Zobacz temat - CB RADIO - patent

Forum Klubu ROVERki.pl

Car-audio, nawigacje, radia CB - CB RADIO - patent

hubosza87 - Sro Mar 25, 2009 00:35
Temat postu: CB RADIO - patent
MAM unidenka 520xl, wykombinowałem sobie że chce mieć radyjko bez gruchy, bo używanie jej w dużym stopniu rozprasza. Zamontowałem sobie przycisk koło dźwigni zmiany biegów (tak zwany dzwonkowy) oraz mikrofon z zestawu głośnomówiącego nokia w lewym słupku na wysokości głowy. Chodzi mi o to że chciałbym aby wciśnięcie guziczka spowodowało to by włączał się mikrofon i mógł wtedy pytać o drogę itp. Niestety jestem laikiem totalnym i nie wiem jak to zrobić, gdzie jaki przewód podłączyć. wtyk od mikrofonu jest na 4 piny, wychodziło by na to że wszystko pasuje d kable od mikrofonu i 2 od guzika, czy oby napewno? proszę o pomoc jak to wszystko podłaczyć (wytłumaczyć jak debilowi). PS do czego słuzy ten kawałek metalu w :gruszce oznaczony przeze mnie literą A?
Remigiusz - Sro Mar 25, 2009 00:52

Nie chce ciebie straszyć ale nie sadze ze to dobry patent :???: Do zrealizowania nie trudno, tylko jak będziesz miał mic. tak daleko od ust to nie sadze żeby ktokolwiek ciebie słyszał :cry:

Z tego co ja doświadczyłem z tymi zestawami głośnomówiącymi w tel to ze ludzi w tedy cicho słychać i to jak się ma tel kolo ucha a co dopiero przez CB. Na pewno będziesz nadawał ale bardzo cicho i mało kto ma radio na max głośności podkręcony. Oddal sobie np orig. mikron od siebie o 30cm i już prawie nikt ciebie nie słyszy. Sadze ze modulacja bedzie cicha przez takie coś :neutral:

hubosza87 - Sro Mar 25, 2009 01:00

faktycznie obawiam sie troszke że może być gorzej słychać ale dzisiaj specjalnie mówiłem z odległości okolo 30 cm do gruszki i komunikacja przebiegała prawidłowo, poza tym jak korzystałem z zestawu głośnomówiącego to też zawsze wszystko było ok.
Remigiusz - Sro Mar 25, 2009 08:59

:mrgreen: