|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning wizualny - [R620Si 94r.] Jakie amortyzatory??
jabco - Wto Sty 13, 2009 19:16 Temat postu: [R620Si 94r.] Jakie amortyzatory?? Witam!
Chciałem się dowiedzieć czy koniecznie trzeba wymienić amortyzatory seryjne na sportowe z miejszym skokiem np.(BILSTEIN B8)jeżeli zmieniłem spreżyny na niższe o 3cm?Czytałem że w R620Ti były seryjnie montowane twardsze i niższe sprężyny tylko nie wiem jak to było z amorkami???
[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 22:06 ]
Widzę że nikt nie może mi pomóc Spróbuje poszukać gdzieś indziej
Marrkus - Sob Sty 17, 2009 22:19
W EPC wyczytałem że amortyzatory były inne dla wersji diesel, inne dla turbo benzyna i inne dla modeli z silnikami hondy. Co do sprężyn to do połowy '96 montowano dłuższe a po tej dacie (przeprowadzono wówczas lifting) krótsze (niewiele tylko 10mm), co do sprężyn w Ti to nie wydaje mi się by były inne ale mogę się mylić. być może mają inną charakterystykę.
Ostatnio rozglądałem się za amortyzatorami a przy okazji i za sprężynami i obecnie żaden z producentów nie oferuje odmiennych wersji dla poszczególnych wersji silnikowych auta. Wszystkie wersie R600 traktowane są tak samo.
A ten temat to chyba bardziej tuning mechaniczny jest... także z działem to słabo trafiłeś
jabco - Pon Lut 23, 2009 18:42
Faktycznie z tematem to nie trafiłem za bardzo he he ale co tam niech już tu zostanie Czy ktoś jeszcze mógłby mi pomoc bo nie uzyskałem do końca odpowiedzi??
olekorson - Wto Lut 24, 2009 21:22
Witam miałem ten sam problem z amortyzatorami czytałem dużo postów na forum streetracing i wszyscy tam pisali, że jeśli obniżasz auto nawet o 30mm to należny zastosować amortyzatory utwardzone i o skróconym skoku. Zrobiłem tak oni polecali i jestem bardzo zadowolony w swoim 620si mam założone sprężyny Weitec -35mm oraz amortyzatory Bilstein B8
Marrkus - Wto Lut 24, 2009 23:07
a pochwalisz sie ile taka zabawa wyniosła??
Nie lepiej zainwestować w regulowane amory KONI?? jeżeli zachodzi potrzeba wędrujesz z pokrętłem pod maskę i ustawiasz sobie zadane parametry
jabco - Sro Lut 25, 2009 15:32
Hmm to mnie nie pocieszyłeś bo komplet takich amortyzatorów to 1500zl
[ Dodano: Sro Lut 25, 2009 15:36 ]
Nie zmienia ktoś może na oryginalne bo z chęcią odkupie
michone - Sro Lut 25, 2009 17:08
do normalnej jazdy, a tymbardziej dolimuzyny (taka jest r600) nie powinno sie stosowac amorkow o krotszym skoku i wiekszym tlumieniem. lepszym rozwiazaniem bedzie zastosowanie amorkow olejowo gazowych i sprezyn progresywnych np wieteca.
jabco - Sro Lut 25, 2009 18:31
Ja w moim roverku mam założone sprężyny H&R(-3cm) wiec ta sama liga co weitec oraz oryginalne amortyzatory olejowe.Było ok tylko czas amorków się skończył Chce niedługo wymienić ale nie wiem czy na normalne gazowe czy też sportowe z niższym skokiem.
michone - Sro Lut 25, 2009 22:13
ja mam eibacha -30mm zmienilem zwykle olejowe amorki na monroe reflex olejowo-gazowe i wg mnie do normalnej jazdy jest genialne. Fakt, faktem ze telepawa niemilosierna przy oponach na profilu 40
Ale r200 to zabawka a r600 to limuzyna
Ja moze kiedys wymienie sprezyny na weiteca bo są progresywne i wiekszy komfort jest.
olekorson - Pią Lut 27, 2009 16:53
Jeżeli zastosuje się amortyzatory o normalnym skoku to mogę zagwarantować, że bardzo szybko wysiada, a co do amortyzatorów z regulacja twardości to jest tak, ze po jakim czasie będą ustawione w jednej pozycji bo nie będzie ci się chciało zmieniać twardości, tak samo jest z gwintowanym zawieszeniem, ze raz ustawisz i nie będziesz zmieniać bo to dużo zachodu. Ja tam sobie chwale moje amorki i sprzeczny bardzo fajnie się na nich jeździ. Jeszcze jedna rzecz jeśli będziesz zmieniał amorki to wymień odrazy tuleje metalowo gumowa amortyzatora.
jabco - Pią Lut 27, 2009 18:56
Troche mi szkoda wydać 1500zł na amorki Ja dużo nie jeżdze 2km do pracy i trosze po mieście wiec chyba zdecyduje sie na oryginalne.Podobno gazowe są twardsze więc powinny dać rade
olekorson - Pią Lut 27, 2009 21:05
No wiem, że szkoda ja do niczego cie nie namawiam
|
|