|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] Pilot.
Krzysi3k - Sob Mar 14, 2009 21:59 Temat postu: [R25] Pilot. Chcę kupić pilot do mojego Rovera 25, rocznik 2002.
Czy oba te piloty będą pasować? Bo nie ukrywam, że wolałbym ten trochę droższy, ale w lepszym stanie
http://moto.allegro.pl/it...pilot_3txd.html
http://moto.allegro.pl/it...pilot_3txb.html
PS. Orientuje się ktoś może czy w Białymstoku da rade go gdzieś zaprogramować?
Bo Bialmotu raczej nikt nie poleca.
faecd - Sob Mar 14, 2009 22:05
Nie wiem jak Ty ale ja bym byl sceptyczny w tej materii mianowicie kupisz pilota tego z linka + programowanie to wyniesie Cie ponad 200 zl i nie masz pewnosci czy "w 100% dzialajacy" pilot nie padnie za tydzien:/
A ktos z forum (niestety nie pamietam nazwy uzytkownika) sprzedaje nowe piloty za 200 zl z programowaniem:D
kasjopea - Sob Mar 14, 2009 22:22
faecd napisał/a: | A ktos z forum (niestety nie pamietam nazwy uzytkownika) sprzedaje nowe piloty za 200 zl z programowaniem:D | PHJOWI
Krzysi3k - Sob Mar 14, 2009 22:52
200 zł nowy pilot i od razu zaprogramowany?
To mi się podoba
Bo niestety mam dwa kluczyki, ale tylko jeden pilot, więc jak nie daj Boże zgubie to jestem uziemiony...
kasjopea - Sob Mar 14, 2009 22:57
Musiałbyś do niego jechać na to programowanie. Poza tym nie wydaje mi się, żeby te piloty były nowe.
Najlepiej napisz do niego i się dowiedz.
namiko - Sob Mar 14, 2009 23:56
Jowi sprzedaje używane. Wiem, bo kupowałam u niego. Jak przywieziesz swojego pilota to Ci go zaprogramuje, ale nie wiem ile to kosztuje. Chyba połowę, może mniej. Tylko, że z Białegostoku to szmat drogi... Ale chyba nie ma nikogo bliżej.
A jeśli chodzi o pilota to lepszy 17TN, bo ma większy zasięg (około 5-10m a 3TXB tylko 2-3m).
A wyglądem się nie przejmuj, bo za 20 zł możesz kupić nową obudowę.
Ja też przywiozłam Jowiemu swojego nowego-używanego pilota, ale niestety Jowi powiedział, że nie działa i nie mógł go zaprogramować. Więc uważaj z zakupem.
Krzysi3k - Nie Mar 15, 2009 10:29
Ten 17TN właśnie ma ładną obudowę, więc nie ma problemu. A jeśli nie będzie działał to po prostu go odeśle Nie wystawie pozytywa, póki nie otworze tym pilotem swojego samochodu
Tomi - Nie Mar 15, 2009 11:29 Temat postu: Re: [R25] Pilot.
Nie ma podanej najważniejszej informacji - częstotliwości.
faecd - Nie Mar 15, 2009 11:38
Krzysi3k5 napisał/a: | Ten 17TN właśnie ma ładną obudowę, więc nie ma problemu. A jeśli nie będzie działał to po prostu go odeśle Nie wystawie pozytywa, póki nie otworze tym pilotem swojego samochodu |
ja sie troche przejechalem na sprzedawcach z allegro i powiem Ci, ze to jednak nie jest takie latwe jak Ci sie wydaje...no chyba, ze sie nie obrazisz jezeli stracisz te 80-90zl...
namiko - Nie Mar 15, 2009 11:39
Cytat: | Nie ma podanej najważniejszej informacji - częstotliwości. |
O!!! I to jest pewnie odpowiedź na pytanie dlaczego mój drugi zawieziony do Jowiego pilot nie działał....
