|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214si 97] Swiatla
b0cian0 - Pią Sty 09, 2009 15:19 Temat postu: [214si 97] Swiatla witam mam ciagle problem ze swiatelkami stopu dzisiaj jechalem i zauwazylem ze wogole sien nie wylaczaja, nawet jak hamowalem non stop sie swiecily, dojechalem pod dom i wylaczyly sie ale znow wziolem na luz zaciagnolem reczny i nie swieca ale jak nacisne hamulec to swieca co jest nie halo?
fearless - Pią Sty 09, 2009 15:23 Temat postu: Re: [214si 97] Swiatla
b0cian0 napisał/a: | wziolem na luz zaciagnolem reczny i nie swieca ale jak nacisne hamulec to swieca co jest nie halo? |
Na mój gust, wszystko jest halo! Ręczny nie powoduje zaświecenia świateł stopu. tylko kontrolki na desce rozdzielczej. Światła stopu powinny się zapalać tylko w chwili naciśnięcia pedału hamulca.
b0cian0 - Pią Sty 09, 2009 15:26
to dobrze bo juz mi sie pomylilo wszystko ale czemu mi non stop swiecily stopu nawet jak nie hamowalem nic nei robilem, a i jeszcze jedno czy to normalne w roverkach np jak dzis odpalam ladnie i obroy stoja na wiecej troszke niz 1100 jak sie rozgrzeje to dopiero spadaja na 700-800, a jak przygazuje troche to leca ladnie i stoja 1s na 1400-1500 pozniej na 1000 i juz na 800 czy tak powinno byc?
fearless - Pią Sty 09, 2009 15:35
b0cian0 napisał/a: | czemu mi non stop swiecily stopu nawet jak nie hamowalem nic nei robilem, a i jeszcze jedno czy to normalne w roverkach np jak dzis odpalam ladnie i obroy stoja na wiecej troszke niz 1100 jak sie rozgrzeje to dopiero spadaja na 700-800, a jak przygazuje troche to leca ladnie i stoja 1s na 1400-1500 pozniej na 1000 i juz na 800 czy tak powinno byc? |
Co do stopek - do końca pewien nie jestem, ale może coś z tym włącznikiem od stopek(pod pedałem hamulca) może się zawiesił, albo jakieś krótkie zwarcie.
Co do obrotów - to normalne przy takiej temperaturze powietrza, że zanim się nagrzeje, stoją w okolicach 1100.
Natomiast zawieszanie się w okolicach 1400 - 1500 jest już trochę podejrzane, może silniczek krokowy, a może przepustnica się przycina.
|
|