|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.4i 98'] Raz ma moc a raz nie
memphisto - Sob Paź 18, 2008 20:40 Temat postu: [R200 1.4i 98'] Raz ma moc a raz nie Witam, o to problem:
Otóż czasem jak deptam to aż miło mimo 75koników to fajnie rwie 1, 2, i na 3 świetnie idzie, ale są momenty kiedy ma 1 np 3 tyś obrotów i dam dwujke i auto tak jakby nie rozpędzało sie jak za mocno wwcisne gaz to auto tak jakby zgasło po prostu 0 mocy jak np. wcisnę sprzęgło i dalej jadę to już załapie i ciągnie to samo z 2 na 3 jade na 2 np mam 2.5 tyś obrotów daję 3 (obroty wskakują na 1.8) i autko stoi ostatnio nawet zdażyło mi się, że jechałem na 3 niecałe 3 tyś obrotów wcisnałem BARDZO mocno gaz i prawie zero reakcji.. silnik zalewa czy tylko ja tak mam z 1 też raz ciągnie raz nie ciągnie.
Wymianiałem całą elektrykę poza kablami, może tam leżeć przyczyna?
i 2 problem:
Mam nowy akumulator i w zasadzie po mokrej nocy ma problemy z odpaleniem na 10 odpalen zdarza się raz, że przekręcam kluczyk a on raz zakręci i zgaśnie, za 2 razem juz bierze na dotyk...
kerys - Sob Paź 18, 2008 20:44
możliwe że pompka paliwa lub regulator ciśnienia ale to jest tylko moje gdybanie niech się wypowiedzą najlepiej specjaliści
memphisto - Sob Paź 18, 2008 20:46
nie wiem czy to ma znaczenie ale byłem na kompie ok miesiąca temu - 0 błędów
aha i autko sie chyba zrobiło głośniejsze ale nie jest to wycie silnika tylko taki nawet fajny dźwięk (wydobywa się z silnika na bank więc nie tłumiki )
kerys - Sob Paź 18, 2008 20:49
możliwe za dużo powietrza za mało paliwa i mamy lekko basowy dźwięk
memphisto - Sob Paź 18, 2008 21:05
czasem jak tankuję to po odkręceniu korka aż powietrze robi tssssssssssss jakby ktoś z koła spuszczał czytałem, że to źle bo sie robi zbyt duże cisnienie ?
a co do dźwięku to występuje przy ponad połowie baku
silentsystem - Nie Paź 19, 2008 10:51
tez tak mam, jakies rady macie??
kostas - Nie Paź 19, 2008 14:47
Ja też tak mam, to chyba "ten typ tak ma"
[ Dodano: Nie Paź 19, 2008 15:48 ]
tzn chodzi o te pdciśnienie w baku:)
memphisto - Nie Paź 19, 2008 15:08
no to kwestie baku z głowy mam, pozostaje sprawa z mocą, jest w stanie ktoś pomóc?
mogewszystko - Nie Paź 19, 2008 20:22
memphisto, jak depniesz mocniej na cieplym silniku to ci samochod dlawi przerywa? depniesz tzn wcisniesz gaz do dechy na niskich obrotach np przy 2tys.
pietro - Nie Paź 19, 2008 21:15
może sonda lambda?
memphisto - Nie Paź 19, 2008 21:27
mogewszystko napisał/a: | memphisto, jak depniesz mocniej na cieplym silniku to ci samochod dlawi przerywa? depniesz tzn wcisniesz gaz do dechy na niskich obrotach np przy 2tys. |
nie nic sie nie dzieje po prostu nie przyspiesza z 2 tysiecy do 3 tysiecy 10 sekund bedzie sie rozpedzal, jak zdejme noge z gazu i po lekku bede naciskal to z 2 do 3 tysiecy zrobi od razu i ciągnie, jak dam pedał mocno tak jak mówisz po prostu 0 reakcji i 0 mocy...
donmulanka - Nie Paź 19, 2008 21:29
też tak mialem niestety nie pociesze Cie... albo pada Ci pompka paliwa, albo sterownik daje znać o tym, ze juz nadchodzi koniec jego dni... u mnie padla pierwsze pompka paliwa.. wymienilem auto pojezdzilo chwile (mialo takie same objawy jak u Ciebie) i padło na sterownik... + to ze rano nie chce Ci zapalić od "kopa" tylko za 2 razem.. też to przechodzilem dokladnie rok temu
ps. podlaczenie do kompa nie pokazywalo zadnych bledow ani zeby bylo cos nie tak ze sterownikiem.. wiec radze jechać do dobrego elektromechanika ktory zrobi z Roverkiem zanim roverek zrobi psikusa w trasie i stanie.. albo nei ebdzie chcial odpalić. (do tego mozesz sprawdzic filtr paliwa, to siteczko przy pompce paliwa moze byc zapchane syfem i nie daje takiego cisnienia jak ma być, jesli jezdzisz czesto na rezerwie lub z malym stanem paliwa to normalne..)
