|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [220 SD '97] - immobiliser + pilot
FSEbola - Pią Sty 09, 2009 15:03 Temat postu: [220 SD '97] - immobiliser + pilot nie moge odblokowac z pilota immobiliser'a co wiaze sie z niemoca odpalenia samochodu ....
co teraz ???
bateria pilota jest sprawna
pilot nie zamyka centralnego i przed odpaleniem nie odblokowywuje immobiliser'a
co radzicie ..????
fearless - Pią Sty 09, 2009 15:19
Użyj funkcji "szukaj"
Tysiące razy wałkowany temat.
FSEbola - Pią Sty 09, 2009 15:41
fearless napisał/a: | Użyj funkcji "szukaj"
Tysiące razy wałkowany temat. |
wskaz mi chociaz jeden ktory mi pomoze ...!!!!
a jak nie masz nic w temacie do powiedzenia to nie wypowiadaj sie wcale..!!!
P.S. dla twojej madrosci synchronizacja pilota nic nie daje....
fearless - Pią Sty 09, 2009 15:49
FSEbola napisał/a: | wskaz mi chociaz jeden ktory mi pomoze ...!!!!
a jak nie masz nic w temacie do powiedzenia to nie wypowiadaj sie wcale..!!! |
proszę: http://roverki.pl/article.php?sid=423
proszę: http://roverki.pl/article.php?sid=307
Wpisz ponadto w szukajce "pilot" i zaznacz opcję "szukaj tylko w tematach wiadomości"
Zapewne znajdziesz odpowiedź.
Pozdrawiam.
FSEbola - Pią Sty 09, 2009 15:59
dzieki za pomoc ale przegladlem juz to i postapilem zgodnie z instrukcja , tyle ze
chyba nie w tym problem tkwi .....
wymiana bateri, programowanie pilota, nic nie daje
mozliwe ze zle wykonuje programowanie.... wyczytalem ze przycisk zamykania przyciska sie 5-7 razy (ale z jaka czestotliwoscia??)
i co to jest Awaryjny kluczowy kod dostępu ?
dla jasnosci sprawy opisze sytuacje:
1.zatrzymuje auto
2. wylaczam z kluczyka, wysiadam zatrzaskuje drzwi ale nie zamykam centralnego z pilota
3. wracam chce odpalic oczywiscie immobiliser zalaczony, wiec probuje odblokowac go z pilota ale nie da rady ....
fearless - Pią Sty 09, 2009 16:10
FSEbola napisał/a: |
dla jasnosci sprawy opisze sytuacje:
1.zatrzymuje auto
2. wylaczam z kluczyka, wysiadam zatrzaskuje drzwi ale nie zamykam centralnego z pilota
3. wracam chce odpalic oczywiscie immobiliser zalaczony, wiec probuje odblokowac go z pilota ale nie da rady .... |
Tam na pewno jest rozwiązanie.... ("szukaj")
Bo jeśli nic z tych rzeczy które są opisane na forum, nie przynosi rezultatu, to rozwiązaniem jest wyciągnięcie kodu immo (o ile go nie masz) i zaprogramowanie nowego pilota - wszystkie te i inne rozwiązania są opisane na forum. Fakt że należałoby zebrać te wszystkie informacje w jedną całość i zamieścić w jednym miejscu, żeby były bardziej dostępne i czytelne.
FSEbola - Pią Sty 09, 2009 16:17
a co to jest za nr w srodku pilota 3 litery 2 cyfry/2cyfry ...???? to jest ten Awaryjny Kod dostepu ?...w jednym i drugim pilocie jest ten sam kod ...
fearless - Pią Sty 09, 2009 16:18
A tak w wielkim skrócie, gdyby jednak nie chciało Ci się szukać:
1. Bateria, zamocowanie baterii - poprawić, przelutować.
2. Tzw. zimne luty - zlikwidować. (sprawdź czy ścieżki na pilocie są całe)
3. Rezonator Kwarcowy - sprawdź czy na wyjściu z pilota jest sygnał (oscyloskopem - chyba)
4. Wymiana Kwarcu.
5. Sprawdź czy wszystko ok z przyciskami, czasem trzeba poprawić ich przylutowanie
6. To o czym tylko słyszałem - wiązka przewodów w tylnej klapie - jeżeli przetarta izolacja - trzeba zaizolować.
7. Wyjmij baterię, rozładuj pilota naciskając kilkakrotnie przyciskami, otwórz samochód z kluczyka, włóż baterię, synchronizacja.
8. Czasem pomaga odłączenie akumulatora i odczekanie chwilę - kasują się błędy immo - i potem synchronizacja.
9. Jak powyższe nie pomogą - kup pilota i udaj się celem zaprogramowania (najlepiej 2 piloty na zapas)
Wszystkie powyższe informacje są na forum, potrzeba tylko odrobiny wysiłku żeby je znaleźć.
