|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - Rover 214 98rok Zawieszenie i hamulce...
maciekwawa - Nie Kwi 12, 2009 21:58 Temat postu: Rover 214 98rok Zawieszenie i hamulce... Czesc wszytskim, ja mam do Was pytanie bo juz mi rece opadaja... chyba juz 5-6 razy wymieniałem w zawieszeniu koncówki drążków i drążki , jest jakis mocniejszy element ? cos co wytrzyma? co mozna zrobic w zaiweszeniu zeby było bardziej stabilne w zakretach(mam zawieszenie od mg zr), oraz mam ten sam problem z hamulcami non stop psują mi sie tarcze... jakie polecacie?
dobryziom - Nie Kwi 12, 2009 23:29
analogicznie sprawdz drazki od Turbo ja nie wymienialem od zakupu i zadnych problemów, co do hamulców to chodzi o sam tarcze cz zestaw?
same tracze to najlepiej lite zimmerman, ebc...
zestaw ja teraz mysle nad zalozeniem 4 tloczkow brembo plus tarcza min 288mm, kewstia adaptacji jarzma.
ywis - Pon Kwi 13, 2009 07:07
maciekwawa napisał/a: | chyba juz 5-6 razy wymieniałem w zawieszeniu koncówki drążków i drążki |
U mnie też jest z tym samym problem, no ale ja mam seryjne zawieszenie w swoim R, a nie od MG i aż dziwi mnie, że MG ma tak słabe elementy eksploatacyjne.
maciekwawa - Pon Kwi 13, 2009 11:38
dobryziom napisał/a: | analogicznie sprawdz drazki od Turbo ja nie wymienialem od zakupu i zadnych problemów, co do hamulców to chodzi o sam tarcze cz zestaw?
same tracze to najlepiej lite zimmerman, ebc...
zestaw ja teraz mysle nad zalozeniem 4 tloczkow brembo plus tarcza min 288mm, kewstia adaptacji jarzma. |
Od turbo coupety beda pasowac?
o hamulce to cały zestwa(tarcze i klocki) zaciski wymienilem od ZR.
Jaki jest koszt zimmermana? najchetniej nacinanego...
michone - Pon Kwi 13, 2009 12:20
koncowki wez http://www.tomateam.pl/sk...erowniczy&c=427 bilstein powinien wiecej wytrzymac
dobryziom - Pon Kwi 13, 2009 13:40
maciekwawa napisał/a: |
Od turbo coupety beda pasowac?
|
masz coupe turbo przymierz na probe
maciekwawa napisał/a: |
o hamulce to cały zestwa(tarcze i klocki) zaciski wymienilem od ZR.
Jaki jest koszt zimmermana? najchetniej nacinanego... |
teraz mam u siebie takie:
http://www.allegro.pl/ite..._25_400_45.html
jestem zadowolony jak na taka srednice tarczy 262mm , nie gna sie, mimo oponi niektorych uzytkownikow nie pekaja przy wiercieniach i szybko sie chlodza... czekam teraz na przewowy w oplocie zobacze czy bedzie duza poprawa jak nie to ida big brake
ewentualnie lite
http://www.allegro.pl/ite...zimmermann.html
dluzsza zywotnosc tarcz i kolckow troszke slabsze hamowanie...
Konrad_Zr160 - Wto Kwi 14, 2009 08:51
A moze warto sie rowniez zastanowic nad takim aspektem czy Twoje felgi zapewniaja dobre chlodzenie hamulcow bo tak z foto avatarka to widze, ze raczej takie pelne te aluski masz a to moze odprowadzac cieplo nienajlepiej tez.
dobryziom - Wto Kwi 14, 2009 09:04
Konrad wspomniałeś o bardzo ważniej rzeczy o której ostatnio rozmawiałem z kolega który jeździ na torze S14. Większość osób ktorych nie stać na zamontowanie big brake ma następujący patent który powoduje ze nawet po paru okrążeniach na torze hamulce sa w pełnej gotowości.
Zestaw seryjna tarcza oczywiście gładka (markowa zimmerman, ATE, EBC ... ) do tego klocek DS performance 2500 i teraz to o czym wspomniał Konrad odkryta felga najlepiej cienkie szprychy w malej ilości czyli typowe nismo. Na koniec coś co gwarantuje nie zagrzanie tarczy nawiewy na tarcze... wloty zwykle w miejscu halogenów podciągnięte rury skierowane od wewnątrz na tarcze. nie jest to ciężkie do zrobienia a gwarantuje świetne chłodzenie tarczy nawet przy częstym długim hamowaniu.
