Zobacz temat - [R620] Silniczek krokowy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Silniczek krokowy

jabco - Sro Cze 17, 2009 22:23
Temat postu: [R620] Silniczek krokowy
Witam orientuje się ktoś ile kosztuje nowy silniczek krokowy???
maciej - Czw Cze 18, 2009 14:46

www.tomateam.pl - tylko zadzwoń, a nie pisz maili (w sklepie internetowym tego raczej nie znajdzesz) - jak Tomi nie będzie miał z Rover'a, to dowie się w Hondzie - ostatnio ściągał mi uszczelki do przepustnicy - szybciej było z Hondy. :)
staf - Czw Cze 18, 2009 14:58

Znalazłem coś dla ciebie.
http://moto.allegro.pl/it...00_1_4_16v.html

Lechos - Czw Cze 18, 2009 15:08

staf napisał/a:
Znalazłem coś dla ciebie.
http://moto.allegro.pl/it...00_1_4_16v.html
znalazles ale nie to co trzeba ;)
staf - Czw Cze 18, 2009 15:14

hm... :sad:
maciej - Czw Cze 18, 2009 15:14

Jeżeli już szukać na allegro to do Hondy Accord CC7 2.0 dla silnika F20Z1, ewentulanie powinien pasować od F20Z2, ale spytanie Tomiego daje 100% szans na właściwą część za rozsądną cenę. :)
zuber84cool - Czw Cze 18, 2009 15:14

http://moto.allegro.pl/se...&category=50862 tu np. jest
maciej - Czw Cze 18, 2009 15:26

Uwaga!

To np.:
http://moto.allegro.pl/it..._silniczek.html
To nie jest silniczek krokowy, tylko zawór termiczny szybkiego biegu jałowego (Fast Idle Speed Termic Valve).

Silniczek krokowy to Zawór powietrza biegu jałowego (Idle Air Contrl Valve).

Ktoś, mimo "wieloletniego doświadczenia" i podszywania się nazwą pod "Auto West" - dealera Hondy w Warszawie, nie ma pojęcia co sprzedaje.

jabco - Czw Cze 18, 2009 15:50

No tak ale skąd wiedzieć czy jest dobry???Dwa zepsute już mam i nie potrzebny mi trzeci :???: Chyba że cena nowego będzie z kosmosu to wtedy pomyśle.Zaraz jade przeczyscić w benzynce swojego może coś to da?? :/
maciej - Czw Cze 18, 2009 15:52

jabco napisał/a:
No tak ale skąd wiedzieć czy jest dobry???

Dlatego chyba lepiej kupić nowy.
Dzwoń do Tomiego. :)

jabco - Czw Cze 18, 2009 16:19

Ogólnie problem jest taki że w czasie jazdy po naciśnięciu pedału sprzęgła zwiększają się obroty silnika nawet do 2000obr i silnik strasznie wyje.Jak się zatrzymam obroty spadają do 900.Myślałem że to przepustnica się zacina ale to nie to.Jeżeli odłącze przwód od silniczka krokowego wszystko jest ok tylko pali sie check i obroty sa zbyt niskie ale to normalka.
maciej - Czw Cze 18, 2009 16:23

Czy masz LPG?
jabco - Czw Cze 18, 2009 16:32

tak

[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 16:33 ]
Ale na benzynie jest to samo

[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 16:59 ]
Błedy kompa poprzez zmostkowanie złacza diagnostycznego też sprawdzałem i nic nie wybija check.Reset też wykonałem :/

[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 19:55 ]
Właśnie wyczyściłem krokowca i tak jak myślałem jest lipa :twisted: Odłączyłem go i jest wszystko ok tylko check się pali ale to leprze od wakrotu silnika na wysokich obrotach :mrgreen: Troche inaczej jest zepsuty bo jak za pierwszym razem mi padł to obroty skakały jak szalone i paliieł się check.Teraz nie pali sie check tylko obroty wzrastają.I o co kaman :?: