|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220SDi] zawieszenie przód i układ kierowniczy
Fargo80 - Wto Maj 05, 2009 08:38 Temat postu: [R220SDi] zawieszenie przód i układ kierowniczy witajcie,
od jakiegos czasu mam stukanie na układzie kierowniczym i dziwne dzwieki z przodu mnie dochodza, a i jeszcze jedno przy zmianie biegow i przy puszczaniu gazu i wciskaniu go ponownie zrywa kolami tak jakby jakies luzy gdzies tam byly
dodam jeszcze ze przy hamowaniu przenoszone sa drgania na kierownice
nie wiem od czego zaczac i co by trzeba bylo powymieniac by to wyeliminowac
a jeszcze jedno tak poza tematem
czy ktos kiedys wymienial uszczelke na pokrywie silnika?
ja to kiedys robilem ale w corsie i roznica jest taka ze nie bylo tam tych wszystkich wezy od ic i bylo to latwe tutaj sa i nie wiem czy moge to tak poprostu odkrecic i przykrecic spowrotem bez konsekwencji bo sa tam uszczelki i obawiam sie by tego nie rozszczelnic, jesli kiedys ktos to robil to prosze o opis
a jak juz pisze to zapytam o jeszcze jedno
mam nonstop mokro przy filtrze olejowym, kiedys myslalem ze mi zle filtr dobrali ale po ponownej wymianie oleju dzieje sie to samo
za wszelkie posty z gory dzieki
Brt - Wto Maj 05, 2009 12:11
Co do przodu, to .... wejsć w kanał z breszką i obadać gdzie są luzy w zawieszeniu, sworznie, końcówki drążków, drążki, łączniki stabilizatora .... to jest do sprawdzenia. Lub po prostu podjechać do jakiegoś magika od zawieszeń i niech sprawdzi.
Drgania przy hamowaniu to mogą być tarcze .... ale warto najpierw sprawdzić zawiechę i koła, żeby na darmo nie wymienić ....
Przy filrtze oleju też mam mokro i w większości znanych mi klekotów roverkowych było w tym miejscu mokro. Zazwyczaj poci się na wyjściu węży ciśnieniowych i czasami z uszczelniacza wału.
zex - Wto Maj 05, 2009 13:03
hmmm, w moim egzemplarzu przy filtrze oleju od wymiany do wymiany sucho cały czas.
Fargo80 - Sro Maj 06, 2009 06:36
Brt, dzieki za podpowiedz, jedno wiem tarcze sa ok bo przy wymianie opon na letnie mechenik sprawdzal i stwierdzil ze sa ok, koncowki wymienialem jakies 4 miesiace temu, wiec posprawdzam reszte
a wie ktos cos o tej uszczelce na klawiaturze
no i te dziwne luzy przy dodawaniu gazu i pszuszczaniu go gwaltownie, dla mnie to tak jakby cala przednia "oś" miala mozliwosc ruchu
zex - Sro Maj 06, 2009 10:56
Jeśli chodzi o te luzy to sprawdź poduszkę pod silnikiem, tą trzymającą wzdłużnie silnik.
|
|