Zobacz temat - [R75] Biegi ciężko chodzą
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Biegi ciężko chodzą

zip - Nie Cze 21, 2009 12:14
Temat postu: [R75] Biegi ciężko chodzą
biegi a przede wszystkim 1 i wsteczny ciężko wchodzą chociaż czasem mniej to odczuwam
Gość - Nie Cze 21, 2009 12:16

Ja w swoim 214i wymieniłem wczoraj olej w skrzyni bo też taki problem miałem i bardzo pomogło. Polecam
Dydo - Nie Cze 21, 2009 12:36

Z pewnością jak kolega wyżej mówi, wymiana oleju w skrzyni pomoże. Bardzo możliwe, że już go tam poprostu nie ma, stąd też problemy z wrzuceniem biegów. Zalecam natychmiastową wymianę/dolanie, bo dojdzie do tego, że zaraz po zapaleniu silnika nie będziesz mógł W OGÓLE wrzucić biegu, żadnego.
Rowan - Nie Cze 21, 2009 13:13

zip, a może pada pompka, albo wysprzęglik, mało płynu masz nie wysprzęgla dobrze.
zip - Nie Cze 21, 2009 13:23

a gdzie mogę sprawdzić poziom oleju ? i ewentualnie uzupełnić no i jaki olej, jestem amatorem więc proszę wybaczyć moją niewiedzę na ten temat
Rowan - Nie Cze 21, 2009 13:56

zip, chodzi mi o płyn w układzie sprzęgła. Przy pedale sprzęgła jest pompa, a na niej jest zbiorniczek z białą zakrętką, wyjmij taką gumę, która jest w środku i dolej płynu DOT3/DOT4, włóż gumę i zakręć. Podpompuj pedałem sprzęgła i powinno być lepiej. A powiedz jeszcze czy na zgaszonym silniku też tak ciężko wchodzą?
zip - Nie Cze 21, 2009 18:08

jak silnik jest zgaszony to biegi leciutko wchodzą
Dydo - Nie Cze 21, 2009 19:02

Więc raczej pozostaje wymienić lub wlać (jeśli nie ma go w ogóle) olej do skrzyni, bodajże DOT4.
MaReK - Nie Cze 21, 2009 19:09

Dydo napisał/a:
Więc raczej pozostaje wymienić lub wlać (jeśli nie ma go w ogóle) olej do skrzyni, bodajże DOT4.

W skrzyni nie ma DOT4 tylko MTF 94. Do pompki sprzegla - uklad hydrauliczny - jak najbardziej mozna wlac DOT4.

Pewnie konczy sie pompa sprzegla i lub wysprzeglik, takie typowe objawy.

Pozdrawiam,

Dydo - Nie Cze 21, 2009 19:14

MaReK napisał/a: