Zobacz temat - Alusy 17" do R600
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning wizualny - Alusy 17" do R600

Modzelak - Sob Cze 27, 2009 16:11
Temat postu: Alusy 17" do R600
Planuje do swojego Roverka zakup felg 17" z oponkami letnimi, bo jeszcze jeżdżę na alusach 15" z zimówkami :) (Kleber). Do felg interesowałyby mnie opony 225 o profilu 40-50. I mam pytanie czy ktoś ma takie fele u siebie i nie ma problemu z nimi? Gadałem z kumplem i uświadomił mnie, że przy tej szerokość opony (225) może ona mi się nie zmieścić z tyłu z wahaczem (kawał żelastwa nad całym kołem, a z boku jest on tylko ok. 3-4cm od opony - 195). No i chciałem się Was poradzić, czy ktoś ma może już doświadczenie z takim rozmiarem felg i opon.

Pozdrawiam, Kamil

Vesper416 - Sob Cze 27, 2009 16:36

skoro przy oponie o szerokości 195 masz 3 cm do wahacza i założysz oponę która ma 225 szerokość to wniosek nasuwa sie sam. różnica miedzy oponami jest 3 cm a wiec duże prawdopodobieństwo że może przeszkadzać.

Co prawda nie znam sie na tym ale tak na logike to wyglada chyba niech mnie ktos poprawi jak sie myle

Modzelak - Sob Cze 27, 2009 16:50

tak na oko 3-4cm, ale nadzieje miałem, że może ktoś już próbował przede mną z takimi oponkami, szkoda, że roverki nie są na podwoziu hondy accord po 98', tam już tego problemu nie ma i 17" z oponą 225 bez problemu wchodzi....
Pływak - Sob Cze 27, 2009 17:12

Wszystko zależy od ET felgi czyli jej osadzenia. Może być tak, ze będzie trzeć o wahacz albo tak, ze będzie wystawać za obrys samochodu oba przypadki odpadają więc musiał byś zmierzyć jak daleko może jeszcze wystawać felga do zewnątrz samochodu i kupić fele z mniejszym ET. Druga sprawa opona 225 z profilem 50 to straszny balon i będzie za wysoka. Kolejna sprawa jaką szerokość felgi planujesz? Jeśli 7-7,5J to po co Ci taki szeroki laczek? 205 wystarczy...
Modzelak - Sob Cze 27, 2009 22:02

z tego co mi się wydaje to ET40 będzie ok, profil opony 45, a co do szerokości felgi to chyba 8j, ale na oku też mam 7j... Ma ktoś może na swojej 600-tce felgi 17"? Jeżeli tak to jakie opony, będę wiedział, że już sprawdzone w praktyce :) . Zależy mi na szerokości 225 bo mogę okazyjnie nabyć opony fuldy, ale jeżeli się nie da do roverka to może wezmę na handelek :D ...
Marrkus - Nie Cze 28, 2009 10:23

Mam założone 17" z R800sport takie:



Niestety nie znam dokładnych wymiarów tych felg

Przez moment miałem założone z tyłu opony 225/45. nic nie obcierało, ale do tego wygiętego "żelastwa" brakowało poniżej centymetra, palec się nie mieścił -czyli jakieś 0,5cm. Opony były łyse (dla tego już ich nie ma) a przy pełnym bieżniku mogło by już być gorzej

Jeszcze jedna niedogodność na takich szerokich oponach - może i ma to urok ale w kierowaniu tylko przeszkadza, jazda w koleinach to męka, zmiana na 215 spowodowała nadzwyczaj dużą poprawę. Jeszcze jedno, 225 na tył powoduje że na śliskiej nawierzchni (mokry asfalt, kostka) dupsko potrafi latać jak w tylnonapędówce, za lekki tył i za mała przyczepność zwłaszcza takich łysych opon jak posiadałem :wink:

