowałoby przeczyścić przepustnicę i krokowca, a potem zresetować jego nastawy (czyli włączyć zapłon i 5 razy gaz do deski w odstępach mniej niż 2 s)
sondę możesz sprawdzić choćby wg opisu znajdującego się tutaj:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#60
posprawdzałbym jeszcze caly dolot,czy nie ma gdzieś nieszczelności w wężykach podciśnienia...
no i należałoby sprawdzić czujnik położenia przepustnicy...
jeśli chcesz sprawdzić błędy w pamięci komputera, (co na pewno w tym przypadku nie zaszkodzi ) to niestety musisz znaleźć jakiś warsztat z KTSem boscha, albo z Testbookiem Rovera
|
|