Dygresja: Tomi, zajrzyj plizz na mój temat o dywanikach welurowych i gumowych...
Krzysi3k - Nie Mar 15, 2009 14:01
A to model nie wystarczy?
Musze sobie sprawić drugi pilot, a nie mam do wydania prawie 300 zł na nowy pilot + koszt programowania....
namiko - Nie Mar 15, 2009 14:05
U Jowiego pilot (używany ale sprawny) + programowanie + podanie kodu immo (jeśli nie masz) + diagnostyka komputerowa (z kasowaniem błędów) kosztuje 200 zł.
[ Dodano: Nie Mar 15, 2009 14:07 ]
I to cały koszt, żadnego kłopotu z szukaniem odpowiedniego pilota. On Ci da właściwego.
wacek - Nie Mar 15, 2009 15:43 Temat postu: Re: [R25] Pilot. Zapytaj w jakimś markecie na stoisku HARDY - dorabianie kluczy itp. - u mnie w Rzeszowie takie rzeczy robią- kluczyki z immobilaizerem, Ja dorabiałem właśnie - 200zł
namiko - Nie Mar 15, 2009 18:18
wacek, masz immo w kluczyku?
[ Dodano: Nie Mar 15, 2009 18:23 ]
Krzysi3k5, a u Ciebie jak jest? Pilot masz tylko do otwierania drzwi i alarmu? A immo w czym masz? W pilocie czy w kluczyku?
Krzysi3k - Nie Mar 15, 2009 21:26
Skoro bez pilota nie odpala to znaczy, że mam w kluczyku. Chyba wszystkie R 25 mają w pilocie.
Tak jak już wspominałem mam dwa kluczyki (jeden oryginalny, drugi dorobiony), lecz tylko jeden pilot... i jeśli mi padnie pilot to kaput.
sTERYD - Nie Mar 15, 2009 21:53
Krzysi3k5, nie masz immo w kluczyku... spróbuj odłożyć pilota daleko od auta i uruchomić auto... no chyba, że Ci jakiś magik amputował...
namiko - Nie Mar 15, 2009 22:32
Cytat: | Zapytaj w jakimś markecie na stoisku HARDY - dorabianie kluczy itp. - u mnie w Rzeszowie takie rzeczy robią- kluczyki z immobilaizerem, Ja dorabiałem właśnie - 200zł |
No to w takim razie chyba trudno będzie dorobić PILOTA w takim miejscu....
faecd - Pon Mar 16, 2009 00:24
Ja chcialem tylko wtracic, ze w koncu rozwiazalem problem ze swoimi pilocikami...od swiat bozego narodzenia jeden nie dizala a drugi padl 2 tyg temu...dzisiaj jakos takos mnie na te piloty wzielo i troche nagialem blaszke trzymajaca baterie co by lepiej stykala...operacji dokonalem na obu pilotach
ide do auta, czary mary hokus pokous po synchronizacji (czyli 4-5 krotnym wciskaniu przyciskow na pale:D) obydwa dzialaja:D hie hie...
Polecam zwrocic uwage na ta blaszke:D
Jestem uradowany i sie czuje jak skowronek:D electronic supersonic panowie
namiko - Pon Mar 16, 2009 07:16
faecd, cenna uwaga. A powiedz w takim razie czy wyłączyłeś immo kodem - skoro Ci piloty padły, czy otwierałeś auto po prostu "z kluczyka" i w ten sposób immo Ci się rozbrajało?
azer - Pon Mar 16, 2009 07:21
namiko napisał/a: | faecd, cenna uwaga. A powiedz w takim razie czy wyłączyłeś immo kodem - skoro Ci piloty padły, czy otwierałeś auto po prostu "z kluczyka" i w ten sposób immo Ci się rozbrajało? | przy nie działających pilotach otwieranie/zapalanie autka z kluczyka nic nie daje. Immo rozbraja się przez pilot lub jak wspominałaś sama przez wykręcenie kodu immo kluczykiem.
namiko - Pon Mar 16, 2009 07:36
Cytat: | przy nie działających pilotach otwieranie/zapalanie autka z kluczyka nic nie daje |
Hmmm.... U mnie pilot był kaput i wówczas właśnie tak otwierałam i odpalałam samochód. Po ożywieniu pilotów wszystko działa prawidłowo. Immo bez pilota odcina zapłon i alarm włącza się prawidłowo.
