Zobacz temat - [Rover 25 2,0 idt '01 ]
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 25 2,0 idt '01 ]

rafal01 - Czw Cze 25, 2009 19:23
Temat postu: [Rover 25 2,0 idt '01 ]
Może mi powiecie czy wasze roverki też tak słabo idą ciągną do 2000 obr/min.Dodam że przepływka bosha nowa i węże od intercoolera sprawdzone zaczyna ciągnąć dopiero od 2400 obr/min a tak to jak bym zwykłym dieslem jechał.I jak dodam gwałtownie gaz z wolnych obrotów to dopiero po chwili reaguje.Czy u was tez tak jest bo nigdy nie jeżdziłem innymi roverkami.
seyfer - Czw Cze 25, 2009 19:35

witam, z Chełmna akurat mam mojego R :mrgreen: :mrgreen:
Co do przyspieszenia to racja jest on dosyć słaby ale da się przeżyć. W twoim przypadku trochę późno łapie turbinka :neutral: radziłbym sprawdzić kąt wtrysku bo on może mieć winę :wink: w gorszym przypadku turbo ale to gorszy scenariusz..

hrv - Pią Cze 26, 2009 00:19

Radze podpiac pod komputer,raczej bedzie to zly kat wtrysku badz regulacja rozrzadu.
Depnij mu na wolnych obrotach i daj znac do ilu obrotow sie kreci.
Porownaj jeszcze zachowanie auto z odpieta przeplywka, wiem ze masz nowa, ale sprawdz.

bociannielot - Pią Cze 26, 2009 10:41

no w zasadzie powinien ozywac przy okolo 2000 obrotow - wtedy lapie turbo i silnik ozywa - tak jest u mnie i mimo iz nie lata jak powinien, czuc to wyraznie - powodzenia :ok:
rafal01 - Sob Cze 27, 2009 12:08

Kręci się bez problemów do 5000 tys.Dodam że pali mi 9 litrów ON na 100 km przy normalnej jeżdzie.Czy przez zły kąt wtrysku mogło by spalanie aż tak wzrosnąć?
hrv - Sob Cze 27, 2009 13:05

Moze to byc wina lejacych wtryskow badz problem lezy w pompie.Przeszukaj forum,ktos ostatnio rozwiazal problem w bosch service w Kaliszu.
DANTE79R - Sob Cze 27, 2009 14:30

a przy ilu odrotach załącza się wam turbina? bo mam trzech kumpli którzy mają R45 idt i każdemu łapie powyżej 2000 obrotów
rafal01 - Sob Cze 27, 2009 19:01

A co może oznaczać chmura białego dymu po odpalaniu.Bo od 2 tygodni jak zauważyłem że jak wrócę z trasy i chce go zapalić za jakąś godzinkę, oczywiście jest jeszcze ciepły to muszę go przytrzymać na rozruszniku a wtedy jak zaskoczy to pojawia się właśnie ta chmura białego dymu.
lineumaciel - Pon Cze 29, 2009 08:41

rafal01 napisał/a:
A co może oznaczać chmura białego dymu po odpalaniu.Bo od 2 tygodni jak zauważyłem że jak wrócę z trasy i chce go zapalić za jakąś godzinkę, oczywiście jest jeszcze ciepły to muszę go przytrzymać na rozruszniku a wtedy jak zaskoczy to pojawia się właśnie ta chmura białego dymu.



Dla mnie to wygląda na rozrząd i kąt wtrysku. U mnie dymił na biały gdy przy wymianie pasków przestawili mi rozrząd o jeden ząbek. Proponuje podjechać na komputer. Teraz póki jest ciepło nie będziesz miał problemów z odpaleniem, gorzej będzie gdy zrobi się zimno. Odpalenie Roverka staję się wręcz nie możliwe.

rafal01 - Pon Cze 29, 2009 13:05

Dzięki też doszedłem do tego wniosku że to kąt wtrysku,ale mam kolejny problem kto mi go ustawi w Bydgoszczy lub okolicach.Dodam że mieszkam w Chełmnie i tu to nawet żaden mechanik nie ma programu do Rovera.Oczywiście chodzi mi o jakiś tańszy warsztat.
seyfer - Pon Cze 29, 2009 13:16

może zadzwoń do któregoś z polecanych zakładów czy nie maja tesbooka czy kts'a ?
btw. Duzo tam po Chełmnie roverów jeszcze jeździ ? :razz:

barszczyk - Pon Cze 29, 2009 19:43

Witam,
mam podobne objawy z tym, że mi nie dymi, a kąt wyprzedzenia wtrysku był skorygowany przy wymianie rozrządu (3mc temu)

możesz spojrzeć na to cudo z tyłu silnika -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=41731

i powiedzieć mi czy się Tobie to porusza jak przygazujesz??

rafal01 - Sro Lip 01, 2009 23:08

Dziś byłem ustawić kąt wtrysku i chciałem żeby mi ustawił w granicach 2-4 stopni a mechanik mówi że się nie da i ustawił 0,5 i mówi że to maks jaki może wycisnąć.Ciekawi mnie czy to prawda bo jak narazie odpala dobrze jak jest ciepły i nie puszcza chmury dymu.Może pasek przeskoczył o jeden ząbek i nie można więcej ustawić.
virusek123 - Sro Sie 19, 2009 22:03

to napewno nie jest normalne ze tak pali, a ze opuznienie jest w pedale gazu i po 2000 wkreca sie to norma ten diesel tak ma