|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.4i 99r]
dratewka - Sob Lut 14, 2009 23:58 Temat postu: [R200 1.4i 99r] witam
mam nastepujacy problem w Rover 200 '99, 1.4i
podczas postoju oraz w korkach gdy silnik jest nagrzany, po dodaniu gazu obroty zostaja na 1500-2000obr/min
problemu nie ma na trasie, cos z ukladem chlodzenia??????
macie jakies pomysly co moze byc przyczyna?
jesli jest juz jakies info na ten temat to sory i prosze o linka, ja nic nie znalazlem:)
secio - Nie Lut 15, 2009 00:06
dratewka napisał/a: | macie jakies pomysly co moze byc przyczyna? |
Ja bym zaczął od sprawdzenia czy czasem akumulator nie jest na wyczerpaniu (podobnież, jak ma za niskie napięcie do te podwyższone obroty mają go doładowywać) oraz przeczyszczenia silniczka krokowego.
TARADAJA - Nie Lut 15, 2009 00:22
Przycinanie sie obrotów jest bolączką Roverków serii K więc warto dokładnie przyjrzeć się przepustnicy tzn.jej czystości. Niemniej jednak dodatkowo falowały by obroty ale tego nie napisałeś więc raczej odpada. Sprawdz wszystkie wężyki podciśnieniowe idące do kolektora ssącego?podejrzewam że może być jakaś nieszczelność w tym układzie Ale aby pomóc potzreba więcej informacji czy jest ten efekt tylko na gorącym czy również na zimnym oraz czy ma to miejsce tylko czasami czy cały czas?
Ciufa - Nie Lut 15, 2009 02:15
dratewka, próbowałeś odciągnąć pedał gazu z powrotem ?
namiko - Nie Lut 15, 2009 10:36
Moje doświadczenia z obrotami: u mnie były non stop na poziomie 1200-1500. Trzeba było przeczyścić przepustnicę i przy okazji okazało się, że umarł krokowiec. Dodatkowym objawem u mnie był czujnik temperatury - w korkach, na postoju działał tzn. wskazówka się podnosiła, a w trasie spadała poniżej skali. Oczywiście nie umiałam tego zrobić sama - 70 zł nowy (używany) silniczek krokowy, 25 zł nowy termostat, 20 zł płyn chłodniczy i jakieś 50 zł robocizna przy tym wszystkim.
zapal - Nie Lut 15, 2009 10:48
dokladnie zajmij sie krokowcem... wyczysc go
Korczus - Nie Lut 15, 2009 14:26
U mnie linka haczyła i nie schodził z obrotów. Ale to po wizycie u mechanika jak źle ją założył, albo jak były mrozy i trochę przymarzła.
U Ciebie pewnie coś innego jest przyczyną... ale sprawdzić zawsze można.
dratewka - Nie Lut 15, 2009 14:59
objawy tylko na rozgrzanym silniku
aku nowy, linka nie chaczy
wiec zajme sie krokowcem i przewody do kontroli
secio - Nie Lut 15, 2009 18:00
dratewka napisał/a: | aku nowy |
Nowy i naladowany ? Bo teraz te nowe to teoretycznie ze sklepu wychodza naladowane, ale nie wiem jak to jest w praktyce .
Pzdr,
Mariusz
dratewka - Nie Lut 15, 2009 19:01
hehe no tak, ale na 100% naladowany
|
|