Zobacz temat - Swap na f22z2
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - Swap na f22z2

cube83wroc - Pią Cze 05, 2009 22:38
Temat postu: Swap na f22z2
Witam, czy do r600 z silnikiem f20z1 da się wsadzić silnik od accorda f22z2 bez przeróbek mocowań??
pozdrawiam

olekorson - Sob Cze 06, 2009 00:53

tak możesz wkładać silniki z serii F są wymienne miedzy sobą, a nawet można wstawiać silniki z serii H, bo tez są wymienne z seria F np. w rowerku 623si siedzi H23, bez żadnych przeróbek tak samo jest ze skrzyniami biegów jak z silnikami
Perez - Nie Sie 09, 2009 18:26

olekorson napisał/a:
a nawet można wstawiać silniki z serii H


do serii f wkladanie silnika serii h to malo oplacalny biznes

ja mam serie f i chcialem wkladac h22a JDM ze skrzynia z LSD, ale dowiedzialem sie, ze lepiej kupic R z silnikiem serii h jak wczesniej wspomniany R623 i dopiero robic swapa, bo pasuje jak ulal.

olekorson - Nie Sie 09, 2009 21:40

Jak pisałem już kiedyś gdzieś nie trzeba nic kombinować bo wszystko pasuje jak ulał bo mocowania są te same, no jak chcesz wsadzić h22 ze skrzynia od niego to i tak musisz zmienić półosie, ale tez można zostawić skrzynie od f20z1 bo będzie tez pasować, wszystkie seria f i h sa plug and play. Tez miałem plany na swapa, narazie nie teraz, ale jak coś to bym swapowal na h22 ściągany z Japonii bo tam kompletny swap jest tańszy niż u nas :P , teraz będę robił swapa hamulców na 282mm dwu tłoczkowe :P
zuber84cool - Nie Sie 09, 2009 22:42

olekorson napisał/a:
teraz będę robił swapa hamulców na 282mm dwu tłoczkowe :P
pochwał się nam z tego zabiegu :grin: fotki i jakiś mały tutorial mile widzaine :wink:
olekorson - Pon Sie 10, 2009 00:18

Oczywiście ze się pochwale i zrobię tutoriala już prawie wszystko mam skompletowane, jak tylko będę miał wszystko to będą foty i nowy temat na forum, jeszcze w tym miesiącu operacja będzie zakończona :) , takim czymś to trzeba się pochwalić :P

[ Dodano: Pon Sie 10, 2009 00:20 ]
Od razu się pochwale kolektorem 4-2-1 w moim Roverku, także zrobię kilka zdjęć jak będę go owijał bandażem termoizolacyjnym :)

zuber84cool - Pon Sie 10, 2009 01:14

olekorson, wszyscy na to liczymy,pozdro i powodzenia w modach :wink:
Perez - Pon Sie 10, 2009 01:47

No ja wlasnie tez bym cos z hamulcami powalczyl, ale nie wiem jak sie do tego zabrac :(
Marrkus - Pon Sie 10, 2009 22:02

A gdzie dorwałeś zaciski dwutłoczkowe?? One były w jakiś accoradacach mocowane seryjnie???
dobryziom - Pon Sie 10, 2009 22:57

pewnie chodzi o kobylaste ciezkie zaciski z Hondy Legend...
olekorson - Pon Sie 10, 2009 23:03

No widzę ze ktoś jest w temacie, tak od hondy legend bo nie widzę innej rozsądnej cenowo opcji. wystarczy ze się weźmie jarzma od rovera z tarczami 282mm tarcze 282mm i zacisk od legenda tylko trzeba zrobić przedłużki do tłoczków ,bo jest inne grubość tarczy legendzie,żeby tłoczek nie wyskoczył jak się klocek zetrze i po sprawie
dobryziom - Pon Sie 10, 2009 23:10

slyszalem ze nawet przedluzek nie trzeba tylko trzeba pilnowac koncowki klockow bo moze byc lipa :)
olekorson - Wto Sie 11, 2009 08:12

No można pilnować, ale chyba lepiej zrobić 5mm przedłużki i mieć święty spokój :)
Perez - Wto Sie 11, 2009 10:38

A od ktorej generacji Legenda?
dobryziom - Wto Sie 11, 2009 11:03

3.2 v6 :)

http://www.allegro.pl/ite..._hamulcowe.html

ewentualnie mozna tez od accorda 3.0L / type R pod tarcze 300mm :)

http://www.allegro.pl/ite...i_hamulcow.html

Marrkus - Wto Sie 11, 2009 19:05

Już znalazłem :mrgreen:



Myślałem że chodzi o zacisk gdzie tłoczki są na przeciwko siebie a nie obok. Na pewno poprawi to skuteczność hamowania ale nie tak gdy tłoczki są w jednej lini prostopadłej do tarczy. Kiedyś oglądałem sobie zabawki od wilwood-a - świetne są ale ceny koszmarne