Pozdr
memphisto - Nie Paź 19, 2008 21:33
no wlasnie kurde ciagle jezdzilem na 5 litrach i tankowalem co 2 dni bo nie umialem zdobyc wiecej kasy dopiero teraz go zalałem na maxa, zaczne od filtra paliwa i kable wymienie zbym miał całą elektryke dobrą.
donmulanka, A drogo Cie to kosztowało??
donmulanka - Nie Paź 19, 2008 21:41
Hmm.. ja tez tak jezdzilem a ze mialem 103 kuce na zawolanie i to mo j1 samochod to az sie chcialo ejchać .. no ale wiadomo 5 litrow + wir w baku przy 6-7 tys obr = zapowietrzona pompka paliwa syf, smieci zapchane to siteczko i auto ne ichce jechać bo nie ma ciśnienia,
co do kosztów to pompa paliwa nie drogo jak sie ma jakiegos znajomego w sklepie motoryzacyjnym to pompke do r200 mozna za 130 zł dostać tak jak w moim przypadku wymienilem sobie ją sam na kanale u kumpla w warsztacie nei jest tak duzo roboty ale bak trzeba sciagać.. a z tego co wiem wymiana pompki paliwa jest niedroga.. natomiast jeśli chodzi o sterownik hmm nie chce straszyc ale mnie kosztowalo 1000 zł bo nikt nie wiedzial co jest nie tak z tym autem dopeiro napotkalem na cale szczescie na zaje biestego elektromechanika w zakopanym i on doprowadzil mi auto do takeigo stanu w jakim ma byc. ale żeby Cie pocieszyc nie cche nikogo tu reklamować ale Pan od czesci z H&Rautomobil mial sterownik do r200 za 250 zł wiec nie jest zle , polece C iejszcze sprawdzić cewke kopolke i kable oraz świece.. ale sprawdzić!! daj to do elektromechanika a nie kupuj i wymieniaj bo szkoda kasy ja tak zrobilem bo byle mzdesperowany + wymienilem wszystkei czujniki i dalej bylo to samo.. a tu sie okazala pompka paliwa i potem ten... sterownik no ale coz mam teraz mnustwo zapasowych kabli swiec czujnikow
pozdr jak cos to pisz moze pomoge jakos.
[ Dodano: Nie Paź 19, 2008 22:51 ]
ps. to zasysanie z baku kiedy sie korek odkreca, to jest jak sie jezdzi na oparach sam skads to znam
memphisto - Nie Paź 19, 2008 21:51
donmulanka, dzięki póki co, daję pomógł co do robocizny musze uzbierać kase bo było krucho teraz.. jak będę robił płyny na koniec paźdz. to wymienie filtr paliwa i zobacze czy coś się zmieni bo głupie uczucie jak sie na 3 wcisnie podczas wyprzedzania gaz prawie ze w podloge a auto stoi..... takie dodawanie na wyczucie jest męczące.
donmulanka - Nie Paź 19, 2008 22:02
wiem jak to jest z tym wyprzedzaniem tez przez to przechodzilem, a z hajsem wiadomo tez ciezko bylo w moim przypadku bylo tak ze jezdzilem dotąd dokąd roverek dal rade.. z takimi objawami jak u Ciebei jezdzilem dobre kilka meisiecy i to dluzsze trasy nieraz na czechy do ostravy po towar ale nie zawiodl roverek jak sie zepsol calkiem to pod domem wlasnie objaw tego odpalania ze za 1 razem nie zakreci albo zakreci i zgasnie a za 2 razem pali od sztycha jak gdyby nigdy nic. Najpierw sprawdz ta pompke paliwa filtr itp moze to akurat nie sterownik ani elektryka.. a jak juz to cewka kopolka kable swiece to najwazniejsze.
pozdr
memphisto - Nie Paź 19, 2008 22:41
co do elektryki wymienilem wszystko kopulke palec swiece wszystko ma 3 tygodnie a kable mam z 1997 roku wiec myśle, że ich wymiana na pewno nie zaszkodzi
|
|