Zobacz temat - [R620] Przerywa i strzela powyzej 6500 obrotów
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Przerywa i strzela powyzej 6500 obrotów

marczello-20 - Pią Lis 14, 2008 19:49
Temat postu: [R620] Przerywa i strzela powyzej 6500 obrotów
Mam problem tego typu iż zrobiłem remont silnika wraz z turbina wszystko pieknie chodzi poza jednym powyzej 6tys obrotow zaczyna dziwnie przerywac i miga kontrolka ladowania (nie zawsze) jest to silnik z zaplonem tzw. Kopułka. wymienilem: kable, swiece, kopulke nie komlpet bo palca nie dopstalem,regeneracja alternatora, akumulator i klemy i nic dalej jest to samo. Proszę o pomoc!!
RoBBoD - Pią Lis 14, 2008 20:15

strzela powyżej 6500??/

WOW ja też tak chce !!

zapal - Pią Lis 14, 2008 20:28

yyy z tego co wiem w oplu obroty max to 7 tys przy szesciu odcina doplyw paliwa :)nie wiem jak w roverkach jest
kwiatekt11 - Pią Lis 14, 2008 21:28
Temat postu: Re: [R620 2.0 Ti 96r.] Przerywa i strzela powyzej 6500 obrot
To Panie odcięcie zapłonu jest a nie usterka :mrgreen: i jeszcze jedno pytanie mam do jakich obrotów chciałeś kręcić to auto?? i po co
marczello-20 - Pią Lis 14, 2008 23:33

Odciecie zaplonu 2.0turbo w roverku jest przy 7300 chodzi o to ze powyzej 4500 jest strasznie zamulony i ledwo dochodzi do 6500 nie moge go do odciecia przegonic na 1 biegu ledwo a na pozostalych mozna zapomniec
kwiatekt11 - Sob Lis 15, 2008 09:18

Nie wiem z jakiego żrudła masz te dane ale mój ma odcinke przy 6600 około i wszystko śmiga jak należy.
marczello-20 - Sob Lis 15, 2008 12:17

bo masz elektroniczny zaplonto po pierwsze a po druhie wczesniej jezdzilem i sie krecil spokojnia ponad 7000. Zna sie ktos wogole troche na tych silnikach w sumie to na elektryce ?? ?
Markzo - Sob Lis 15, 2008 12:50

PHJOWI, ECC BABICE??
marczello-20 - Sob Lis 15, 2008 12:59

Oni tam maja Land Rovera do Ti beda mieli pojecie ??
kwiatekt11 - Sob Lis 15, 2008 13:19

marczello-20 napisał/a:
Oni tam maja Land Rovera do Ti beda mieli pojecie ??
no dobra co do elektryki ja miałem też taki przypadek jak opisujesz, po pierwsze wymieniłem kable wysokiego napięcia i dalej nic. Kiedyś mnie natchneło żeby zobaczyć jeszcze raz te kable w nocy, nówki kable NGK jak otworzyłem maskę to się wszystkie świeciły oddałem je do reklamacji i po wymianie następnych problem znikł. Też sie dusił tak jak by mu brakowało paliwa strzelał itp. Sprawdz jeszcze raz bo być może, że to ich wina.
Zukowaty - Sob Lis 15, 2008 13:48

marczello-20 napisał/a:
Oni tam maja Land Rovera do Ti beda mieli pojecie

PHJOWI nawet o kombajnach pewnie ma pojecie a z reszta Land Rover to nadal Rover.

marczello-20 - Sob Lis 15, 2008 13:58

Ja kupiłem wcześniej kable Boscha ale były jedno razowe ja włożyłem fajkę to nie można było jej wyjąc sam przewód wyrywał się :) i zostały stare kable.

[ Dodano: Sob Lis 15, 2008 14:30 ]
Gdzie mogę dostać kable NGK ??

kwiatekt11 - Sob Lis 15, 2008 14:33

Ja kupiłem w inter auto (pewnie odpowiednik Inter cars) kosztowały 130 zł, np dzisiaj zamówiłem jutro już były. Tak że tragedii z kupnem nie było tylko raz mi zamówili złe kable tzn. do Ti z kopułką ale następne już były odpowiednie
marczello-20 - Nie Lis 16, 2008 16:58

W intercarsie nie maja d tego modelu i nie chca mi sciagnac :(
Marrkus - Pon Lis 17, 2008 00:22

Ten silnik (20t4) ale bez turbo siedział przez moment w Land Roverze discovery :D

zadzwoń do tej firmy:

http://www2.moto-profil.pl

Zapytaj się czy mają przewody takie jakich potrzebujesz. A później zapytaj się o najbliższy sklep u ciebie w okolicy który bierze od nich części. Nie sprzedają w detalu...zadzwon do tego sklepu i zamów - będziesz miał następnego dnia. W TomaTeam też mają ale za 300pln a to już trochę za dużo. Ja płaciłem chyba coś około 145pln ale u mnie to nieco zadupie jest ;)