|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] Jak dołożyć pilota do zamka centralnego?
Firq - Pią Gru 12, 2008 15:31 Temat postu: [R200] Jak dołożyć pilota do zamka centralnego? Witam własnie jestem w trakcie zakładania centralki z piloten. tzn centralka jest ale zakupiłem pilotwraz z modułem sterujacym i zglupialem... Panowie Podpowiedzcie mi gdzie w moim roverku jest jednostka sterujaca centralnym zamkiem! ta oryginalna;) i moze macie jakis schemat do podłaczenia do roverka?? bo ja mam ale taki ogólny i nic z niego nie wiem! prosze o szybka odpowiedz bo otwarlem juz piwko do tego zadania a wiadomo % leca! Pozdrawiam
sTERYD - Pią Gru 12, 2008 15:45
wypij piwko i odpuść sobie
jak wyrzucisz starą centralkę to nie odpalisz auta
a wszystkie schematy i co gdzie sie znajduje i po co masz tu:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#30
Firq - Pią Gru 12, 2008 15:50
a to zeby podłaczyc tego pilota to musze stara centralke wurzucic??
piter34 - Pią Gru 12, 2008 16:33
Firq, kup sobie alarm tzw. bezpilotowy. Podpinasz centralkę alarmu pod fabryczną centralkę sterującą zamkiem centralnym.
A tak poza tym, to masz SDi i nie masz alarmu??
Firq - Pią Gru 12, 2008 18:13
No własnie nie mam alarmu...;/a dlaczego bezpilotowy?? to nie ma opcji zeby to dzialalo??
sTERYD - Pią Gru 12, 2008 18:19
bezpilotowy, żeby używać pilota od fabrycznej centralki, bo tylko po użyciu pilota ona wysyła sygnal do komputera, żeby wyłaczył immo, chyba, że za każdym razem kiedy odłaczysz akumulator chcesz wprowadzać kod awaryjny....
Firq - Pią Gru 12, 2008 18:22
akumlator nmam nówke wie3c nie zamierzam go odłanczac w najblizszym czasie
[ Dodano: Pią Gru 12, 2008 18:23 ]
aha dodam panowie ze immo tez nie mam Albo I chyba było cos kiedys grzebane z tym ja go mam dopiero miesiąc i narazie go poznaje hehe
Jary - Pią Gru 12, 2008 19:49
Firq napisał/a: | aha dodam panowie ze immo tez nie mam |
To jak go gasisz
drlubicz - Pią Gru 12, 2008 21:16
Jeżeli chodzi o samo otwieranie drzwi z pilota to żaden problem , nie ma to nic wspólnego z oryginalną centralką która nie będzie nam do niczego potrzebna i nie musisz wiedzieć gdzie się znajduje. Musisz tylko dostać się do wiązki z przewodami sterującymi otwieraniem drzwi która w 99 procentach aut jest w osłonie progu i słupka od strony kierowcy interesuje cię czerwona masa gruby brązowy plus i te cienkie od zamka brązowo biały otwieranie i brązowo czerwony zamykanie i to wszystko , jeżeli u mnie w roverku była to wiązka oryginalna bo tego nie jestem pewien bo nie mam porównania to dla ułatwienia powiem że te przewody których szukasz byłe wśród tych przewodów które nie były zaizolowane.
sTERYD - Sob Gru 13, 2008 00:59
drlubicz, oczywiście, tylko czy podasz wówczas komputerowi sygnał, żeby wyłaczył immo za każdym razem
Firq - Sob Gru 13, 2008 01:57
Panowie a propo immo sasiad kupił własnie tez roverka 220 sdi i był u elektryka i wywalił mu immo tzn odłaczył bo auto głupioało raz zapalało a raz nie ! elektryk ten zajmuje sie własnie roverkami i doradził mu ze go odłaczy KOSZT 200 zł i po problemie immo juz ominiete
A propo bo moze sie mało znam bo mam kluczyk bez immo i bez zadnego pilota to jest mozlowość ze mam immo?? bo moze ja nie wiem ze mam hehe ale chodzi mi własnie zeby podłaczyc centralke do pilota i tylko zeby zamykał/otwierało bez alarmu tak tylko poprostu
PHJOWI - Sob Gru 13, 2008 08:50
200zł coś za tanio w roverach się zaczyna od 400zł za immo off.
