Zobacz temat - [MG ZR 160]Pomoc w interpretacji błędów
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 160]Pomoc w interpretacji błędów

venon - Pon Kwi 27, 2009 12:26
Temat postu: [MG ZR 160]Pomoc w interpretacji błędów
p0650 MIL-Circut fault

p0444 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Open

p0113 Intake Air Teperature Circut High Input

p0118 Engine Coolant Temperature Circut Hihg Input

p1520 This fault not applicable this vehicle-Oil Gallery Temperature Sensor-Circuit Fault

p1522 brak opisu

p1300 Misfire Detected sufficient to couse catalyst damage

p1316 Misfire causing excess emissions

p0170 Fuel Trim Malfunction (bank 1)

p0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Prosiłbym o pomoc w interpetacji błędów samochód na chodzie.

marcinmarcin - Wto Kwi 28, 2009 20:41

Spróbuje Ci pomóc ale nie jestem stuprocentowo pewny tych wyjaśnień. Podaję ci moje przypuszczenia i wnioski z dotychczasowego grzebania po forach. A propos TPSa, nie podam Ci na razie oporności na moim, bo zdechł mi miernik i muszę zakupić jakiś.
venon napisał/a:
p0650 MIL-Circut fault
Check engine
venon napisał/a:
p0444 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Open
System odzysku paliwa
venon napisał/a:
p0113 Intake Air Teperature Circut High Input
Czujnik temperatury powietrza
venon napisał/a:
p0118 Engine Coolant Temperature Circut Hihg Input
Czujnik temperatury płynu chłodzącego
venon napisał/a:
p1520 This fault not applicable this vehicle-Oil Gallery Temperature Sensor-Circuit Fault
Typowy błąd dla VVC - ponoć mają to wszystkie ZRy - nie ma czujnika ciśnienia oleju w kabinie, jak w MGF
venon napisał/a:
p1522 brak opisu
błąd związany z VVC (czujnik wychylenia wałków, albo cuś innego)
venon napisał/a:
p1300 Misfire Detected sufficient to couse catalyst damage
wylatywanie zapłonu związane z wyciętym katem
venon napisał/a:
p1316 Misfire causing excess emissions
j.w.
venon napisał/a:
p0170 Fuel Trim Malfunction (bank 1)
Prawdopobodnie związane również z systemem odzysku paliwa
venon napisał/a:
p0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Kolejne info o wypadającym zapłonie.
Na twoim miejscu kupiłbym najpierw tzw MIL Eliminator z PTP (20 funtów) - kilka błędów jest skutkiem wyrżnięcia kata, a kilka kolejnych może być również ich konsekwencją

piter34 - Sro Kwi 29, 2009 09:19

Lekko doprecyzuję
venon napisał/a:
p0444 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Open

Obwód zaworu upustowego systemu usuwania par paliwa - przerwa w obwodzie

venon napisał/a:
p0113 Intake Air Teperature Circut High Input

Obwód czujnika temp. powietrza dolotowego - za duże napięcie wejściowe (może być spowodowane występującym gdzieś zwarciem do zasilania)

venon napisał/a:
p0118 Engine Coolant Temperature Circut Hihg Input

jw. ale dotyczy czujnika temp. płynu chłodniczego

Resztę pięknie wytłumaczył przedmówca :ok: