Zobacz temat - [R218 1.9Si 95r] pomóżcie nazwać tę część
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [R218 1.9Si 95r] pomóżcie nazwać tę część


Agata - Sob Lut 28, 2009 22:43
Temat postu: [R218 1.9Si 95r] pomóżcie nazwać tę część
Witam wszystkich znawców i fanów. Mam od niedawna r218 po przekładce. To forum w wielu przypadkach bardzo mi (a właściwie mojemu tacie) pomogło, za co bardzo Wam dziękuję.

Ale do rzeczy. Jako że nie jestem mechanikiem (a tylko elektrykiem), mam problem z nazwaniem części, której poszukuję. Jest w karoserii od drzwi obecnego kierowcy (lewa) pod takim srebrnym półkolem (półpierścieniem). Zresztą po obu stronach chyba jest, ale mi się popsuło ta z lewej. Taki czarne małe urządzonko, które steruje chyba światłem wewnętrznym. O ile dobrze wiem, powinno być ono w kształcie litery L, krótszą końcówką do góry, a u mnie jest urwane i wystaje sam kikut. Szukałam pod "wyłącznik, przełącznik, drzwiowy, sterujący oświetleniem wewnętrznym" i kilka kombinacji - bez skutku. Podpowiedzcie, proszę, nazwę i ewentualnie gdzie mogę to znaleźć (opierałam się głównie na Allegro). A i czy może być od innej marki/modelu/serii, będę wdzięczna za jakiekolwiek podpowiedzi.

Z pozdrowieniami

Agata

giewu - Sob Lut 28, 2009 22:48

czy Ty pytasz o TO ? :mrgreen:
Agata - Sob Lut 28, 2009 23:01

No właśnie, mam wątpliwości bo też szukałam pod "wyłącznik krańcowy" - teoretycznie pasuje, ale nie mam tego rozebranego (jeszcze) i widzę tylko uszkodzoną końcówkę, która wystaje. Być może to to, dlatego pytam czy ktoś z opisu działania i umiejscowienia może mi potwierdzić. Bo jak już rozebrać to tak żeby założyć sprawne...Ale trzeba wiedzieć CO i czy może być jakiś (jaki?) zamiennik gdybym TEGO nie dostała :cool: Stąd postanowiłam zapytać Ekspertów :wink:
fearless - Sob Lut 28, 2009 23:08

Tak - to na 100% to :D Pozdrawiam. a kupić można tam gdzie dał link giewu TomaTeam :)
Agata - Sob Lut 28, 2009 23:13