Firq - Sob Gru 13, 2008 11:32
Moze U WAS ja jestem z PLESZEWA jesli ci to cos mówi...
PHJOWI - Sob Gru 13, 2008 13:26
pleszew jest około 30 km od nas !
[ Dodano: Sob Gru 13, 2008 13:26 ]
a u mnie 200 za dopisanie pilota wraz z pilotem i kodem immo
drlubicz - Sob Gru 13, 2008 13:39
sTERYD napisał/a: | drlubicz, oczywiście, tylko czy podasz wówczas komputerowi sygnał, żeby wyłaczył immo za każdym razem |
kolega pisze że immo nie ma
Firq - Sob Gru 13, 2008 16:34
Kolego PHJOWI popatrz 30KM a taka różnica cen hehe Ale powaznie mówie U nas za takie sprawy sa takie ceny! pewnie jak by elektryk dostał za ta robote 400 zł to by sie nie obraził ale kasuja po 200 zł za immo off A Propo mojego problemu to elektrym powiedział mi ze on mi podłaczy ten moj nieszczesny pilot ze sysko bedzie gites i cena 50 zł za cała robocizne Kuszace czy nie bardzo??
Chester - Sob Gru 13, 2008 16:45
Firq napisał/a: | A Propo mojego problemu to elektrym powiedział mi ze on mi podłaczy ten moj nieszczesny pilot ze sysko bedzie gites i cena 50 zł za cała robocizne Kuszace czy nie bardzo?? | ehh a może kolega PHJOWI, wypowie się ile kosztuje odbudowa systemu po nie dokońca udanej ingerencji elektronika...
Osobiście wole wydać więcej ale mieć pewność ze bedzie to zgodne z oryginałem, sam miałem przygode z pilotem i centralka i powiem, że 10km odemnie elektronik wyciąłby mi immo za 100zł ale pojechałem na testbooka i jestem z tego powodu szczesliwy kosztowało mnie to ok 300zł wraz z trasą ale mam 2 piloty i kod immo.... także nie polecam grzebania w centralce... bo może się to skończyc unieruchomieniem auta....
Firq - Sob Gru 13, 2008 16:51
jeśli chodzio o tego elektryka samochodowego to akurat jestem pewiem go na 100% bo jest on najlepszy na terenie PPL jako jeden z nielicznych u mnie posiada hamownie 95% osób z PPL prowadzi auta własnie do niego wiec akurat jestem Pewiem ze nie uszkodzi on nic pozatym daje on gwarancje ze jak by coś sie dzialo to sam to poprawia czy regeneruje Wiec to o czyms świadczy
PHJOWI - Sob Gru 13, 2008 16:59
odbudowa najtańsza to koszt komputera silnika + pilot + centralka od 250 do nawet 500zł . WIem jak z Pleszewa wyglądają auta bez immo , ostatnio golfa 4 robiłem oszołom jakiś wycioł immo z linią diagnozy w sterowniku i nie było diagnozy , a wystarczyło tać nowy transponder kluczyka i zparować to wszystko do kupy 10 minut roboty i 150zł , a do rovera też możesz po taniości iść załatwić sobie pilota i tylko programowanie 100zł to max 150zł z całością , wiem chyba o kogo chodzi z tego pleszewa ale nie chce mi się aż wierzyć że gość jest tak tani to razem z centralnym 200zł weżmie??
PHJOWI - Sob Gru 13, 2008 17:00
[ Dodano: Sob Gru 13, 2008 17:02 ]
odbudowa najtańsza to koszt komputera silnika + pilot + centralka od 250 do nawet 500zł . WIem jak z Pleszewa wyglądają auta bez immo , ostatnio golfa 4 robiłem oszołom jakiś wycioł immo z linią diagnozy w sterowniku i nie było diagnozy , a wystarczyło tać nowy transponder kluczyka i zparować to wszystko do kupy 10 minut roboty i 150zł , a do rovera też możesz po taniości iść załatwić sobie pilota i tylko programowanie 100zł to max 150zł z całością , wiem chyba o kogo chodzi z tego pleszewa ale nie chce mi się aż wierzyć że gość jest tak tani to razem z centralnym 200zł weżmie?? Mi się nie opłaca nawet za te 400zł wycinać bo szkoda czasu na głupoty wolę to zrobić w 10 minut i po temacie i obydwie strony zadowolone że zrobione uczciwie.
