|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning wizualny - [R200]Felgi 17 ET35 opony 205/40
Heju - Czw Kwi 23, 2009 09:35 Temat postu: [R200]Felgi 17 ET35 opony 205/40 Witam, wklejam zdjęcia mojego roverka na w/w 17 aby pokazać że nie jest źle tak jak często się to mówi na forum, jestem zwolennikiem takiego rozwiązania. Obecnie auto stoi na seryjnym zawieszeniu także jest dość wysoko, i jest w miarę komfortowo. Na dziury oczywiście trzeba uważać żeby nie pocharatać felg i opon. Mam zawieszenie Eibacha także jak będzie w aucie pokaże różnice. Autko jest też przed blacharzem także musicie mu wybaczyć pewne uszczerbki. Pozdrawiam i mam nadzieję że się komuś przyda.
camaro17 - Czw Kwi 23, 2009 10:12
No, całkiem, całkiem to wygląda. A jaka szerokość felgi???? 6,5J czy 7J możne większe??
Heju - Czw Kwi 23, 2009 10:16
szerokość 7 cali, zapomniałem dopisać
Botanix - Czw Kwi 23, 2009 10:20
Na moje oko kształt niezły ale kolorystyka leży. Jeśli decydujesz się na ciemne klimaty to angle eyes w kolorze czarnym. Te światła wymagają nieco większej ilości jasnych wstawek na budzie, ew. jasnych felg. To oczywiście moja opinia, subiektywna opinia.
Krzysi3k - Czw Kwi 23, 2009 11:03
Botanix napisał/a: | Na moje oko kształt niezły ale kolorystyka leży. Jeśli decydujesz się na ciemne klimaty to angle eyes w kolorze czarnym. Te światła wymagają nieco większej ilości jasnych wstawek na budzie, ew. jasnych felg. To oczywiście moja opinia, subiektywna opinia. |
Zgadzam się.
Tak dla mnie to trochę dziwnie wygląda. Felgi bardziej chyba srebrne całkiem by pasowały, a Angel Eyes'y tak jak kolega powiedział powinny być czarne.
A i te lusterka od R25 bardziej by pasowały
Ale mimo to gratuluje pracy
Heju - Czw Kwi 23, 2009 11:20
heheh nie chodziło mi o opinie bo auto nie jest skończone, ale dziękuję za każdą
Auto będzie całe czerwone, tzn bez listew lub w kolorze, klamki lusterka i lotka na szybie też w kolor. Srebrnego paska na zderzakach też nie będzie, grill pójdzie w kolor, także to wszystko jest przejściowe. Co do aniołków nie podobają mi się czarne, chciałem tylko odmłodzić przód i trochę lepiej oświetlać drogę w ciemnościach. Co do felg to może lepiej wyglądały by całe srebrne, to się jeszcze może zmieni bo na jesień jadą do pisakowania i jeszcze nie wiem jak je zrobię. Pozdrawiam
Botanix - Czw Kwi 23, 2009 12:11
Cytat: | heheh nie chodziło mi o opinie bo auto nie jest skończone, ale dziękuję za każdą |
Tak myślałem
Zmień też kolor kierunków
Tez mam aniołki i widzę, że u Ciebie również niełatwo jest je zamontować prosto, aby tych szczelin nie było. Generalnie jest na to rozwiązanie . Jeżeli starych świateł jeszcze nie wyrzuciłeś to ściągnij z nich tą gumową uszczelkę. Znajduje się na górze po zewnętrznej stronie. Pasuje idealnie na Aniołki i szczelina w tamtym miejscu znika. Co do dołu, również da się dopasować idealnie. Trzeba trochę przeszlifować plastik od tyłu, w miejscu gdzie dotyka on metalowego wspornika. I trzecia rzecz, śruba montażowa. Są dwie górne i jedna boczna od wewnątrz lampy. Należy trochę przeszlifować tą dziurę ( w miejscu bocznej śruby ) do góry i do wewnątrz wtedy lampa wchodzi idealnie. Tzn jest to jak narazie w połowie teoria gdyż jak dotąd miałem czasu niewiele i udało mi się to zrobić tak w 50% .
Heju - Czw Kwi 23, 2009 13:00
Botanix, dzięki za rady, skorzystam na pewno
Zderzak poza tym jest trochę zwichrowany po spotkaniu ze znakiem (to nie była moja sprawka) i po wymianie na pewno to wszystko ze sobą ładnie spasuje. PZDR
faecd - Czw Kwi 23, 2009 23:23
kurcze....ladnie Ci sie chowaja te fele. To ja na felgach 7,5x16 cali z gumami 205/50/16 mialem masakre, centymetr wystawalo poza obrys na przodzie!!!!
camaro17 - Pią Kwi 24, 2009 08:02
faecd to chyba też zależy od wzoru felgi, u ciebie jak pamiętam chyba była lekko rantowa.
Heju - Pią Kwi 24, 2009 09:11
camaro17, to zależy tylko i wyłącznie od ET i szerokości w calach
maks na przód to 7 cali ET 35 a na tył 7 cali ET 28 (sprawdzałem) przy 7.5 calach ET musi być mniejsze, a felgi z rantem przeważnie mają ET niższe.PZDR
faecd - Pią Kwi 24, 2009 14:47
no faktycznie bo cos tak mniej wiecej o poltora centymetra mi wystawalo na przodzie czyli o polowe cala. Druga polowa sie schowala tak jakby.
Ale nie sadzicie panowie, ze to powinno byc zalezne bardziej od szerokosci opony (205,195,185) i ET wlasnie?
Skoro opona zalozona jest na feldze, srodek opony wypadnie na srodku felgi. A to czy felga ma mniejsza lub wieksza szerokosc to tylko wpywa na to ze np. opona 195 bedzie bardziej naciagnieta na feldze 7,5 cala tzw german look lub na feldzie powiedzmy 6 cali bedzie ona wystawalo poza felge, dajac ochrone rantu.
Wiec do konca nie jestem pewien co do tej szerokosci felgi. Choc "czuje" powiazanie...ale na czuja to mozna trafic palcem w D***
Precyzja musi byc!:)
[ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 15:49 ]
Heju napisał/a: | 7.5 calach ET musi być mniejsze |
korekta: ET musi być WIEKSZE. By felga "weszla" w auto, w obrys karoserii
|
|