|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [MG ZT-T] Czy to HGF?
maxkow - Nie Mar 01, 2009 13:24 Temat postu: [MG ZT-T] Czy to HGF? Jestem od paru dni wlascicielem MG ZT-T 190 i po przeczytaniu watku o nowej uszczelce zaczolem sie bac o motor ale po obserwacjach wydaje sie byc wszytko OK Nalot byl tylko zima bo auto robilo krotkie odcinki po przejechaniu kilku km jest wszytko OK
piter34 - Wto Mar 03, 2009 09:43
maxkow napisał/a: | Czy wie ktos co moze byc jeszcze przyczyna brazowej mazi pod korkiem oleju?? |
Np. jeżdżenie autem na krótkie dystanse...
Jeżeli kolor oleju na bagnecie jest OK, to nic nie rób (oprócz obserwowania co jakiś czas).
maxkow napisał/a: | Dodatkowo zamierzam zalozyc instalacje LPG i zastanawiam sie czy nie wymienic tej uszczelki tak dla swietego spokoju. |
Uszczelki głowicy w KV6 są wielowarstwowe metalowe i ich awarie są sporadyczne w porównanie do 4-cylindrowej serii K
Rowan - Wto Mar 03, 2009 13:27
piter34 napisał/a: | Uszczelki głowicy w KV6 są wielowarstwowe metalowe i ich awarie są sporadyczne w porównanie do 4-cylindrowej serii K |
Zukowaty by się chyba z tą teorią nie zgodził
maxkow - Sro Mar 04, 2009 09:47
Na bagnecie olej jest OK . Korek wytarlem i nic narazie wiecej sie nie pojawia. Plynu tez nie ubywa z zbiorniczka .
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam
tetryk - Sro Mar 04, 2009 18:46
maxkow napisał/a: | troche brazowej mazi | -to nie hgf,tylko pewnie robisz krótkie trasy,silnik sie nie dogrzewa i wilgoć z owietrza skrapla sie i miesza z oparami oleju-stąd ta maź,kazdy kto miał cc700 to wie o co chodz.... (tam to trzebabyło z tym "walczyć" ).
|
|