Zobacz temat - [R200 1.4i 98'] Raz ma moc a raz nie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.4i 98'] Raz ma moc a raz nie

memphisto - Sob Paź 18, 2008 20:40
Temat postu: [R200 1.4i 98'] Raz ma moc a raz nie
Witam, o to problem:

Otóż czasem jak deptam to aż miło mimo 75koników to fajnie rwie 1, 2, i na 3 świetnie idzie, ale są momenty kiedy ma 1 np 3 tyś obrotów i dam dwujke i auto tak jakby nie rozpędzało sie jak za mocno wwcisne gaz to auto tak jakby zgasło po prostu 0 mocy jak np. wcisnę sprzęgło i dalej jadę to już załapie i ciągnie to samo z 2 na 3 jade na 2 np mam 2.5 tyś obrotów daję 3 (obroty wskakują na 1.8) i autko stoi ostatnio nawet zdażyło mi się, że jechałem na 3 niecałe 3 tyś obrotów wcisnałem BARDZO mocno gaz i prawie zero reakcji.. silnik zalewa czy tylko ja tak mam ?? z 1 też raz ciągnie raz nie ciągnie.

Wymianiałem całą elektrykę poza kablami, może tam leżeć przyczyna?

i 2 problem:
Mam nowy akumulator i w zasadzie po mokrej nocy ma problemy z odpaleniem na 10 odpalen zdarza się raz, że przekręcam kluczyk a on raz zakręci i zgaśnie, za 2 razem juz bierze na dotyk...

kerys - Sob Paź 18, 2008 20:44

możliwe że pompka paliwa lub regulator ciśnienia ale to jest tylko moje gdybanie niech się wypowiedzą najlepiej specjaliści
memphisto - Sob Paź 18, 2008 20:46

nie wiem czy to ma znaczenie ale byłem na kompie ok miesiąca temu - 0 błędów

aha i autko sie chyba zrobiło głośniejsze ale nie jest to wycie silnika tylko taki nawet fajny dźwięk (wydobywa się z silnika na bank więc nie tłumiki ;D )

kerys - Sob Paź 18, 2008 20:49

możliwe za dużo powietrza za mało paliwa i mamy lekko basowy dźwięk
memphisto - Sob Paź 18, 2008 21:05

czasem jak tankuję to po odkręceniu korka aż powietrze robi tssssssssssss jakby ktoś z koła spuszczał :P czytałem, że to źle bo sie robi zbyt duże cisnienie ?

a co do dźwięku to występuje przy ponad połowie baku :)

silentsystem - Nie Paź 19, 2008 10:51

tez tak mam, jakies rady macie??
kostas - Nie Paź 19, 2008 14:47

Ja też tak mam, to chyba "ten typ tak ma" :)

[ Dodano: Nie Paź 19, 2008 15:48 ]
tzn chodzi o te pdciśnienie w baku:)

memphisto - Nie Paź 19, 2008 15:08

no to kwestie baku z głowy mam, pozostaje sprawa z mocą, jest w stanie ktoś pomóc?
mogewszystko - Nie Paź 19, 2008 20:22

memphisto, jak depniesz mocniej na cieplym silniku to ci samochod dlawi przerywa? depniesz tzn wcisniesz gaz do dechy na niskich obrotach np przy 2tys.
pietro - Nie Paź 19, 2008 21:15

może sonda lambda?
memphisto - Nie Paź 19, 2008 21:27

mogewszystko napisał/a:
memphisto, jak depniesz mocniej na cieplym silniku to ci samochod dlawi przerywa? depniesz tzn wcisniesz gaz do dechy na niskich obrotach np przy 2tys.



nie nic sie nie dzieje po prostu nie przyspiesza z 2 tysiecy do 3 tysiecy 10 sekund bedzie sie rozpedzal, jak zdejme noge z gazu i po lekku bede naciskal to z 2 do 3 tysiecy zrobi od razu i ciągnie, jak dam pedał mocno tak jak mówisz po prostu 0 reakcji i 0 mocy...

donmulanka - Nie Paź 19, 2008 21:29

też tak mialem :( niestety nie pociesze Cie... albo pada Ci pompka paliwa, albo sterownik daje znać o tym, ze juz nadchodzi koniec jego dni... u mnie padla pierwsze pompka paliwa.. wymienilem auto pojezdzilo chwile (mialo takie same objawy jak u Ciebie) i padło na sterownik... + to ze rano nie chce Ci zapalić od "kopa" tylko za 2 razem.. też to przechodzilem dokladnie rok temu :)

ps. podlaczenie do kompa nie pokazywalo zadnych bledow ani zeby bylo cos nie tak ze sterownikiem.. wiec radze jechać do dobrego elektromechanika ktory zrobi z Roverkiem zanim roverek zrobi psikusa w trasie i stanie.. albo nei ebdzie chcial odpalić. (do tego mozesz sprawdzic filtr paliwa, to siteczko przy pompce paliwa moze byc zapchane syfem i nie daje takiego cisnienia jak ma być, jesli jezdzisz czesto na rezerwie lub z malym stanem paliwa to normalne..)

