Zobacz temat - [R820] Pali na 3 cylindry i gaśnie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 800 - [R820] Pali na 3 cylindry i gaśnie

pajak2103 - Nie Gru 07, 2008 13:37
Temat postu: [R820] Pali na 3 cylindry i gaśnie
WITAM wszystkich.mam problem z moim roverkiem,a mianowicie zaczal mi palic tylko na 3 cylindry i po jakims czasie ok.5 min.zaczyna palic tylko na dwa i zaraz gasnie.potem juz go nie mozna uruchomic.moze wie ktos jak moze byc tego przyczyna.mam 2.0 silnik benzyna turbodoladowany.zauwazylem ze moj poprzednik chyba tez juz mial z tym problem bo jest wymieniona pompka paliwowa na nowa.ja osobiscie mysle ze moze to byc wina pompki tzn.za male cisnienie,ale pewien nie jestem wiec szukam pomocy tutaj na forum.za kazda rade z gory dziekuje.i pozdrawiam
Rowan - Nie Gru 07, 2008 13:49

HGF? :?:
pajak2103 - Nie Gru 07, 2008 14:09
Temat postu: HGF?
tzn?co to HGF?
Zukowaty - Nie Gru 07, 2008 14:14

Cytat:
tzn?co to HGF?

HEAD GASKET FAILURE
Awaria uszczelki pod glowica, typowa usterka

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 14:16 ]
Woda i olej sa czyste? Nie wali cisnienie do zbiornika wyrownawczego?

pajak2103 - Nie Gru 07, 2008 14:24

olej czysciutki a co do wody to jakby na wierzchu widac kolor benzyny,ale czy to mozliwe ze cisnienie na cylindrach jest prawidlowe[10] a trzy cylindry pracuja a czwarty-swieca sucha?nie wiem o co biega?a moze byc za slabe cisnienie na listwie i ostatni wtrysk ni podaje paliwa,bo wyczytalem ze wtrysk otwiera sie dopiero pod pewnym cisnieniem?
sTERYD - Nie Gru 07, 2008 15:45

Zukowaty napisał/a:
HEAD GASKET FAILURE
Awaria uszczelki pod glowica, typowa usterka

ale nie w silnikach serii T, chociaż nigdy tego nie można wykluczyć...
pajak2103 napisał/a:
a moze byc za slabe cisnienie na listwie i ostatni wtrysk ni podaje paliwa,bo wyczytalem ze wtrysk otwiera sie dopiero pod pewnym cisnieniem?

to w pompach sterowanych mechanicznie w silnikach diesla, tutaj wtrysk jest sterowany elektronicznie i czy jest ciśnienie, czy nie wtryskiwacz powinien się otworzyć. Oczywiście jeśli jest sprawny...
wypadałoby więc sprawdzić wszystkie wtryskiwacze... być może po prostu są zasyfione... :hm:
sprawdzaleś, czy na wszystkich cylindrach jest iskra ?? może po prostu padła cewka lub aparat zapłonowy i po nagrzaniu iskra słabnie... :hm:

pajak2103 - Nie Gru 07, 2008 16:57

iskra jest ,bo jak wykrecilem swiece to byla ona sucha tak jakby paliwo nie doszlo.musze jeszcze sprawdzic cisnienie na listwie.bo tego jescze nie robilem.a przy tych objawach co napisalem moze byc HGF?czy nie?
Brt - Nie Gru 07, 2008 18:10

eee nie wygląda na HGF mmoim zdaniem :hm:
Zukowaty - Nie Gru 07, 2008 18:53

Jak wszystko czyste to raczej nie HGF. Wlej jakis preparat do czyszczenia ukladow paliwowych do benzyny. Ja leje np. STP. Moze mu pomoze.

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 18:54 ]
Ostatnio lalem to http://www.stp.com/fuel_fict.html

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 18:55 ]
Moge polecic rowniez to http://www.stp.com/fuel_scfict.html Troche mi rowniej po tym pracowal

pajak2103 - Nie Gru 07, 2008 19:42

jutro kupie i sprobuje.o wynikach poinformuje na forum.a mam jeszcze jedno pytanko?czy jak bedzie slabe cisnienie na listwie wtryskowej to moze sie zdarzyc ze ostatni czyli czwarty wtryskiwacz nie bedzie podawal paliwa?
Zukowaty - Nie Gru 07, 2008 19:45

Moze go podawac mniej ale to chyba bardziej by bylo zauwazalne na zimnym silniku gdzie dawka paliwa powinna byc wieksza. Te preparaty STP kupowalem na stacji LUKOIL.
pajak2103 - Nie Gru 07, 2008 19:59

dzieki zainformacje i porady.jutro sprobuje zapodac ten preparat i napisze co wyniklo.dzieki i do uslyszenia
AndrewS - Pią Gru 12, 2008 17:44

i jak tam pomoglo ??
pajak2103 - Sob Gru 20, 2008 18:08

witam.pomoglo. zaczal palic na cztery cylindry.tylko teraz musze popracowac nad paliwem bo zdaje mi sie ze za duzo pali.10/100km jak nie przekrocze 2000 tys/min
a jak przekrocze to pozera jak smok.co to moze byc?