Więc nie znam wytłumaczenia takiego działania instalacji. Jedynie takie, że wcześniej ktoś grzebał coś przy instalacji immo.
szoso - Pon Mar 16, 2009 08:24
namiko czyli u ciebie immo nie działa tak naprawdę skoro palisz furę z kluczyka bez użycia pilota i jedziesz to tak jakbyś go nie miała w ogóle
MaReK - Pon Mar 16, 2009 08:49
Ja polecam sprawdzic rodzaj kupowanej baterii. Mimo, ze wygladaja podobnie to jednak roznia sie od siebie gruboscia - wlasnie dlatego potem nie stykaja do blaszki.
Pozdrawiam,
namiko - Pon Mar 16, 2009 08:56
szosownik, immo działa bo bez pilota nie odpalę niestety...
szoso - Pon Mar 16, 2009 08:59
namiko napisał/a: | szosownik, immo działa bo bez pilota nie odpalę niestety... |
a wyżej napisałaś co innego
Brt - Pon Mar 16, 2009 09:00
Po wbiciu kodu kluczykiem, immo jest rozbrojone do ponownego użycia pilota. Użycie pilota powoduje ponowną aktywacje immobilizera w aucie i wszystko działa po staremu
namiko - Pon Mar 16, 2009 09:01
O Jesssuuu... Namotałam, ale to wygląda tak:
Zamykam auto kluczykiem. Immo się uzbraja. Alarm też. Otwieram auto kluczykiem, alarm się rozbraja. Immo też. Ale pilota muszę mieć blisko, bo bez tego nie odpalę a jedynie otworzę auto.
[ Dodano: Pon Mar 16, 2009 09:01 ]
Oprócz tego mogę zamykać i otwierać auto pilotem. I działa tak samo.
[ Dodano: Pon Mar 16, 2009 09:03 ]
Więc tak sobie myślę, że mam coś nagmerane w instalacji..
szoso - Pon Mar 16, 2009 09:06
Brt napisał/a: | Po wbiciu kodu kluczykiem, immo jest rozbrojone do ponownego użycia pilota. Użycie pilota powoduje ponowną aktywacje immobilizera w aucie i wszystko działa po staremu |
a ja gdzieś czytałem że za każdym razem trzeba to robić
Brt - Pon Mar 16, 2009 09:29
namiko, wszystko u Ciebie jest wporzo rilaax
szosownik napisał/a: | a ja gdzieś czytałem że za każdym razem trzeba to robić | źródło proszę
szoso - Pon Mar 16, 2009 09:31
Brt napisał/a: | źródło proszę |
postaram się odszukać źródło
a ty pokaż swoje
namiko - Pon Mar 16, 2009 09:32
Brt, czyli tak powinno działać? Dzięki!! Ufff... Wielkie dzięki, bo trochę martwiłam się tą nadmierną funkcjonalnością.
kasjopea - Pon Mar 16, 2009 09:37
namiko, tyle tylko, że przy zamknięciu kluczykiem nie uruchamia Ci się czujka wewnątrz auta. Tzn działa tylko alarm zewnętrzny.
Brt - Pon Mar 16, 2009 09:43
szosownik napisał/a: | a ty pokaż swoje |
http://www.roverki.pl/article.php?sid=423 na samym końcu dla ułatwienia
Paul - Pon Mar 16, 2009 09:45
Brt napisał/a: | http://www.roverki.pl/article.php?sid=423 na samym końcu dla ułatwienia | O RAVE już nie wspomnę
sTERYD - Pon Mar 16, 2009 09:50
nie mówiąc o instrukcji
kasjopea - Pon Mar 16, 2009 09:54
ooo sTERYD - okrągła 500
A z RAVE to idźcie do boru, tam żeby coś znaleźć, to cholery można dostać
Sorki za ot
szoso - Pon Mar 16, 2009 10:00
Cytat: | O RAVE już nie wspomnę |
nie korzystałem z tego to i nie wiem
sTERYD - Pon Mar 16, 2009 10:03
pozwole sobie nie zgodzić się z przedmowczynią
trzeba tylko się zmusić i potrenować
kasjopea napisał/a: | ooo sTERYD - okrągła 500 |
dobra przyznam się... sam sobie naklikałem
namiko - Pon Mar 16, 2009 12:03
Cytat: | nie uruchamia Ci się czujka wewnątrz auta. |
? W ogóle nie wiedziałam, że mam coś takiego! Myślałam, że to tylko zewnętrzny alarm...
Brt - Pon Mar 16, 2009 12:06
namiko napisał/a: | W ogóle nie wiedziałam, że mam coś takiego! Myślałam, że to tylko zewnętrzny alarm... |
A czy nad środkowym słupkiem po stronie pasażera masz takie "coś plastikowe" z dwoma czujnikami ultradźwiekowymi
namiko - Pon Mar 16, 2009 12:09
Cytat: | masz takie "coś plastikowe" z dwoma czujnikami ultradźwiekowymi |
Niestety
szoso - Pon Mar 16, 2009 12:27
namiko a konkretnie rozchodzi się o coś takiego
namiko - Pon Mar 16, 2009 12:33
Tak, wiem. Właśnie dlatego, że nigdy tego nie widziałam, to nie sądziłam, że mam jakąś wewnętrzną czujkę. A powinnam ją mieć? Tzn. czy fabrycznie Roverki ją miały i została zdemontowana?
sTERYD - Pon Mar 16, 2009 12:38
niektóre miały inne nie
jakby była zdemontowana to pewnie byłby ślad
namiko - Pon Mar 16, 2009 12:47
Śladu nie ma. Wiem, bo niedawno własnoręcznie czyściłam podsufitkę, prałam na sucho wykładzinę podłogową itp. Ja mam tylko class 3.1 więc bajery moje autko ominęły.
blackbetty - Pon Mar 16, 2009 12:57
u mnie wyglada to tak - otwieram z pilota, wkładam kluczyk, zapalam
Ale np jak auto jest otwarte i się wysiada, to ponowny rozruch jest możliwy po wciśnieciu na pilocie otwierania (bo wcześniej mruga czerwona dioda i piszczy. Po błednym naciśnieciu przycisku włacza się alarm )
Tych czujników u góry tez nie mam
kasjopea - Pon Mar 16, 2009 12:57
namiko, ja też mam class 3.1
[ Dodano: Pon Mar 16, 2009 13:08 ]
sTERYD, nie chciałbyś być obok, jak korzystam z RAVE
szoso - Pon Mar 16, 2009 13:08
kasjopea napisał/a: | ja też mam class 3.1 |
a gdzie to sprawdzić można?
kasjopea - Pon Mar 16, 2009 13:09
szosownik, na stronie klubowej jest sprawdzajka VIN, wpisujesz i wszystko jasne
szoso - Pon Mar 16, 2009 13:11
kasjopea napisał/a: | na stronie klubowej jest sprawdzajka VIN, wpisujesz i wszystko jasne |
a to już kiedyś sprawdzałem i wyszło mi Class 7
blackbetty - Pon Mar 16, 2009 13:13
też sobie sprawdziłam. Class 3
namiko - Pon Mar 16, 2009 13:17
Cytat: | wpisujesz i wszystko jasne |
I jest taki temat gdzie każdy podaję jaką ma klasę i wymienia co ma w samochodzie. No i co dołożył. Niektórzy tak pieszczą swoje autka, że im z trójki się co najmniej szóstka robi...
szoso - Pon Mar 16, 2009 13:20
namiko napisał/a: | No i co dołożył. Niektórzy tak pieszczą swoje autka, że im z trójki się co najmniej szóstka robi... |
ja tam nic nie dokładam i wystarczy mi Class 7
wie ktoś jaka jest fabrycznie górna granica Class?
kasjopea oświeć mnie po raz kolejny
kasjopea - Pon Mar 16, 2009 13:57
szosownik, a co ja oświetleniowiec jestem?
Tak, jak napisała namiko, jest cały temat o tym, zajrzyj tam, to może się dowiesz
blackbetty - Pon Mar 16, 2009 14:45
u mnie nie da się odpalić bez pilota. Otwieram z kluczyka przekręcam i piszczy. więc pilot jest niezbędny u mnie...
Byłam sprawdzić
Krzysi3k - Pon Mar 16, 2009 14:51
blackbetty napisał/a: | u mnie nie da się odpalić bez pilota. Otwieram z kluczyka przekręcam i piszczy. więc pilot jest niezbędny u mnie...
Byłam sprawdzić |
No właśnie, pilot jest niezbędny.
Ja czujki też żadnej nie mam, więc chyba nie powinno być
Więc macie jakieś pomysły związane z pilotem? Skąd wziąć pilot, aby był dobry i niedrogi?
kasjopea - Pon Mar 16, 2009 14:54
Krzysi3k5, najlepiej tak jak namiko pisała. Kupić i zaprogramować u PHJOWI, albo w innym podobnym miejscu.
zouza - Pon Mar 16, 2009 14:55
Bo w r25 jest immo takie, że rozbraja się jak pilot jest w pobliżu stacyjki, w r200 trzeba kliknąć żeby się rozbroił. Jak kogos temat bardziej interesuje było o tym dobre parę razy. Czujki nie ma, bo w r25 jest w serii immobilizer, a nie alarm.
Paul - Pon Mar 16, 2009 15:08
zouza napisał/a: | w r200 trzeba kliknąć żeby się rozbroił. | Tylko w "starszych" z pilotem 3TXA.
zouza napisał/a: | Czujki nie ma, bo w r25 jest w serii immobilizer, a nie alarm. | To spróbuj zamknąć auto pilotem od środka i otwórz drzwi Usłyszysz, jakiego alarmu 'nie masz'
zouza - Pon Mar 16, 2009 15:09
E no fakt, piszczy, ale nie ma takich różkowatych czujek
Paul - Pon Mar 16, 2009 15:11
zouza napisał/a: | nie ma takich różkowatych czujek | To fakt, zależy od wersji - może być z czujnikiem (chyba) ruchu albo bez niego, ale alarm jako taki mają wsie
zouza - Pon Mar 16, 2009 15:12
chyba wsiowe paskudny dźwięk, ciągle u Dawida zapominam, że trzeba dodatkowo kliknąć
Krzysi3k - Pon Mar 16, 2009 19:41
Do Poznania mam daleko, a allegro odradzacie, bo nie podana częstotliwość.
To skąd mam wziąć używany-dobry pilot?
kasjopea - Pon Mar 16, 2009 20:12
A u mariusza418 w Babicach tego nie robią?
faecd - Pon Mar 16, 2009 21:10
ale sie rozpisaliscie;)
a ja chcialem podpowiedziec, ze jednak te piloty to gowno jakies no...
dzisiaj jeden z pilotow przestal dzialac, wrocilem do domu, sprawdzilem czy drugi dziala, dizalal
nastepnie wymienilem bateryjke w pierwszym, zaczal dzialac i jak na zlosc drugi, ktory przed chwila dzialal przestal dzialac:P nie rozkminiam
Nawet podlozylem taki zagiety papierek miedzy obudowe pilota a styk + bateri i to tez nie pomoglo:(
w weekend obydwa piloty otworze i uklad scalony przeczyszcze wd40, moze to cos pomoze:)
wczesniej ktos mnie pytal o imo. Jak juz raz odblokuje imo kluczykiem wprowadzajac kod poprzez to przekrecanie w jedna druga strone to juz pozniej otwieram/zamykam kluczem odpalam i jade.