Modzelak - Nie Cze 28, 2009 16:31

no to raczej postanowione, będą 215 oponki, chyba dunlopa jakieś... mimo wszystko dzięki za doradę, teraz jestem bardziej pewny co kupić :)

pozdrawiam

DANTE79R - Pon Cze 29, 2009 22:39

hej hej przyjacielu, rozmiar do Twojego auta na felgę 17" to 225/45 uwazaj żebys nie przesadził ;)
faecd - Wto Cze 30, 2009 10:36

jezeli masz 3-4cm luzu miedzy opona a wahaczem na oponie 195 to roznica w szerokosci opon to 3cm. Dalej gdyby nowa 17 calowa felga miala takie samo osadzenie co aktualna felga to te 3 cm rozklada sie na 1,5cm na zewnatrz felgi oraz 1,5cm do wewnatrz...co w teroii daje nam jeszcze 1,5cm luzu...

Mam kolege z R600 i wczoraj przeskoczym z 195/65/15 na 205/55/16 i nie ma najmniejszego problemu.

Mysle ze do R600 max laczki to tak 215 nie wiecej! pry 215 moze sie okazac ze przy skreconych kolach opona ociera o plastikowa oslone a co dopiero by bylo przy oponach 225

dobryziom - Wto Cze 30, 2009 11:20

faecd napisał/a:
jezeli masz 3-4cm luzu miedzy opona a wahaczem na oponie 195 to roznica w szerokosci opon to 3cm. Dalej gdyby nowa 17 calowa felga miala takie samo osadzenie co aktualna felga to te 3 cm rozklada sie na 1,5cm na zewnatrz felgi oraz 1,5cm do wewnatrz...co w teroii daje nam jeszcze 1,5cm luzu...

Mam kolege z R600 i wczoraj przeskoczym z 195/65/15 na 205/55/16 i nie ma najmniejszego problemu.

Mysle ze do R600 max laczki to tak 215 nie wiecej! pry 215 moze sie okazac ze przy skreconych kolach opona ociera o plastikowa oslone a co dopiero by bylo przy oponach 225


kolega ma racje nie ma sensu wsadzać szerszej opony niż 215 ponieważ :

a) zamulisz auto i to znacznie

b) zwiększysz spalanie

c) prawdopodobnie przy mocnym skręcie opona może ocierać o błotnik...

Ponadto warto sprawdzić obsadzenie ET oraz pamiętać o tym żeby szerokość felgi nie była większa niż 7,5J do 215 spokojnie starczy 7J... pamiętaj również ze im szersza felga oraz opona tym większe opory toczenia...

Modzelak - Wto Cze 30, 2009 11:28

moze jednak zejde do 205 i na fele 16" - na pewno te wejda i nie powinno byc problemu :)
dobryziom - Wto Cze 30, 2009 11:55

gut czois :)
karasbp - Czw Sie 20, 2009 08:40

ja w swoim R600 mam założone 45/215 na 17' i jest git. Delikatnie przyszorowuje tylko przy 3 osobach z tyłu na większych wybojach :razz:
Botanix - Czw Sie 20, 2009 09:03

Modzelak

Może zamiast 205/xx/16 kup 205/xx/17? To wciąż szeroka opona, i wciąż 17 cali co różnicę robi. Na koła wszak patrzy się głównie z boku, nikt z linijką nie będzie stał i mierzył na szerokość :) . Zachowasz osiągi, otrzymasz prezencję.

Mam w R200 205/40/17, wchodzą bez problemu więc do r600 wejdą z większym zapasem - tak myślę.

zuber84cool - Czw Sie 20, 2009 14:26

Sam bym zapolował na takie oryginalne 17' od R800 te chyba najlepiej pasują do R600 ciężko takie zdobyć w dobrym stanie :roll:
Tak żeby nie przesadzić to opony 205/45 to maksimum

sebos18v - Pon Sty 11, 2010 23:41

Hej ja mam orginałki 15" na oponkach R15 205\50 i jest ta lala !! !
Markzo - Wto Sty 12, 2010 08:21

troche stary temat odkopałeś :razz: ale tak czy siak, 600 na 15calach nie robi szału :)
faecd - Wto Sty 12, 2010 17:32

Markzo napisał/a:
15calach nie robi szału
wrecz wydawalo by sie ze 15 sa za malutkie do 600, tak samo jak 14 cali do R400.

