Zobacz temat - [r200,99']Pomocy-mechanik potrzebny w Poznaniu

Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r200,99']Pomocy-mechanik potrzebny w Poznaniu

boosterr - Sro Paź 15, 2008 21:54
Temat postu: [r200,99']Pomocy-mechanik potrzebny w Poznaniu
Mam problem z moim roverkiem.kupilem go jakies pol roku temu i gosc powiedzial ze samochod nie byl bity, itp(ja jestem laikiem w temacie).od tego czasu mam z nim same problemy-obecnie jestem pewien ze byl bity(co potweirdzil mechanik) i ciagle cos w nim siada-obecnie samochod sie grzeje gdyz gdzies ucieka plyn chlodniczy-mozliwe ze z termostatu(po zapaleniu jest oki ale jak zacznie chodzic wentylator na chlodnicy to woda cieknie ciurkiem-w carmanie powiedzieli ze to jakis oring na czesci gdzie grubą wąż laczy sie z jakims plastikowym jakby trojnikiem z tylu korpusu silnika-co to może byc?).moja prosba dotyczy jakiegos mechnika ktory zna sie na roverkach-ale zna sie naprawde i najlepiej eby nie byl za drogi.musze cos zrobic z samochodzikiem bo inaczej oszaleje.oczywiscie samochod ma gaz i cos z nim nie tak rowniez-samochod szarpie podczas jazdy na gazie a na benzynie nie, oraz pali tyle samo gazu na drodze i w miescie.jesli znacie jakiegos dobrego specjalisty to dajcie namiary.dzieki z gory.
thef - Sro Paź 15, 2008 22:13

Mechanicy z Twoich okolic: przemo285, PHJOVI - kontaktuj się z nimi przez forum (priv).

PS. Popraw temat zgodnie z zasadami - dookreśl model roverka oraz opisz krótko usterkę, "pomocy" szuka każdy w tym dziale ;)

Zukowaty - Sro Paź 15, 2008 22:18

thef napisał/a:
Mechanicy z Twoich okolic: przemo285, PHJOVI - kontaktuj się z nimi przez forum (priv).

Przemo jeszcze chyba nie ma warsztatu ale jak rozmawialem to juz tuz tuz :smile:

boosterr - Sro Paź 15, 2008 22:28

a powiedzcie mi jeszcze jak dokladnie mam sie z nim kontaktowac?
Brt - Sro Paź 15, 2008 23:12

boosterr, popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji w swoim pierwszym poście) ...