Imo blokuje silnik jedynie jezeli zamkniesz pilotem a otworzysz kluczem, wtedy trzeba odblokowac imo kluczem;D
namiko - Pon Mar 16, 2009 21:16
Cytat: | uklad scalony przeczyszcze wd40 |
Może lepiej sprężonym powietrzem...?
Brt - Pon Mar 16, 2009 21:29
zapytam proforma (nie pamiętam czy o tym pisałeś )... czy były sprawdzane luty w pilocie Moze po prostu warto je poprawić.
des - Pon Mar 16, 2009 22:12
U mnie też jeden pilocik nie działa, luty sprawdzane, nawet oscyloskop poszedł w ruch - zepsuty był porównywany z dobrym podczas wciskania przycisków (znajomy elektronik skapitulował). Jedynie co mogłem sam zrobić nie psując innych rzeczy to wymienić przyciski. Dziadostwo te piloty i tyle. Nie dość, że zasięg taki mały że tego pilota w sumie mogłoby nie być, to jeszcze bateria siada po 3 miesiącach.
kasjopea - Pon Mar 16, 2009 22:15
U mnie ponad 2 lata bateria trzymała.
Krzysi3k - Pon Mar 16, 2009 22:26
kasjopea napisał/a: | A u mariusza418 w Babicach tego nie robią? |
Chodzi o te pod Wa-wą? To już bliżej do Wawy niż pod Poznań, chociaż i tak 200 km
Brt - Pon Mar 16, 2009 22:30
no przeciez że robią i to własnie w tych pod wawą tylko nie jedź do babica ale dogadaj się z mariuszem
Krzysi3k - Pon Mar 16, 2009 22:49
Nie planowałem przejażdżki do Warszawy, ale przynajmniej będę miał okazję odwiedzić siostrę;)
[ Dodano: Pon Mar 16, 2009 22:52 ]
Napisałem do Mariusza PW.
faecd - Pon Mar 16, 2009 23:18
namiko, of course najsampierw wd40 a potem powietrze...to takie oczywiste, ze smialem nie wspomniec:)
sTERYD - Wto Mar 17, 2009 00:06
wd 40 do elektroniki to akurat średni wybór... jest dużo tańszych środków strikte do elektroniki, o niebo lepiej oczyszczających miedź i znacznie mniej przewodzących
namiko - Wto Mar 17, 2009 08:45
Cytat: | wd 40 do elektroniki to akurat średni wybór... |
No właśnie sTERYD, ja zawsze psikam TYLKO powietrzem. Lutować nie umiem. W ogóle nie znam się na elektronice, a nie gmeram w tym na czym się nie znam.
Jeden z moich pilotów jest dość mocno stargany życiem - guziczki niestety odpadły od płytki (już taki był jak kupiłam autko - guziki były jakby wygryzione!!!). Ten pilot działa, bo kupiłam u Tomiego zestaw naprawczy i tak jakoś go złożyłam, że te guziczki widocznie stykają się z płytką, ale prawdopodobnie wystarczy mocniej wcisnąć, żeby się styki rozeszły. Czy mogę go dać do jakiegoś elektronika, który nie mając pojęcia o Roverkach to naprawi - przylutuje guziczki do płytki? Czy trzeba się znać na Roverkowej elektronice, żeby tego nie zepsuć?
szoso - Wto Mar 17, 2009 09:04
namiko napisał/a: | Czy mogę go dać do jakiegoś elektronika, który nie mając pojęcia o Roverkach to naprawi - przylutuje guziczki do płytki? |
ja nie widzę problemu
faecd - Wto Mar 17, 2009 09:31
Dzieki za rade sTERYD zaraz ide tutaj do elektronicznego kolo PS, pardon ZUT:D
greg-si - Wto Mar 17, 2009 22:20
namiko, ja przed chwilą lutowałem jeden przycisk bo nie działał.
