|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 160]Pomoc w interpretacji błędów
venon - Pon Kwi 27, 2009 12:26 Temat postu: [MG ZR 160]Pomoc w interpretacji błędów p0650 MIL-Circut fault
p0444 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Open
p0113 Intake Air Teperature Circut High Input
p0118 Engine Coolant Temperature Circut Hihg Input
p1520 This fault not applicable this vehicle-Oil Gallery Temperature Sensor-Circuit Fault
p1522 brak opisu
p1300 Misfire Detected sufficient to couse catalyst damage
p1316 Misfire causing excess emissions
p0170 Fuel Trim Malfunction (bank 1)
p0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Prosiłbym o pomoc w interpetacji błędów samochód na chodzie.
marcinmarcin - Wto Kwi 28, 2009 20:41
Spróbuje Ci pomóc ale nie jestem stuprocentowo pewny tych wyjaśnień. Podaję ci moje przypuszczenia i wnioski z dotychczasowego grzebania po forach. A propos TPSa, nie podam Ci na razie oporności na moim, bo zdechł mi miernik i muszę zakupić jakiś.
venon napisał/a: | p0650 MIL-Circut fault | Check engine venon napisał/a: | p0444 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Open | System odzysku paliwa venon napisał/a: | p0113 Intake Air Teperature Circut High Input | Czujnik temperatury powietrza venon napisał/a: | p0118 Engine Coolant Temperature Circut Hihg Input | Czujnik temperatury płynu chłodzącego venon napisał/a: | p1520 This fault not applicable this vehicle-Oil Gallery Temperature Sensor-Circuit Fault | Typowy błąd dla VVC - ponoć mają to wszystkie ZRy - nie ma czujnika ciśnienia oleju w kabinie, jak w MGF venon napisał/a: | p1522 brak opisu | błąd związany z VVC (czujnik wychylenia wałków, albo cuś innego)
venon napisał/a: | p1300 Misfire Detected sufficient to couse catalyst damage | wylatywanie zapłonu związane z wyciętym katem venon napisał/a: | p1316 Misfire causing excess emissions | j.w. venon napisał/a: | p0170 Fuel Trim Malfunction (bank 1)
| Prawdopobodnie związane również z systemem odzysku paliwa venon napisał/a: | p0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected |
Kolejne info o wypadającym zapłonie.
Na twoim miejscu kupiłbym najpierw tzw MIL Eliminator z PTP (20 funtów) - kilka błędów jest skutkiem wyrżnięcia kata, a kilka kolejnych może być również ich konsekwencją
piter34 - Sro Kwi 29, 2009 09:19
Lekko doprecyzuję
venon napisał/a: | p0444 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Open |
Obwód zaworu upustowego systemu usuwania par paliwa - przerwa w obwodzie
venon napisał/a: | p0113 Intake Air Teperature Circut High Input |
Obwód czujnika temp. powietrza dolotowego - za duże napięcie wejściowe (może być spowodowane występującym gdzieś zwarciem do zasilania)
venon napisał/a: | p0118 Engine Coolant Temperature Circut Hihg Input |
jw. ale dotyczy czujnika temp. płynu chłodniczego
Resztę pięknie wytłumaczył przedmówca
|
|