|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Problemy z pompą paliwa w zbiorniku
3man - Pon Cze 15, 2009 09:36 Temat postu: [R75] Problemy z pompą paliwa w zbiorniku Witam,
Roverek mi się dusi przy 3000 obrotów. Byłem u mechanika i diagnoza wyszła taka, że prawdopodobnie padła mi pompa paliwa w zbiorniku. Czy ma ktoś dane tej pompy albo informację gdzie mogę takową pompę dostać? Na allegro znalazłem tylko do słabszego silnika i podobno nie pasuje do mojego. Interesuje mnie symbol pompy albo gdzie mogę kupić lub ewentualnie jakiś zamiennik.
I jeszcze jedno pytanko gdzie mogę dostać amorki na tył do wersji kombi?
Pozdrawiam wszystkich.
Pino - Pon Cze 15, 2009 09:45
wszystko najprawdopodobniej u Tomiego, http://www.tomateam.pl/
3man - Pon Cze 15, 2009 10:07
Pupcia. W sklepie online nie ma ani pompy ani amorków. Na razie napisałem wiadomość z zapytaniem i zobaczymy.
Jakieś inne pomysły?
szoso - Pon Cze 15, 2009 10:33
3man napisał/a: | Pupcia. W sklepie online nie ma ani pompy ani amorków. Na razie napisałem wiadomość z zapytaniem i zobaczymy.
Jakieś inne pomysły? |
Tomi ma dużo roboty więc radzę zadzwonić to szybciej się czegoś dowiesz
3man - Pon Cze 15, 2009 10:34
telefon wyłączony
szoso - Pon Cze 15, 2009 10:38
3man napisał/a: | telefon wyłączony |
musisz próbować bo czasami ciężko jest się dodzwonić,obciążenie sieci
Brt - Pon Cze 15, 2009 10:43
szosownik napisał/a: | obciążenie sieci | no i Zlot dopiero wczoraj się skończył
pietuszka - Wto Cze 16, 2009 08:54
3man ,dławi się czy gaśnie ,u mnie na kompie też pokazał że pompa zew.załatwiłem wymieniłem i lipa,okazało się że wtrysk przelewał,dałem do pompiarza zregenerował mi wszystkie koszt ok 1 tyś i jeżdzi jak ta lala nie pchaj się w koszty pompy paliwa od 200 do 1400 zł,ja kupiłem na początku pompę pierburga 600 bez sensu,na początku kom. pokazał 3 błędy pompa za małe ciśnienie 400 kmpa ale te pompki same sobie ustalają ciśnienie w zależności od zapotrzebowania,ciśnienie na magiatrali i czujnik ciśnienia pompy ciśnieniowej,a amorki to zamów u tomateam porządny facet i nie drogi
Rowan - Wto Cze 16, 2009 09:17
pietuszka, ma rację problemem nie jest pompa paliwa, jeśli się dusi, to prędzej będzie filtr zatkany, w co nie wierzę. Masz problem z utrzymaniem wysokiego ciśnienia, raczej któryś wtrysk przepuszcza.
3man - Wto Cze 16, 2009 18:12
Ale byłem u machera. pomierzył mi ciśnienia na pompach i na pompie przed filtrem (swoją drogą jak wyskoczył problem to jako pierwszy wymieniłem) uzyskuje ciśnienie 2 atm. ale w czasie jazdy właśnie gdy wciskam pedał gazu do dechy i obroty wkręcają się na 3 tyś zaczyna się dławić tzn chce jechać a nie może jakby go coś za dupę trzymało ( taki sam efekt jest jak kończy się gaz w butli a chce człowiek przyśpieszyć i tylko słychać buczenie głębsze silnika spod maski a samochód wręcz zwalnia). tak więc na kompie w momencie gdy zaczyna się dławić ciśnienie spadało poniżej 2 atm. a nie powinno. Facio dobrał się do pierwszej pompy w zbiorniku i wyszło że ona wogóle nie podaje paliwa. tzn tak jakbym jeździł tylko na pompie tej która znajduje się przy filtrze. jak włączam zapłon i pompa zaczyna pracować tzn ssać paliwo ( którego nie podaje pierwsza pompa ze zbiornika) to słychać teraz takie bulgotanie jakby w paliwie było pełno bąbelków powietrza. tak że stawiamy na pompę tą w zbiorniku. Już ktoś z allegro poradził mi żebym dobrał się do zbiornika i na wieczku od pompy jest podobno napisany numer i muszę szukać pompy z tym numerem. Podobno są 3 rodzaje pomp do CDT i nie są wymienne. No nic dzisiaj cały dzień byłem w Wawce więc dopiero jutro się do niej dobiorę.
Rowan - Sro Cze 17, 2009 08:32
3man, też to przerabiałem, pompa w baku pracuje troche inaczej niż to sobie wyobrażasz. Fakt trzeba ją wymienić jeśli nie pracuje, ale ona nie ma nic wspólnego z dławieniem, raczej opiłki z tej pompki poszły Ci w układ wysokiego i masz to co u mnie. W najlepszym wypadku przypchało zawór wysokiego ciśnienia, a w najgorszym poszło we wtryskiwacze.
3man napisał/a: | Podobno są 3 rodzaje pomp do CDT i nie są wymienne. |
Tutaj rzeczywiście pojawia się problem. Ja kupiłem na allegro zamiennik za 170zł (oryginał jak pytałem w BMW w Kielcach 550zł ) Tyle, że ten zamiennik był trochę grubszy średnicą i nie wchodził w ten dwuczęściowy koszyk, więc to przerobiłem, wyrzuciłem tę dolną część koszyka, a w górnej wypiłowałem minimalnie, bo różnica była naprawdę minimalna, ale nie chciała wejść jednak.
|
|