Zobacz temat - [r416] POMOCY SZARPANIE BO JUZ NIE MAM SIŁY
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [r416] POMOCY SZARPANIE BO JUZ NIE MAM SIŁY

irons122 - Czw Cze 18, 2009 07:11
Temat postu: [r416] POMOCY SZARPANIE BO JUZ NIE MAM SIŁY
Witam wszystkich już nawet nie chce mi się szukać przyczyny szarpania wymieniłem świece cewkę kopóółke pompe paliwa filtr paliwa i nic szarpie coraz mocniej zawsze rano po wyłączeniu się ssania jak jadę do pracy po południu moge jeździć ze 100 kg i jest ok nie mam pojęcia co to może być a nie sztuka wymienić wszystkie dobre części aby dowiedzieć się że nadal szarpie POMOCY zna ktos jakiś dobry warsztat diagnostyczny z komputerem w katowicach okolicach chciałbym się wkońcu podpiąć do kompa i zobaczyć co komp pokaże czekam na odpowiedzi.
faecd - Czw Cze 18, 2009 08:03

Przewody WN

ja ostatnio wymienilem pol aparatu, swiece, przwoedy, palec, kopulka, cewka i jest gitara. Jednak mi cieknie olej do dwoch korytek z rozpolowienia glowicy wiec postanowilem poki co zostawic to a zalozylem 2 stare swiece i stare przewosdy...i zaczal mi szarpac na 2 biegu! Dzisiaj wracam do nowych przewodow:)

irons122 - Czw Cze 18, 2009 08:08

No cóż przewodów nie wymieniałem mam stare takie jak 2 lata temu kupiłem auto ale jestem ciekaw czy przewosy mogą być przyczyną jak raz szarpie a raz nie szarpie rano po południu już nie te auto poprostu nie chce jechac do mojej pracy :lol: za to do domu wraca bardzo chętnie .
Konrad81U - Czw Cze 18, 2009 16:41

Mialem swego czasu podobny problem... Szarpało wiec zaczolem wymieniac po kolei :
Swiece , kopulke , filtr paliwa filtr powietrza i nic
W koncu pojechalem do dobrego mechanika. Wsiadl przejechal sie i powiedzial ... Trzeba wymienic przewody do swiec. Kupilem wymienilem i ... przestalo przerywac raz na zawsze...

Pozdrawiam

krzych - Czw Cze 18, 2009 16:51

Dobre przewody to podstawa :ok2:
tetryk - Czw Cze 18, 2009 17:04

zmień przewody na dobre-ngk,bosch-bo akurat te się w tych autach sprawdzają...
ja jak kupiłem auto zmieniłem przewody świece kopułke i palec-bo wierz mi czy nie ale 9 letnie przewody czy kopułka (palec) nie mają prawa i nie działają jak nowe......
przy okazji proponuję posprawdzać DOKŁADNIE wszystkie przewody podciśnieniowe idące do kolektora ssącego....
p.s.
bardzo ważne jest dokłądne założenie fajek na świece

Lechos - Czw Cze 18, 2009 17:56

przewodow boscha nie polecam, zreszta nie tylko ja.
greg_szczytno - Czw Cze 18, 2009 18:40

Lechos napisał/a:
przewodow boscha nie polecam

potwierdzam moje bosche po ok 4000 tyś do wyrzucenia biją jak choinka na święta.

faecd - Pią Cze 19, 2009 00:37

Ja jeszcze dodam, ze po wczorajszej zmianie na stare przewody troche szarpalo i rano w drodze na uczelnie, pod uczelnia zmienilem przewody na nowe, ktore mialem w bagazniku i od razu jak reka odial!!!!

NGK jest teraz w dobrej cenie 120zl za komplet! Pozdrawiam!

irons122 - Pią Cze 19, 2009 06:53

obiecuję że jak tylko w przyszłym tyg uda mi się kupić przewody ngk to je wymienię i dam znać czy pomogło tylko zależy mi żeby kupić cos podobnego do oryginału czyli musza mieć długie fajni itd nie chcę wstawiać byle jak wyglądającego czegoś no i powiedzcie mi czy jak się kupuje przewody w komplecie firmy ngk to sa to 4 przewody z kopułki do swiec czy jest tam tez ten 5 który idzie od cewki do rozdzielacza?
sTERYD - Pią Cze 19, 2009 10:12

njest wszystkie 5 przewodów w komplecie i wyglądają jak oryginalne :cool:

zwróć uwagę przy wymianie, żeby końcówka przewodu, która wchodzi na cewkę ciasno siedziała... mozna stanąć na rondzie przez głupotę ://

faecd - Pią Cze 19, 2009 15:32

dokladnie jak sTERYD pisze!

Tam jest dosc ciasne dojscie wiec troche sie nagimnastykujesz. Polecam również podniesc auto na lewarku (oczywiscie zabezpieczyc auto przed upadkiem) i wejsc pod auto i tam masz nieco lepsze dojscie do cewki, i tam wlasnie, bedziesz mogł porzadnie docisnąć przewod do cewki!!