Jak wyzej wspominalem moj kolega ma R600, na 15 calach kolka wydaja sie male, na 16 calach kolka wydaja sie akuratne zapewne gdyby mial 17 bylo by kozacko :)

Tak samo u mnie, na 14 wygladalo by za malo (na szczescie takich nie mam, na 15 zimowych auto wyglada akuratnie, na 16 na lato jest kozacko :)

Markzo - Wto Sty 12, 2010 21:13

dokładnie ;) chyba, że jest ostra gleba, Herc miał 16tki i glebe, że palec ledwo między nadkole a opone wchodził + negatyw z przodu, to był kozak!
sebos18v - Wto Sty 12, 2010 21:55

No wiem ze 15 są za mizerne na lato ale na szczęscie na lato zainstaluje jakies 17" i będzie gites wygladądać !!
jabco - Sob Sty 16, 2010 14:13

Ja śmigam cały czas na siedemnastkach oponki 205/50/17 do tego sprężynki H&R -30mm+orginalne gazowe amorki.Jest baja nic nie obciera i nie stracił dużo na komforcie.Nie polecam 225/45 bo nie da się jezdzić i obciera strasznie!
Mayson - Pią Sty 22, 2010 14:10

Przy kołach 17-calowych wszyscy piszecie o szerokości felgi, szerokości opony i jej profilu. A niech Ci, co mają koła 17`` w 600-ce napiszą, te powyższe dane WRAZ z offsetem felgi. Bo ten sam rozmiar przy różnym offsecie może ocierać i nie ocierać.

Dzięki temu, że podacie takie dane, pomoc dla tych, co szukają 17``, będzie konkretna, bo to co tu przeczytałem, konkretne nie jest wcale i nadal trzeba kupować na czuja albo jeździć i przymierzać (co nie zawsze jest możliwe).

Ja mogę powiedzieć tylko, że moje śmieszne 15`` mają offset 37 przy feldze szerokości 7`` i z oponą 195/55 felga jest idealnie równo z błotnikiem - nie wystaje. Oczywiście przy 15`` nie ma mowy o obcieraniu ;]

jabco - Pią Sty 22, 2010 16:06

Nie wiem jaki ja tam mam offset ale mi tam nic nie wystaje i nie obciera przy szerokości 205 :mrgreen:
Krzysi3k - Pią Sty 22, 2010 16:40

jabco napisał/a:
Nie wiem jaki ja tam mam offset


ET jaki masz inaczej

Marrkus - Pią Sty 22, 2010 18:58

Jak byście zinterpretowali takie oznaczenie na feldze? czy dobrze myślę że et w tym wypadku wynosi 50?


Mayson - Pią Sty 22, 2010 19:51

Marrkus napisał/a:
czy dobrze myślę że et w tym wypadku wynosi 50

W tym wypadku ET= -50.

Marrkus - Pią Sty 22, 2010 22:19

Czyli i 16" i 17" felgi oryginalne Rovera mają takie rozmiary.



Jeżeli chodzi o rozmiary to przy 17" opona 215 45 jest w miarę - przy skrajnych położeniach kierownicy delikatnie obciera z przodu (bardzo delikatnie) tył jest ok. Przez moment z tyłu miałem 225 45 i było już bardzo blisko tego metalowego czegoś co u góry jest montowane do wahacza górnego myślę, że przy świeżutkiej oponie mogło by już obcierać.

Mayson - Sob Sty 23, 2010 14:49

Błąd poczyniłem: nie -50, a 50 :ok:

Marrkus napisał/a:
Jeżeli chodzi o rozmiary to przy 17" opona 215 45 jest w miarę - przy skrajnych położeniach kierownicy delikatnie obciera z przodu (bardzo delikatnie) tył jest ok. Przez moment z tyłu miałem 225 45 i było już bardzo blisko tego metalowego czegoś co u góry jest montowane do wahacza górnego myślę, że przy świeżutkiej oponie mogło by już obcierać

No właśnie, tu dobry przykład - gdyby przy tych rozmiarach, co piszesz, zmniejszyć offset (czyli wysunąć felgę na zewnątrz auta), to prawdopodobnie już nie byłoby mowy o obcieraniu. ET to wcale nie jest "mniej ważna" dana. Ja kupiłem moje fele na Allegro, bo wydawało mi się, że ET to pikuś i rozumiem cały ten system z doborem kół i... miałem po prostu fuksa, bo ET było 37, a to dokładnie idealnie równo z błotnikiem - ET 36 i koło już by wystawało... ale ponoć głupi ma szczęście :>

magill - Wto Lut 09, 2010 22:48

Nie wiem jaki mam ET, ale felgi mam 17', a oponki 225/45, z tyłu natomiast mam 235, ale obciera :/ i jak przyjdzie sezon letni to będzie trzeba wymienić na węższe
Sir_Futur - Pon Lut 15, 2010 01:04

Panowie, tak nie może być. Mayson ma rację. A ja Wam powiem, że jak ET felgi jest dobrze dobrane, to nie ma możliwości, żeby coś tarło, czy obcierało przy skręcie. Miałem wcześniej BMW E36 i tam mieściły się kapcie 255/35 R18 z tyłu. Wiadomo, że zakładając koła trzeba się też kierować zdrowym rozsądkiem. Sądzę, że 17" można bez problemu założyć do R 600. Mam zimówki 195/65 R15 (podobnie chyba jak większość...). Nic nie obciera, nic nie przeszkadza. Zakładając większą felgę musimy zmniejszyć profil opony czyli jej wysokość. Sądzę, że aby było bezpiecznie można założyć na felgę 17" oponę 215/45 R17 przy szerokości felgi 7,5".
rafal_13 - Pon Lut 15, 2010 09:01

Botanix napisał/a:

Mam w R200 205/40/17, wchodzą bez problemu więc do r600 wejdą z większym zapasem - tak myślę.


Botanix a jakie masz ET felgi?? Zawias masz seryjny czy modzony??

Mayson - Pon Lut 15, 2010 13:40

Sir_Futur napisał/a:
Zakładając większą felgę musimy zmniejszyć profil opony czyli jej wysokość

Zmniejszenie profilu wcale nie musi powodować zmiany wysokości opony (średnicy). Zmieniając profil, zmieniasz w oponie średnicę otworu na felgę, aby średnica koła została ta sama. Wysokość opony zmienia się gdy chcesz zwiększyć wysokość (średnicę) koła :ok: :)
Sir_Futur napisał/a:
Sądzę, że aby było bezpiecznie można założyć na felgę 17" oponę 215/45 R17 przy szerokości felgi 7,5

Tutaj konkretna tabelka z zależnościami :ok:

djkrysztof - Czw Kwi 15, 2010 22:04

Witam
a ja mam takie pytanie ,mialem kiedys w 600 17" 205/50/17 - nic nie modyfikowane w zawieszeniu i przez te kola spalanie wyszlo mi o wiele wieksze na 40 litrach robilem 100 km mniej ! Czy wy macie podobny problem ze spalaniem http://zdrowo.info.pl/spalacze.html ? (Fakt ze Roverek prezentowal sie masywniej i o wiele lepiej ale ekonomia... slabo)

Mayson - Pią Kwi 16, 2010 06:45

djkrysztof napisał/a:
a ja mam takie pytanie ,mialem kiedys w 600 17" 205/50/17 - nic nie modyfikowane w zawieszeniu i przez te kola spalanie wyszlo mi o wiele wieksze na 40 litrach robilem 100 km mniej

Ekonomia na pewno gorsza, bo większe opory toczenia, ale dochodzi też fakt, że licznik oszukiwałna km w dół (duże koła wolniej się obracają).