Pozdr

memphisto - Nie Paź 19, 2008 21:33

no wlasnie kurde ciagle jezdzilem na 5 litrach i tankowalem co 2 dni bo nie umialem zdobyc wiecej kasy dopiero teraz go zalałem na maxa, zaczne od filtra paliwa i kable wymienie zbym miał całą elektryke dobrą.

donmulanka, A drogo Cie to kosztowało??

donmulanka - Nie Paź 19, 2008 21:41

Hmm.. ja tez tak jezdzilem a ze mialem 103 kuce na zawolanie i to mo j1 samochod to az sie chcialo ejchać .. no ale wiadomo 5 litrow + wir w baku przy 6-7 tys obr = zapowietrzona pompka paliwa syf, smieci zapchane to siteczko i auto ne ichce jechać bo nie ma ciśnienia,

co do kosztów to pompa paliwa nie drogo jak sie ma jakiegos znajomego w sklepie motoryzacyjnym to pompke do r200 mozna za 130 zł dostać tak jak w moim przypadku wymienilem sobie ją sam na kanale u kumpla w warsztacie nei jest tak duzo roboty ale bak trzeba sciagać.. a z tego co wiem wymiana pompki paliwa jest niedroga.. natomiast jeśli chodzi o sterownik :/ hmm nie chce straszyc ale mnie kosztowalo 1000 zł bo nikt nie wiedzial co jest nie tak z tym autem dopeiro napotkalem na cale szczescie na zaje biestego elektromechanika w zakopanym i on doprowadzil mi auto do takeigo stanu w jakim ma byc. ale żeby Cie pocieszyc nie cche nikogo tu reklamować ale Pan od czesci z H&Rautomobil mial sterownik do r200 za 250 zł wiec nie jest zle :) , polece C iejszcze sprawdzić cewke kopolke i kable oraz świece.. ale sprawdzić!! daj to do elektromechanika a nie kupuj i wymieniaj bo szkoda kasy ja tak zrobilem bo byle mzdesperowany + wymienilem wszystkei czujniki i dalej bylo to samo.. a tu sie okazala pompka paliwa i potem ten... sterownik no ale coz mam teraz mnustwo zapasowych kabli swiec czujnikow :)
pozdr jak cos to pisz moze pomoge jakos.

[ Dodano: Nie Paź 19, 2008 22:51 ]
ps. to zasysanie z baku kiedy sie korek odkreca, to jest jak sie jezdzi na oparach :) sam skads to znam :P :)

memphisto - Nie Paź 19, 2008 21:51

donmulanka, dzięki póki co, daję pomógł co do robocizny musze uzbierać kase bo było krucho teraz.. jak będę robił płyny na koniec paźdz. to wymienie filtr paliwa i zobacze czy coś się zmieni bo głupie uczucie jak sie na 3 wcisnie podczas wyprzedzania gaz prawie ze w podloge a auto stoi..... takie dodawanie na wyczucie jest męczące.
donmulanka - Nie Paź 19, 2008 22:02

wiem jak to jest :) z tym wyprzedzaniem tez przez to przechodzilem, a z hajsem wiadomo tez ciezko bylo w moim przypadku bylo tak ze jezdzilem dotąd dokąd roverek dal rade.. z takimi objawami jak u Ciebei jezdzilem dobre kilka meisiecy i to dluzsze trasy nieraz na czechy do ostravy po towar :) ale nie zawiodl roverek jak sie zepsol calkiem to pod domem :) wlasnie objaw tego odpalania ze za 1 razem nie zakreci albo zakreci i zgasnie a za 2 razem pali od sztycha jak gdyby nigdy nic. Najpierw sprawdz ta pompke paliwa filtr itp moze to akurat nie sterownik ani elektryka.. a jak juz to cewka kopolka kable swiece to najwazniejsze.

pozdr

memphisto - Nie Paź 19, 2008 22:41

co do elektryki wymienilem wszystko kopulke palec swiece wszystko ma 3 tygodnie a kable mam z 1997 roku ;D wiec myśle, że ich wymiana na pewno nie zaszkodzi :P