Firq - Nie Gru 14, 2008 02:56
PHJOWI podaj inicjał nazwiska to co powiem czy o tego samego nam chodzi? Kolego w zadnym wypadku nie chce cie obrazic ale nie porówniuj PPL do Nowego miasta bo to dwie rózne bajki I chyba wiesz co mam na mysli O Ile Kiedykolwiek byłeś w PPL
Tomi - Nie Gru 14, 2008 12:00
Firq napisał/a: | Panowie a propo immo sasiad kupił własnie tez roverka 220 sdi i był u elektryka i wywalił mu immo tzn odłaczył bo auto głupioało raz zapalało a raz nie ! elektryk ten zajmuje sie własnie roverkami i doradził mu ze go odłaczy KOSZT 200 zł i po problemie immo juz ominiete
A propo bo moze sie mało znam bo mam kluczyk bez immo i bez zadnego pilota to jest mozlowość ze mam immo?? bo moze ja nie wiem ze mam hehe ale chodzi mi własnie zeby podłaczyc centralke do pilota i tylko zeby zamykał/otwierało bez alarmu tak tylko poprostu |
Kiedyś przerabiałem już taki samochód. W sensie użytkowałem. Również nie miał pilota i wszystko było fajnie... do momentu, gdy jednak immo się załączył Ile się wtedy trzeba było nagimnatykować aby przywrócić do stanu oryginalnego.
cabriolecik - Nie Gru 14, 2008 14:16
Jeśli auto da się "rozbroić" to można immo ominąć samemu bez problemu. O tym przeczytacie na elektrodzie. Wystarczy podać napięcie na stałe do ECU immobilizera.
Nie wiem dlaczego niektórzy tak się upierają z wycięciem immo. U mnie też było padnięte ale naprawiłem. Mam dwa oryginalne piloty i nic nie grzebane w autku co dobrze wyrokuje na przyszłość. Jeśli masz problem z immo to sprawdź przewody tylnej klapy i wtyczkę oraz przewody między drzwiami kierowcy a nadwoziem. A najlepiej miernik w rękę i posprawdzać masy, napięcia itd, dochodzące do puszki immo. Nie róbcie niepotrzebnych przeróbek w autach bo to potem się mśći. Ma być oryginał.
Firq - Nie Gru 14, 2008 14:21
cabriolecik Bardzo Mądrze Powiedziane
[ Dodano: Sro Gru 17, 2008 12:11 ]
drlubicz napisał/a: | Jeżeli chodzi o samo otwieranie drzwi z pilota to żaden problem , nie ma to nic wspólnego z oryginalną centralką która nie będzie nam do niczego potrzebna i nie musisz wiedzieć gdzie się znajduje. Musisz tylko dostać się do wiązki z przewodami sterującymi otwieraniem drzwi która w 99 procentach aut jest w osłonie progu i słupka od strony kierowcy interesuje cię czerwona masa gruby brązowy plus i te cienkie od zamka brązowo biały otwieranie i brązowo czerwony zamykanie i to wszystko , jeżeli u mnie w roverku była to wiązka oryginalna bo tego nie jestem pewien bo nie mam porównania to dla ułatwienia powiem że te przewody których szukasz byłe wśród tych przewodów które nie były zaizolowane. |
Panowie idzie ida 2 kabelki w oslonie od slupka ale w osłonie od progu nie ma zadnego kabla i przeciołem te dwa kable na slupku bo mowie sobie ze tos napewno zmieni ale nic centralny działa jak dzialał poprzednio dzrzwi sie zamykaja auto odpala normalnie... to gdzie i jak mam wkoncu te czary podlączyć??
|
|