[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 07:45 ]
Profil powinien być 45, a nie 50, wtedy by tak nie oszukiwał :ok:

andrzejziom - Czw Kwi 29, 2010 17:31

mam pytanie o felgi z takimi paremetrami Rozmiar: 7,5x17" ET: 35 CB: 73,1 , oponki na nie aby wszystko bylo git i nic nie obcierało to ... 215/45 ... ?? ?
faecd - Czw Kwi 29, 2010 17:37

andrzejziom, moze wystawac lub byc idealnie na styk z obrysem auta
kepo - Czw Kwi 29, 2010 17:40

to i ja sie dolacze :)

felgi 17"x 7" ( 4x114,3 ET 40 )
+ opona 215/45/17

wg mnie powinno byc ok ale potrzebuje potwierdzenia zebym nie umoczył ;)

andrzejziom - Czw Kwi 29, 2010 17:40

dokładnie myślę nad takimi felgami http://www.allegro.pl/ite...era_accord.html ...
Mayson - Czw Kwi 29, 2010 19:40

andrzejziom, ja mam 7`` i ET37 i jest na równi z błotnikiem, więc obstawiam, że 7,5`` ET35 na bank będzie wystawać.
kepo, u Ciebie poza obrys auta nie wystanie, ale opona 215 może przy tym ET ocierać o wahacz - jednak to trzeba sprawdzić, bo może, ale nie musi ;) NEOSSS miał jakiś ogromny rozmiar i pisał, że nie obciera ztcp, ale głowy nie dam, musiałbyś poszukać jego posta...

[ Dodano: Czw Kwi 29, 2010 20:40 ]
andrzejziom napisał/a:
dokładnie myślę nad takimi felgami http://www.allegro.pl/ite...era_accord.html ...

No właśnie oni podają, że pasuje m.in. do Accorda i R600 ale wnioskują to na podstawie rozstawu śrub 4x114,3, a o offsecie i szerokości felgi nie mają zielonego pojęcia - wiem bo sam pytałem jakiś czas temu...

kepo - Czw Kwi 29, 2010 19:44

moze jeszcze dodam ze razem z tymi felgami chcialbym wrzucic jamexy i troche obnizyc auto...czy to pogorszy sprawe ewentualnego obcierania?
Mayson - Czw Kwi 29, 2010 20:01

Jeśli chodzi o ocieranie o wahacz, to to nie jest od tego zależne. Oczywiście kwestia ocierania o błotnik przy dużych muldach, dużym obciążeniu auta...
faecd - Czw Kwi 29, 2010 20:04

kepo, przeczytaj post Maysona on ma jedynie et mniejsze o 3 mm od tych felgo co Ty proponujesz...w takim razie Twoje w porownaniu do Maysona byly by 3mm glebiej w odbrys auta.

Czyli smialo mozesz brac. Jamexy? Smialo

Mayson - Czw Kwi 29, 2010 20:08

Chociaż nie kepo - przy profilu 45 opona 215 nie powinna trzeć o wahacz - to jest bardzo niska oponka i przy feldze 17`` będzie ta sama średnica koła co w oryginale. A offset jest mniejszy niż fabryczny, więc ocierać nei powinno :ok:

[ Dodano: Czw Kwi 29, 2010 21:08 ]
faecd napisał/a:
w takim razie Twoje w porownaniu do Maysona byly by 3mm glebiej w odbrys auta.

Dokładnie :ok:

kepo - Czw Kwi 29, 2010 20:10

http://www.allegro.pl/ite...aw_4x114_3.html

Myślicie, że będą pasowały do mojej 600tki? :)

chyba wszystko bedzie lepsze od kołpakow ;d

Mayson - Czw Kwi 29, 2010 20:30

Nie moje klimaty :p IMO ranty muszą być. No ale od kołpaków faktycznie lepsze :]
andrzejziom - Pią Kwi 30, 2010 05:20

Mayson napisał/a:
andrzejziom, ja mam 7`` i ET37 i jest na równi z błotnikiem, więc obstawiam, że 7,5`` ET35 na bank będzie wystawać.


acha dzięki Mayson, tak jak i kolega przy obniżeniu autka na jamexa może trzeć o nadkole jak beda wystawać ... ?

karasbp - Pią Kwi 30, 2010 07:40

Może takie?
http://www.allegro.pl/item1003554952.html
Polecam :wink:

Mayson - Pią Kwi 30, 2010 09:19

andrzejziom napisał/a:
tak jak i kolega przy obniżeniu autka na jamexa może trzeć o nadkole jak beda wystawać ... ?