[ Dodano: Pią Sty 09, 2009 16:21 ]
FSEbola napisał/a: | a co to jest za nr w srodku pilota 3 litery 2 cyfry/2cyfry ...???? to jest ten Awaryjny Kod dostepu ?...w jednym i drugim pilocie jest ten sam kod ... |
Kod do immo jest 4 - cyfrowy i powinien być na blaszce przy zestawie pilotów, spotkałem się też że jest wypisany na karcie (taka jak bankomatowa) i znajduje się z kompletem dokumentów. A ten kod co w środku to może 3TXA lub 3TXB.... ? jeśli tak to jest to model pilota.
FSEbola - Pią Sty 09, 2009 16:35
fearless napisał/a: | A tak w wielkim skrócie, gdyby jednak nie chciało Ci się szukać:
1. Bateria, zamocowanie baterii - poprawić, przelutować.
2. Tzw. zimne luty - zlikwidować. (sprawdź czy ścieżki na pilocie są całe)
3. Rezonator Kwarcowy - sprawdź czy na wyjściu z pilota jest sygnał (oscyloskopem - chyba)
4. Wymiana Kwarcu.
5. Sprawdź czy wszystko ok z przyciskami, czasem trzeba poprawić ich przylutowanie. |
mam dwa piloty..jeden zawsze przy sobie, drugi w domu i ani jednym ani drugim nie moge odblokowac immobilisera, prawdopodobne ale raczej niemozliwe zeby oba naraz nawaliły
Cytat: |
6. To o czym tylko słyszałem - wiązka przewodów w tylnej klapie - jeżeli przetarta izolacja - trzeba zaizolować. |
wiazka w klapie tylniej jest cala wymieniona -- zeszlego lata
Cytat: | 7. Wyjmij baterię, rozładuj pilota naciskając kilkakrotnie przyciskami, otwórz samochód z kluczyka, włóż baterię, synchronizacja. |
nie pomaga
Cytat: |
8. Czasem pomaga odłączenie akumulatora i odczekanie chwilę - kasują się błędy immo - i potem synchronizacja. |
tego nigdzie nie wyczytalem zaraz zobacze czy zadziala
Cytat: |
Kod do immo jest 4 - cyfrowy i powinien być na blaszce przy zestawie pilotów, spotkałem się też że jest wypisany na karcie (taka jak bankomatowa) i znajduje się z kompletem dokumentów. A ten kod co w środku to może 3TXA lub 3TXB.... ? jeśli tak to jest to model pilota. |
ten kod to np. AAA11/11
fearless - Pią Sty 09, 2009 16:47
FSEbola napisał/a: |
mam dwa piloty..jeden zawsze przy sobie, drugi w domu i ani jednym ani drugim nie moge odblokowac immobilisera, prawdopodobne ale raczej niemozliwe zeby oba naraz nawaliły |
Zapomniałeś o tym wspomnieć na samym początku.... nie było by nieporozumień a tak drążymy temat - a można było od razu przejść do kroku z odpięciem aku.
FSEbola - Sob Sty 10, 2009 08:27
Cytat: | a można było od razu przejść do kroku z odpięciem aku. |
po nocnym staniu na odpietym aku.... odpalil
fearless - Sob Sty 10, 2009 10:18
Cieszę się że pomogłem.
Pozdrawiam.
danielsonicl - Sob Sty 10, 2009 13:36
U mnie pilot jeden nie działał pomogło mu poprawienie lutów zwłaszcza tych od kwarcu.
pdasiek - Pon Maj 17, 2010 22:17
panowie odkopie temat, podlaczalem radio i zrobilem spięcie, nie dziala mi zegarek, nie mam napiecia na radiu.
bezpieczniki wszystkie sprawdzone, od radia sa dwa jeden pod kierownica nr 23 drugi pod maska jest obrazek radia, i bezpiecznik o mocy 7.5A, bezpieczniki cale, wymieniłemi tak nic nie ma.
ale co najgorsze nie dziala mi pilot, ani immo ani centralny. synchronizacja nei pomaga, z racji ze jest już 23.00 nie odlaczam aku. co moge zrobic najpierw co sprawdzic,
dlaczego nie mam jeszcz enapięcia przy radiu itp, jak bezpieczniki całe.
czy jak odepne akumulator i podobne to sie wlaczy alarm? teraz zamykam i otwieram z kluczyka jednak centralnego nie ma no i nie odpale bo jest immo
Remigiusz - Pon Maj 17, 2010 23:15
pdasiek, A bezpieczniki w komorze silnika się jakieś nie spaliły
pdasiek - Wto Maj 18, 2010 07:40
nie
|
|