Zobacz temat - [R200 1.4 16V 99']dwururka
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.4 16V 99']dwururka

duklos - Wto Lut 03, 2009 20:57
Temat postu: [R200 1.4 16V 99']dwururka
Witam
Od jakiegoś czasu podczas jazdy w kabinie czuć jest spaliny. Okazało się, że posypała sie dwururka.
Czy ktoś może wie gdzie można takową dostać, bo nigdzie nie mogę znaleźć. Szroty odpadają, bo zależy mi na nowej części. Jeśli nie znajdę to prawdopodobnie zrobię wstawkę ale to w ostateczności.

sTERYD - Wto Lut 03, 2009 21:12

na Twoim miejscu bym dał do spawania albo niech Ci jakiś fachowiec dorobi, nowa dwururka to jakoś 700plnów :/
BoloSr - Wto Lut 03, 2009 21:13

sTERYD napisał/a:
na Twoim miejscu bym dał do spawania albo niech Ci jakiś fachowiec dorobi, nowa dwururka to jakoś 700plnów :/


dobrze mowisz porzadny tlumikarz sobie z takim czyms poradzi

Yassu - Wto Lut 03, 2009 21:21

Spawaj, po spawaniu oczyść porządnie usuń zgorzelinę i zakonserwuj farbą odporną na wysoką temperaturę. W przeciwnym wypadku będziesz miał za pół roku to samo ;)
giewu - Sro Lut 04, 2009 09:41

duklos napisał/a:
Czy ktoś może wie gdzie można takową dostać, bo nigdzie nie mogę znaleźć.

jeżeli nadal jesteś zdecydowany na zakup nowej rury to podjedź do najbliższego oddziału InterCars (w Lublinie są na ul. Słowiańskiej i Rapackiego) i zamów część o indeksie BOS823-833 ... w chwili obecnej mają dostępne 2 szt.

blue827 - Sro Lut 04, 2009 11:35

Też tak jak radzą koledzy wyżej naprawiałbym obecną dwururkę skoro wystarczy tylko zaspawać pare dziurek, a często bywa że fabryczny element jest bardzo dobrej jakości nawet jeśli naprawiany.

Może się też okazać że nowa nie będzie pasować jak było w moim przypadku, producent przyjął nawet reklamacje ale mam teraz duże problemy ze zwrotem kasy od pośredników i cały czas jeszcze walcze.

Odnośnie naprawy to napewno oddasz do tłumikarza , i on wszystko zrobi. Ale warto się go wcześniej zapytać czy da nowe uszczelki i nowe nakrętki, a jeśli nie to warto we własnym zakresie mu je dostarczyć. Przy okazji pozbyłbym się też kata na rzecz tłumika przelotowego (okrągła obudowa).

Odnośnie farb wysokotemperaturowych to nie polecam polskiej srebrzanki bo odpada, natomiast testowałem Motipa 650'C i CRC 650'C i narazie się trzymają, niestety drogie, >40zł.

duklos - Sro Lut 04, 2009 19:26

Dzięki wielkie za sugestie i opinie. Biorąc pod uwagę własne doświadczenia z wymianą tłumika środkowego i końcowego (ciężko spasować, dopiero podwójne uszczelki i pasta zlikwidowały przedmuchy) i opinię blue827 zdecydowałem się na spawanie.