Zobacz temat - [R200] problem z Hamulcem ręcznym
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] problem z Hamulcem ręcznym

Lewis - Sro Kwi 22, 2009 23:03
Temat postu: [R200] problem z Hamulcem ręcznym
Witam dzis mi cos sie stalo z hamulcem ręcznym kiedy chce zaciagnac to jakos ciezko idzie ,albo wystarczy ze troche podniose hamulec reczny gdzies tak na 5 cm to odrazu sie zaswieca czerwona kontrolka takie uczucie jakby linka sie wyluzowala :roll: da sie samemu z tym zrobic czy skazany jestem na mechanika :razz:
azer - Sro Kwi 22, 2009 23:07

da się linke wyregulować...za wajchą jest popielniczka, wyjmij ją i pod spodem masz 2 śrubki :wink:
Lewis - Sro Kwi 22, 2009 23:14

aha ,a jak bede regulowal to musze miec spuszczony reczny tak ?? :wink:
azer - Sro Kwi 22, 2009 23:35

podejrzewam, że tak..generalnie masz 2 opcje potestujesz i dojdziesz
pietro - Czw Kwi 23, 2009 08:30

proponuje podnieść auto, żeby tylne koło mogło się obracać i następnie podciągać linkę śrubą i sprawdzać naciąg kręcąc kołem
azor77 - Czw Kwi 23, 2009 19:28

Lewis napisał/a:
podniose hamulec reczny gdzies tak na 5 cm to odrazu sie zaswieca czerwona kontrolka


Coś nie tak
Kontrolka powinna zaświecić się już na 1-2 ząbku zapadki rączki jak zaciągasz ręczny a nie na 5 centymetrach :shock:
Coś nie tak z tym czujnikiem.
Lewis napisał/a:
linka sie wyluzowala :roll: da sie samemu z tym zrobic czy skazany jestem na mechanika :razz:

Jeśli jest takie uczucie że, jak zaciągasz ręczny i idzie ciężko a jak zwalniasz i w pewnym momencie idzie lekko, to możesz mieć zapieczoną linkę.
Linka jest podzielona, prawa i lewa strona.
Można to ocenić pobieżnie przez tą popielniczkę, patrząc jak się przesuwa linka podczas zaciągania i zwalnianie hamulca, lub bardziej poprzez ściągnięcie obydwu kół i ocenienie które koło mniej lub bardziej hamuje.
Jeżeli masz zapieczoną linkę to żadne kręcenie tymi śrubkami nic nie pomoże :wink:

czort - Pią Kwi 24, 2009 17:16

Spróbuj tak