Myślę, że na pewno.

puncek - Nie Maj 02, 2010 18:27

Kolego ja mam w rowerze 16" alusy oczywiście i oponki 225 na 55 bodajże R16 i elegancko wygląda
Krzysi3k - Nie Maj 02, 2010 18:31

puncek napisał/a:
rowerze

Eee... słabo. Ja w rowerze mam 21" calowe. Tylko nie wiem jak takiego szerokiego kapcia nałożyłeś :lol: :lol:

Mayson - Nie Maj 02, 2010 18:42

Hehehe, a ja mam 26`` i 28`` w rowerach ;)

A jeśli chodzi o szrokość opony, to pewnie przy odpowiednim offsecie, szrokości felgi i profilu, weszłaby i 245, tylko że to już trzeba przymierzać samemu i nie ma opcji "na oko" :] Ja zdecydowałem się na nowe opony o szerokości 205, bo 215 wyglądały już zbyt prowokacyjnie - brak mocy na takie oponki ;)

hooligan - Pon Maj 03, 2010 11:31

Elo mam w autku felgi 17 et 7,5 na oponach 45/230. Opony sportowe kierunkowe. Niestety nie obniżyłem jeszcze zawieszenia i pozostaje wolna przestrzeń pomiędzy kołem a nadkolem, generalnie nie wygląda to źle. Opona nie przyciera nigdzie nawet podczas skręcania, komfort jazdy nie uległ większym zmiana, auto lepiej trzyma się drogi. Felgi maja fabrycznie nabite dystanse co nie zmienia nam odległości od wachacza, nie wystaja takze poza obrys auta. pzdr

http://zapodaj.net/1ff56fccd2b2.jpg.html

Mayson - Pon Maj 03, 2010 11:43

hooligan napisał/a:
na oponach 45/230.

Na fotce jest 215/40.

olek997 - Pon Maj 03, 2010 12:53

karasbp napisał/a:
Może takie?
http://www.allegro.pl/item1003554952.html
Polecam


zmieniałeś lusterka? masz jakies fotki jak fura się prezentuje na tych lusterkach?

ps. sorki za wykroczenie poza temat

karasbp - Wto Maj 04, 2010 08:56

olek997, Tak, lusterka musiałem niestety przymusowo zmienić bo koleś tak się mijał ze mną, że mi oberwał. Szukałem oryginału i co do czego kupiłem komplet nowych z kierunkami taniej niż jedne lusterko oryginalne ;)

Faktycznie zaraz nas pogonią z tego tematu...
Sorki koledzy :wink:

hooligan - Wto Maj 04, 2010 09:52

Mayson, taa masz racje to zdjecia zaraz po kupieniu jeszcze grubo przed malowaniem, opony były do wymiany bo były starte z jednej strony :mrgreen:
kepo - Wto Maj 11, 2010 21:02

no i felgi zakupione i zalozone

co myslicie? ;)
tak sie spieszylem przy zakladaniu chcąc zobaczyc efekt, że zalożylem kola na zle strony ;D jutro bede zmieinał.

dobryziom - Wto Maj 11, 2010 21:11

no faktycznie nie ten kierunek opon :) ale fele prezentują się zacnie.
kepo - Wto Maj 11, 2010 21:15

ciekawi mnie jedna kwestia. ostatnio zauwazylem ze przod stoi wyzej niz tyl. czym to moze byc spowodowane?

mam w garazu komplet sprezyn -35 jamexa, których jeszcze nie zakladalem. zmieniac komplet czy moze sam przod?

karasbp - Wto Maj 11, 2010 21:37

U mnie jest to samo z tym że na seryjnych springach ;/
Markzo - Wto Maj 11, 2010 23:23

bo tylne nadkole jest niższe??
karasbp - Sro Maj 12, 2010 07:08

Nie wiadomo o co chodzi. Już nie w pierwszej 600 da się to zauważyć.
Perez - Sro Maj 12, 2010 09:04

Mam do kupienia od kolegi takie fele za 600 zl, co Wy na to?