Konrad_Zr160 - Wto Kwi 14, 2009 09:06
Japonia juz od lat wie co dobre
dobryziom - Wto Kwi 14, 2009 09:33
czekam teraz na przewody w oplocie i zabieram się za zrobienie nawiewu na hamulce zobaczmy czy mówili prawdę
Konrad_Zr160 - Wto Kwi 14, 2009 11:18
U mnie walka z wydmuchanym kolankiem w intermediate pipe 8,2 do 100 obecnie - masakra i znowu agresja a mialobyc lifetime guarantee buahhahahah ......... ech...
dobryziom - Wto Kwi 14, 2009 12:54
Spokojnie ja sukcesywnie do celu jak dobrze pójdzie w sobotę zrobię wydajny dolot, przerzucę aku do bagażnika i wymontuje pól silnika w celu dostania sie i regulacji acuratora Zostanie tylko ponowne strojenie i kto wie może najszybszy R w Polsce
Konrad_Zr160 - Wto Kwi 14, 2009 13:05
3mam kciuki - zawsze mialem sentyment do tego kwadratowego coupe jest pieknei Jak sie zakonczyl temat aku? ktory wkoncu wybrales sobie? Tez to musze zrobic bo mam tak lekka .upe juz ze nie moge auta zlozyc w zakrecie za ciezko z przodu z tylu nic
rodi_ - Wto Kwi 14, 2009 13:18
maciekwawa
Ja u siebie zalozylem komplecik EBC Turbo Grove+Grenn Stuf od ZS 180. Za komplet zaplacilem 200e wiec nie tak duzo. A zaciski kupilem w Polsce za 200zl Jak dla mnie poprawa olbrzymia, wiec polecam wszystkim taki zestaw.
dobryziom - Wto Kwi 14, 2009 14:03
na razie został stary aku bo okazało sie ze powodem rozładowania był niedokręcony zacisk jak idzie na tyl to na razie nie będę nic nowego kupował chyba ze się coś trafi za dobry $$$
Konrad_Zr160 - Wto Kwi 14, 2009 22:09
Kolega dzisiaj byl CTS - sprawdzalem i ma fabryczne doprowadzenie powietrza wlasnie na hamulce w taki sposob - w nadkolach specyficzne sporawe szczeliny - u mnie nie ma - natomiast srednica tarczy taka sama tyle ze w ZR jest mniejsza piasta, sporawo szersze klocki oraz pole tarczy hamulcowej jest znacznie wieksze. W kazdym badz razie warto schlodzic napewno. Wazylismy autko bez kierowcy z pelnym wyp. 1300 kilo takze spora nadwaga ale daje rade.
maciekwawa - Czw Kwi 16, 2009 14:20
hejka, kupie chyba tez zimermany, co do felg to ja na 17 jezdze od zr szprychowanych:)
http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
Tomi - Pią Kwi 17, 2009 22:26
dobryziom napisał/a: | analogicznie sprawdz drazki od Turbo ja nie wymienialem od zakupu i zadnych problemów, co do hamulców to chodzi o sam tarcze cz zestaw?
same tracze to najlepiej lite zimmerman, ebc...
zestaw ja teraz mysle nad zalozeniem 4 tloczkow brembo plus tarcza min 288mm, kewstia adaptacji jarzma. |
Drązki i końcówki są takie same jak w Coupe. W przypadku tarcz hamulcowych to niestety w modelach do 96 i 96 są inne tarcze hamulcowe.
Wydaje mi się, że problem leży gdzie indziej... może amorki masz słabe i podczas hamowania przód wpada Ci w wibracje i przez to rozsypują się końcówki i drążki?
maciekwawa - Pią Kwi 17, 2009 22:42
amory sa dobre sprawdzane... co do tarcz to podejda bo mam inne zaciski... no i nadal jestem w pkt wyjscia.
boss.007 - Pon Kwi 20, 2009 15:29
Dodałem ogłoszenie w dziale "sprzedam"
Pozdrawiam.
Link >>> http://www.motorspeed.com..._product_id=995
|
|