Zobacz temat - [R800] Specyfika pracy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 800 - [R800] Specyfika pracy

paff - Pon Maj 18, 2009 21:10
Temat postu: [R800] Specyfika pracy
Witam

Chcialem zapytac, czy silniki z serii T wolnossące jak i turbo są to siniki pracujace sekwencyjnie, polsekwencyjnie czy w fullgrupie?

pozdroo

AndrewS - Pon Maj 25, 2009 13:21

yyy to chyba mems 1.9, a zdaje sie on pracuje polsekwencyjnie :roll:
Senn - Pon Maj 25, 2009 16:49

No jak w poldku 1.6 rozpracowywalem instalacje to okazalo sie ze mems 1.9 dziala w polsekwencji.
paff - Pon Maj 25, 2009 22:21

podziekowal, podziekowal,

tak pytam bo w poniedzialek/wtorek kolejnego tygodnia autko idzie do gazowania

zamontowana zostanie porzadna instalacja
- Stag300 plus (znany jako premium)
- reduktor EuropeGas EG200KW
- wtryski Matrix 544HD
- butla walec za tylna kanape, powinna pomiescic faktycznie 60-70 litrow LPG
- przewod paliwowy miedziany 8mm w oplocie co by dal rade i jeszcze wytrzymal.. :-)

trzymajcie kciuki, powinno to zadzialac bez pojedynczego zapierdniecia.....

w samym autku to: filtr powietrza swiezy, swiece kable, palec, kopulka swieze.....

Senn - Pon Maj 25, 2009 22:26

O dobry temat, ciekaw jestem jak Ti bedzie chodzil na gazie. Niektorzy twierdza ze to profanacja gazowac taki motor, ale czego nie cieszyc sie 190 kucami, placac przy tym 1.60 za literek :)
paff - Pon Maj 25, 2009 22:33

dam znac co i jak, jedynie cena zabija bo to 3200pln....ale jesli auto bedzie jezdzic to sie zwroci. a tu chodzi o to zeby jezdzic a nie trzymac na parkingu

profanacja to jest trzymac auto pod domem i nie jedzic jak sie ma na to ochote :-)

Senn - Pon Maj 25, 2009 22:38

No ja dalem za Staga300 do wolnossacego 1900 zl rok temu. to do Twojego wcale nie tak bardzo wiele, poza tym jakis duzy zbiornik bedziesz mial. Ja mam podzespoly Tomasetto chyba. Tak czy inaczej zdaj relacje to kiedys moze sie skusze na Ti :)
Konix - Pon Maj 25, 2009 22:46

Senn napisał/a:
Tak czy inaczej zdaj relacje to kiedys moze sie skusze na Ti


Miałem 820 N/A i ten samochód uzależnia, teraz mam 820T, to uzależnia jak bardzo brzydkie słowo. Warto się skusić. :lol:

paff - Sro Maj 27, 2009 12:42

teraz jest kilka T-serii na allegro. jak ktos potrzebuje to warto rzucic okiem ;-)
Marrkus - Czw Maj 28, 2009 21:43

Praktycznie zaraz po zakupie swojego R600Ti (w 2007r) wpakowałem do niego gaz. Instalacja montowana u fachowców z Węgrowa (gorąco polecam) Stag 300 + reduktor KME Silver + wtryski valtec żółte

Od tamtego czasu już przejechałem ponad 37000 km - jest ok. żadnych problemów z instalacją. w między czasie wymieniłem jedynie filtr fazy ciekłej. I tak se myślę że w najbliższym czasie ponownie wymienię ale tym razem już oba (faza ciekła i lotna) - niebawem wyprawa na urlop w Chorwacji :) (w ubiegłym roku była Bułgaria :grin: )

Senn - Pią Maj 29, 2009 07:13

Marrkus, i jak Ci spalanko wychodzi. Tylko tak szczerze :) Gaz zakladalem u tych samych kolesi. Mieli spory problem z wystrojeniem mojego. Koles meczyl sie pare godzin, gdzie przy Megane ta operacja trwala z pol godziny :) Mowil mi ze wlasnie maja problemy ze strojeniem silnikow Rovera no i mam delikatny problem ze czasami nie moge normalnie ruszyc tylko ma delikatne zdlawienie na malych obrotach. Musze sie do nich wybrac na powtorne strojenie.
Marrkus - Pią Maj 29, 2009 14:43

Dokładnie tak jak piszesz - mi z racji odległości dali samochód zastępczy i prawie tydzień im zajęło ustawienie tego tak by nie szarpało silnikiem. u mnie najgorzej była jak jadąc z stałą prędkością dawałeś ostro gazu - szarpało jak diabli ale ustawili wszystko pięknie - czasami szarpnie ale wydaje mi się że to kwestia jakości gazu na stacjach (nawet tych firmowych)
Najciekawszy był tekst chłopaczka który to robił:
"samochód już jeździ na gazie ale ja pana takim samochodem do domu nie puszczę ... wyrwie panu silnik z poduszek a tego byśmy nie chcieli..."

Co do spalania to powiem szczerze że jest super.

Zimą dobija do 12-14l/100km latem to jest to bardziej 10-11l/100km do tego zazwyczaj miesięcznie Pb za 50-100pln (miesięczne przebiegi ~1000km) - jazda głównie normalna miejska ale bez godzinnych postojów w korkach -pokonanie odcinka 10 km z pracy do domu zajmuje zazwyczaj ok 20min

Rekordowe spalanie miałem rok temu jadąc na urlop na trasie z Białegostoku do Lublina spalanie zeszło w okolice 7L/100km (pusta droga, w terenie zabudowanym jakieś 60-70km/h a poza tak w okolicach 100-140km/h, w miarę normalne operowanie pedałem gazu)

Senn - Wto Cze 02, 2009 21:29

Marrkus, oprocz tego co napisalem wyzej mam to samo co ty. Przy delikatnej jezdzie na malych obrotach jak wcisne gaz dosc dynamicznie potrafi mi zaczac szarpac. Gdzies tu na forum bylo napisane ze to moze byc wina softu Staga.
paff - Sro Cze 03, 2009 16:02

albo wtryskow Valtek ;-)