|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [rover all ] sprawdzanie płynu chłodniczego
drlubicz - Sro Cze 10, 2009 15:54 Temat postu: [rover all ] sprawdzanie płynu chłodniczego jak sie sprawdza testerem płyn chłodniczy , to płyn chłodniczy ma być ciepły ? czy zimny ? czy to jest bez znaczenia ?
szoso - Sro Cze 10, 2009 15:59 Temat postu: Re: [rover all ] sprawdzanie płynu chłodniczego
drlubicz napisał/a: | jak sie sprawdza testerem płyn chłodniczy , to płyn chłodniczy ma być ciepły ? czy zimny ? czy to jest bez znaczenia ? |
bez znaczenia
staf - Sro Cze 10, 2009 16:04
Test należy przeprowadzić na zimnym silniku wyłączonego samochodu.
Sprawdź zalecenia producenta dotyczące obsługi układu chłodzenia, zawarte w instrukcji obsługi pojazdu. Pozdrawiam
Pomogłem nie zwlekaj wciśnij pomógł
szoso - Sro Cze 10, 2009 16:11
Cytat: | Test należy przeprowadzić na zimnym silniku wyłączonego samochodu |
a co to za różnica
nawet w warsztatach sprawdzają od razu
ja nigdy nie czekałem aż ostygnie całkowicie
zastrzeliłeś mnie tym bez kitu
staf - Sro Cze 10, 2009 16:13
Ja robię na zimnym.Ale nie neguje twojej opinii.
szoso - Sro Cze 10, 2009 16:17
staf napisał/a: | Ja robię na zimnym.Ale nie neguje twojej opinii. |
spoko
czy na zimnym czy na ciepłym i tak pokaże to samo bo właściwości płynu nie ulegną zmianie choć masz rację że najlepiej sprawdzać na zimnym a o to dowód
http://www.prestone.pl/pr...ic.html#more-48
wwekol - Sro Cze 10, 2009 18:56
staf napisał/a: | Pomogłem nie zwlekaj wciśnij pomógł |
o co z tym chodzi jest jakaś nagroda albo jakieś przywileje za jak największą ilość "pomógł"
staf - Sro Cze 10, 2009 19:02
Nie wiem czy jest.A nóż widelec będzie.I co?...Się nie załapie..
sknerko - Sro Cze 10, 2009 19:27
Nie ma nagród "ale to jest przecież prestiż no mówię ci prestiż"
szoso - Sro Cze 10, 2009 19:35
nie wiem czy wiecie ale na niektórych forach np.Volkswagena wymuszanie by ktoś kliknął na twoje konto "pomógł" jest karane
w sumie dobrze bo nie chciałbym by ktoś wywierał na mnie presję domagając się "punkta"
sknerko - Sro Cze 10, 2009 19:42
Ale u nas nikt niczego nie wymusza poprostu uczymy kultury i zamiast postu z tekstem dziękuję klikamy pomógł
szoso - Sro Cze 10, 2009 19:47
sknerko napisał/a: | Ale u nas nikt niczego nie wymusza poprostu uczymy kultury i zamiast postu z tekstem dziękuję klikamy pomógł |
nie no oczywiście
SeniorA - Sro Cze 10, 2009 19:49
szosownik napisał/a: | czy na zimnym czy na ciepłym i tak pokaże to samo bo właściwości płynu nie ulegną zmianie | ze wzrostem temperatury zmniejsza się gęstość płynu
sTERYD - Sro Cze 10, 2009 20:25
drlubicz, a co chcesz w tym płynie sprawdzić?
temperaturę krzepnięcia, zawartość CO2 czy co?
jak zawartość CO2 to lepiej od razu po zgaszeniu silnika
drlubicz - Sro Cze 10, 2009 20:41
sTERYD napisał/a: | drlubicz, a co chcesz w tym płynie sprawdzić?
temperaturę krzepnięcia, zawartość CO2 czy co?
jak zawartość CO2 to lepiej od razu po zgaszeniu silnika |
ogólnie to sprawdzam wszystko ale chodzi mi o sprawdzenie temperatury zamarzania bo im wiecej ma tester tego płynu tym mniejszą temperature mi pokazuje , ale sprawdze jutro na zimnym płynie , dzięki koledzy i każdy dostaje pomógł zebyście sie już wiecej nie kłócili
[ Dodano: Czw Cze 11, 2009 19:41 ]
już wiem jak to jest bo po wykalibrowaniu na nowym płynie wychodzi że różnica na ciepłym to prawie 10 stopni a prawidłowy wynik jest na zimnym , mam tylko pytanie czy płyny są na bazie metanolu czy glikolu ?
SeniorA - Sob Cze 13, 2009 22:44
drlubicz napisał/a: | czy płyny są na bazie metanolu czy glikolu ? | na bazie glikolu etylowego. Takie zaleca Rover.
[ Dodano: Nie Cze 14, 2009 00:13 ]
drlubicz napisał/a: | różnica na ciepłym to prawie 10 stopni a prawidłowy wynik jest na zimnym , | a dokładnie w temperaturze 20 st.C. Ze wzrostem temp. jak pisałem wcześniej,zmienia sie gęstość i w warsztatach badając na ciepłym uwzględniają to.
|
|