Na początku myślałem że to bateria. Wymieniłem zgodnie z instrukcja chcę zapalić a tu samochód wyje Otworzyłem jeszcze raz pilot a tu guzik wypadł. Czy zabieg poskutkował okaże się jutro. Zamykał dobrze.
Na szczęście lutowanie w pilocie jest proste bo są duże ścieżki do guziczka. Taki zabieg zrobi również każdy serwisant telefonów komórkowych bo tam trzeba mieć jeszcze lepsze zdolności manualne.
Ps. Była wzmianka o czujniku ruchu który znajduje się wewnątrz auta. Jak go uaktywnić żeby sprawdzić czy działa?
Brt - Wto Mar 17, 2009 22:27
greg-si napisał/a: | Ps. Była wzmianka o czujniku ruchu który znajduje się wewnątrz auta. Jak go uaktywnić żeby sprawdzić czy działa? |
uchylić szybę, zamknąć puste auto pilotem i po uzbrojeniu kilkanaście - kilkadziesiąt sekund - włozyć rękę do auta i powinno wyć
azer - Wto Mar 17, 2009 22:30
greg-si napisał/a: | Ps. Była wzmianka o czujniku ruchu który znajduje się wewnątrz auta. Jak go uaktywnić żeby sprawdzić czy działa? |
wygrzebane gdzieś z forum
Cytat: | Jeśli masz czujki w słupku, to powinny być podłączone i działać. Można to
sprawdzić, zostawiając otwartą szybę i zamykając auto pilotem. Jak alarm się
uzbroi, włóż rękę do środka i pomachaj przy czujniku. Powinno zawyć |
edit: powyższy cytat jest BRT'a
greg-si - Wto Mar 17, 2009 22:33
Brt, robiłem tak ale widać za szybko łapę wkładałem za szybę
Przemek87 - Wto Mar 24, 2009 17:40
Czy pilot oznaczony 3TXB pasuje do Rover'ka 25
PHJOWI - Wto Mar 24, 2009 19:14
jeśli bebechy w środku jest 3txb to tak, do 25 pasują 2 rodzaje pilotów: 3TXB, 17TN
eemyla - Wto Gru 28, 2010 14:25 Temat postu: pomocy, chcę dokupić dodatkowy pilot do R25 Witam,
podłączę się pod ten temat, żeby nie zaczynać nowego wątku.
Mam rovera 25 z 2004 roku z okrągłym pilotem dwuprzyciskowym o częstotliwości 433 MHz. Chciałabym dokupić dodatkowego pilota. Poradzono mi, żeby dokupić takiego
http://www.tomateam.pl/sk...&m_dzial=&funk=
niestety na stronie widnieje informacja, że ten pilot nie zastąpi ogrągłego pilota z 2 przyciskami.
Zgłupiałam dokumentnie
jaki pilot powinnam dokupić
pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
najnowszy85 - Wto Gru 28, 2010 19:45
Jeśli można podepnę się do tematu . Mam podobny problem . Kupiłem autko z jednym pilotem . Mam wersję z 3 przyciskami . Kupiłem używkę w eleg. stanie tylko czy da się ją zaprogramować ?
PHJOWI - Wto Gru 28, 2010 20:59
jeśli kupiłeś używkę bez bar codu (16 cyfrowy kod pilota), to takiego pilota możesz powiesić sobie jako brylok ,tylko piloty z prawidłowym bar codem moga być dopisane do auta ,
|
|