Zobacz temat - [MG ZS] Instalkę LPG mam i ja :)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [MG ZS] Instalkę LPG mam i ja :)

BoloSr - Czw Mar 26, 2009 19:06
Temat postu: [MG ZS] Instalkę LPG mam i ja :)
Dzisiaj przy przebiegu 61350 zostala zalozona instalka IV generacji firmy OMVL ze zbiornikiem w kole zapoasowym o pojemonsci 41.5 l oraz z zaworem do tankowania pod klapka reszta widac na fotach :)
















praktis - Czw Mar 26, 2009 20:40

I jak pierwsze wrażenia z eksploatacji? :grin:
BoloSr - Czw Mar 26, 2009 22:03

praktis napisał/a:
I jak pierwsze wrażenia z eksploatacji? :grin:


to bede mogl powiedziec jak zatankuje ze 2 zbiorniki :)
ale co nieco powiem po weekendzie :)

wild_weasel - Pon Mar 30, 2009 19:26

Schowany wlew :ok:
BoloSr napisał/a:
co nieco powiem po weekendzie :)

Zatem, co powiesz? :mrg:

BoloSr - Pon Mar 30, 2009 19:29

wild_weasel napisał/a:
Schowany wlew :ok:
BoloSr napisał/a:
co nieco powiem po weekendzie :)

Zatem, co powiesz? :mrg:


innego wlewu nie uznaje :)

a co do reszty to niestety jutro wymiana reduktora bo ten niestety nie daje rady :( a jest to Tomasetto alaska (niby do 135KM) ale moje auto powyzej 120-140 mialo juz problemu z dynamika :(
a do tego spalilo na trasie 9.5 :beczy:
wiec bedzie zmina na Silvera i powinno byc lepiej bo bardziej stabilny reduktor :grin:

praktis - Pon Mar 30, 2009 20:00

Ile zapłaciłeś za instalację?
Tomek1212 - Pon Mar 30, 2009 20:47

Tankowanie we wlewie jest może i ładne, ale zaraz bedziesz miał pełno rys od pistoletu w okolicach klapki wlewu (gazu nie tankujesz sam tylko pracownik CPN, który nie będzie się tak obchodził z twoim roverkiem tak jak ty).
gpredki - Pon Mar 30, 2009 22:21

Rys nie bedzie, bo i tak musi dokrecac koncowke taka jak do holendra
Tomek1212 - Pon Mar 30, 2009 22:37

Zawsze sie dokręca koncówkę, bo zawory tankowania gazu montowane przy wlewie paliwa są znacznie mniejsze.
Rysy będą, już zbyt wiele widziałem zrysanych wlewów w swojej karierze zawodowej mechanika LPG.

gpredki - Pon Mar 30, 2009 22:42

To dziwne, bo mialem auto z holenderskim wlewem i nikt mi nigdy nie porysowal. Duzych umiejetnosci manualnych przy zakrecaniu konowki to chyba nie trzeba :)
BoloSr - Wto Mar 31, 2009 07:05

praktis napisał/a:
Ile zapłaciłeś za instalację?


2400

buja4 - Wto Mar 31, 2009 10:19

Hmm przełącznik gazu masz w tym samym miejscu co ja powiem ci że to złe miejsce jak będziesz jechał to ci go kierownica przesłoni. Gdzie masz sterownik gazu zamontowany?
BoloSr - Wto Mar 31, 2009 10:38

buja4 napisał/a:
Hmm przełącznik gazu masz w tym samym miejscu co ja powiem ci że to złe miejsce jak będziesz jechał to ci go kierownica przesłoni. Gdzie masz sterownik gazu zamontowany?


jakos dla mnie jest OK
toc ja na to nie patrze :)
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc :) komp przy kompie :)

buja4 - Wto Mar 31, 2009 10:57

a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc :) komp przy kompie :) [/quote]
niestety mój gazownik tak nie myśli przymocował sterownikdo karoserii nawiercając dziurę :nook:

BoloSr - Wto Mar 31, 2009 11:02

buja4 napisał/a:
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc :) komp przy kompie :)

niestety mój gazownik tak nie myśli przymocował sterownikdo karoserii nawiercając dziurę :nook: [/quote]

no ale moze zrobil reszt elepiej bo ja teraz zmieniam reduktor na mocniejszy bo ten nie dawala rady :(

buja4 - Wto Mar 31, 2009 11:44

BoloSr napisał/a:
buja4 napisał/a:
a sterownik jest w jednym miejscu jakim powinein byc :) komp przy kompie :)

niestety mój gazownik tak nie myśli przymocował sterownikdo karoserii nawiercając dziurę :nook:


no ale moze zrobil reszt elepiej bo ja teraz zmieniam reduktor na mocniejszy bo ten nie dawala rady :( [/quote]
No alaska to u mnie ledwo daje radę a mam tylko 111km wiec u ciebie to na bank za słaby będzie

BoloSr - Wto Mar 31, 2009 12:00

a jakie miales objawy ze nie dawala rady ?? ?
bo gazownik niechcial w to uwierzyc i ze bzdury wygaduje :(

buja4 - Wto Mar 31, 2009 13:17

U mnie ten reduktor był na granicy tzn po pierwszej regulacji przy max bucie się przełączał na benzynę teraz jest ok ale jak się sypnie reduktor to zmieniam na coś lepszego.
BoloSr - Wto Mar 31, 2009 17:14

buja4 napisał/a:
U mnie ten reduktor był na granicy tzn po pierwszej regulacji przy max bucie się przełączał na benzynę teraz jest ok ale jak się sypnie reduktor to zmieniam na coś lepszego.


no i niestety mial byc Silver i nie bedzie go a bedzie EG-200kW :)