Zobacz temat - [R all] Tasma izolacyjna
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [R all] Tasma izolacyjna

rodi_ - Pią Sty 16, 2009 21:31
Temat postu: [R all] Tasma izolacyjna
Witam
za okolo 2 tygodnie bede zamawial sportowy kolektor i mam pytanie do Was o taka tasme izolacyjna. Czy rzeczywiscie daje ona cos czy tylko takie gadanie ze mocy przybywa.
Dzieki za odp

Remigiusz - Pią Sty 16, 2009 21:41

No taśma jak taśma nie wiem co tu ma dla ciebie przez to mocy nabić :neutral: :razz: Jedyny plus lub sens by to miało jak ktoś ma stożek przy kolektorze ssaczym bo w tedy temp. pod maska jest nisza. :wink:

Jak dla mnie bo tez kiedyś myślałem nad kupnem takiej taśmy, to to żeby obniżyć temp pod maska.

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 21:43 ]
Tutaj masz tez takie gadżety :mrgreen:

http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=109

rodi_ - Pią Sty 16, 2009 21:48

No w opisie jest niby napisane ze utrzymuje wyzsza temp gazow, co zwieksza predkosc spalin i podnosi moc.
Wlasnie temu Was pytam o opinie, bo sam juz nie wiem czy to da cos

Konix - Pią Sty 16, 2009 22:04

Jeżeli nawet coś da to i tak tego nie odczujesz. Nie wyszło by cie taniej założyć 1,8, zamiast kombinować z 1,4 ?
rodi_ - Pią Sty 16, 2009 22:20

U mnie sa troche inne stawki za ubezpieczenie i podatki niz w Polsce.
A po drugie niechce zmieniac silnika bo nigdy nie wiesz na co trafisz, moj teraz ma 30kkm i wole w niego wlozyc kase i sie cieszyc bezproblemowa jazda.

kamil_luczak - Sob Sty 17, 2009 11:34

Strasznie droga ta tasma. Dzieki tej tasmie spaliny nie ochladzaja sie tak szybko jak bez niej, dzieki czemu szybciej wychodza z samochodu, co daje jakis maly przyrost mocy. Nie bedzie odczuwalne, ale zrobi to plus jeszcze pare rzeczy ktore tez niby nic nie dadza i w koncu zacznie sie ta dodatkowa moc czuc.

I nie tasma izolacyjna, tylko termoizolacyjna :]

rodi_ - Sob Sty 17, 2009 13:47

kamil_luczak napisał/a:
Nie bedzie odczuwalne, ale zrobi to plus jeszcze pare rzeczy ktore tez niby nic nie dadza i w koncu zacznie sie ta dodatkowa moc czuc.

I nie tasma izolacyjna, tylko termoizolacyjna :]


No to co bys jeszcze zaproponowal z tych paru rzeczy, ktore niby nic nie daja?
A z ta tasma to masz racje, termoizolacyjna :wink:

kamil_luczak - Nie Sty 18, 2009 17:26

dolot, wydech, to tez sa niby rzeczy ktore nie dadza oddzielnie duzej zmiany mocy, a juz napewno odczuwalnej. I niech nikt nie pisze mi ze zmienil wydech w silnik 1.4 i czuje jak mu auto spod dupy wyrywa, bo przy 80KM , sam wydech da moze z 3-5KM, chyba ze robimy od razu caly wydech z kolektorej wydechowym , to wtedy wzrost mocy pewnie sie juz poczuje. To nie vette gdzie wydech daje 30KM :]
rodi_ - Nie Sty 18, 2009 20:31

No Kamil to wydech kompletny bede mial w nastepnym miesiacu(narazie jest cat back system), dolot BMC CDA juz w drodze, przepustnica od ZR 160 tez juz czeka.
Bylem niedawno na G-techu i teraz w seri mam 78,5KM na kolach, co daje okolo 98KM na silniku. Byc moze i byloby lepiej ale filtr powietrza mam zapchany a wymieniac nie chcialem bo wiedzialem ze bedzie BMC.
Jak juz zaloze wydech i dolot to znow bede musial pojechac i sie okaze co jest wart Janspeed :wink:

kamil_luczak - Nie Sty 18, 2009 21:40

Jak bedziesz ta tasma owijal to dokladnie i dobrze byloby co jakis kawalek dac na wszelki wypadek cybant zeby to scisnac co by sie nie rozschodzilo.
rodi_ - Nie Sty 18, 2009 21:50

poszukam jeszcze na angielskim forum co oni wogule mysla o takiej tasmie.
Jak sie zdecyduje to chyba w Polsce zamowie bo sporo tansza.

kamil_luczak - Nie Sty 18, 2009 23:28

Tansze nie znaczy lepsze. Chlopaki z nissan klubu zamawiali taka tasme 1m/10zl, ale mieli troche znizki bo brali niezle dlugosci, bo na pare fur, takze ta co podales w linku nie jest droga. Biorac pod uwage ze ich miala niecale 30mm szer
gpredki - Pon Sty 19, 2009 00:56

Przy wolonossacym silniku to zadne modyfikacje nie przynosza mocno zauwazalnego efektu.
dobryziom - Pon Sty 19, 2009 09:02

a co powiesz na to http://www.racingforum.pl...VTi-t60975.html

znam dość dużo podobnych modyfikacji :)

PS seria VTI 160KM

rodi_ - Pon Sty 19, 2009 09:55

Ale to juz sa bardzo grube modyfikacje, wykres wyglada niezle :razz:
jerzu - Wto Sty 20, 2009 15:20

mody są ale to nie jest już silnik 1.6 tylko 2.0 :P tam na wyjsciu tez byla inna moc :)
dobryziom - Wto Sty 20, 2009 15:47

znam ten samochód bo to mojego kolegi :) wyjściowa moc była lekko wyższa po zrobieniu dolotu oraz wydechu z tego co pamiętam 169KM odnośnie ze jest to już 2.0 częściowa tak góra silnika z CRV ale kto powiedział ze w roverze nie można się pobawić w hybrydę kwestia spasowania :)
KRYS - Wto Sty 20, 2009 17:41

gpredki napisał/a:
Przy wolonossacym silniku to zadne modyfikacje nie przynosza mocno zauwazalnego efektu


żart?

gpredki - Wto Sty 20, 2009 20:46

Inaczej - inwestujac podobna kwote z silnika turbo wyciagnie sie duzo wiecej niz z wolnossacego. Dlatego najczesciej przy wolnossacych robi sie swap na mocnijesza jednostke.
kamil_luczak - Pią Sty 23, 2009 10:12

W wolnossacym jest tak ze na poczatku dodajemy mocy za jakas tam kase, w turbo robimy program i mamy ten sam przyrost za sporo mniejsza niz w N/A. Pozniej im wyzej w moc tym wieksze koszta sie z tym niosa. Wez pod uwage ze jesli w turbo chcesz osiagnac naprawde duze moce, to tez musisz kupic wieksze turbo, IC, bla bla bla. Dobre duze turbo to nie sa grosze. Ale przyznaje racje, ze modyfikacje w Turbo sa troche tansze ;)