[ Dodano: Sro Maj 12, 2010 10:04 ]
Kolega kupil je sobie do accorda 4gen, ale stwierdzil, ze jego sztywny zawias plus takie fele to nic dobrego i chce odsprzedac za tyle za ile kupil

karasbp - Sro Maj 12, 2010 10:48

Ile cali mają bo dojrzeć nie mogę?
Perez - Sro Maj 12, 2010 10:52

17 cali
karasbp - Sro Maj 12, 2010 10:56

Zrób przymiarkę to zobaczymy jak się prezentują na aucie :grin:
Mayson - Sro Maj 12, 2010 14:45

Moim zdaniem jedne z najciekawszych jakie widziałem :] banalnie proste, żadnego nadmiaru szprych i duży rant - za 600zł to bym brał od razu, tym bardziej, że 17``...
kepo - Sro Maj 12, 2010 14:48

A ja nie jestem przekonany czy będą pasować wizualnie :\
z daleka wygladaja troche jak stalówki pomalowane srebrzanką :P

Markzo - Sro Maj 12, 2010 14:50

bardziej chyba do golfa czy jetty niż do 600....
Krzysi3k - Sro Maj 12, 2010 15:11

Beznadziejeny, stary wzór...
Ale to tylko moje zdanie ;)

camaro17 - Sro Maj 12, 2010 15:42

kepo, powiedz jak z sprężynkami -35mm będziesz to zakładał czy na razie się wstrzymujesz? Ja mam co prawda R400 ale sam się zastanawiam nad springami obniżającymi do swego R. Jak już zamontujesz to zapodaj jakieś foto jak to wygląda.
kepo - Sro Maj 12, 2010 15:44

camaro17 napisał/a:
kepo, powiedz jak z sprężynkami -35mm będziesz to zakładał czy na razie się wstrzymujesz? Ja mam co prawda R400 ale sam się zastanawiam nad springami obniżającymi do swego R. Jak już zamontujesz to zapodaj jakieś foto jak to wygląda.


bede zakladal na pewno przód. tył siedzi i tak niżej, wiec założe najpierw same przednie i zobacze jak to wyglada. powinno byc mniej wiecej równo

jak bedzie git to 2 sprezynki zostana w zapasie albo sie komuś sprzeda :P

szoso - Sro Maj 12, 2010 19:26

Perez, kaszana te fele, do Golfa starego :wink:
Mayson - Czw Maj 13, 2010 07:05

Przesadzacie :] Trzeba zobaczyć je na aucie koniecznie. Minus wg mnie to to, że cały środek jest wypukły, wolałbym proste (jak moje) ale rajcuje mnie ten duży rant. Możnaby jeszcze zlikwidować napis MONZA, a środek spolerować, jak rant ;)
karasbp - Czw Maj 13, 2010 07:38

Perez, wrzuć te foteczki i wtedy nie będzie sporów ;)
dobryziom - Czw Maj 13, 2010 17:02

mocno oldschoolowe :)
karasbp - Pią Maj 14, 2010 07:43

Ja to bym rancik jeszcze bardziej spolerował, tak na lusterko to może jeszcze i ciekawie by wyglądało choć moim zdaniem felgi ładne ale bardziej pasują do R200. Taka moja opinia.
Marrkus - Pią Maj 14, 2010 19:18

dobryziom napisał/a:
mocno oldschoolowe :)


I to bardzo mocno :D ale ten plus że kiedyś przykładali się do robienia takich rzeczy a teraz to szmaciarska masówka z dalekiego wschodu ...

Mi się nie podobają, wyglądają "przyciężko" i nie lubię dużych rantów - ale to tylko moje zdanie

A waga rzeczywista to ile wynosi?? Fela 17" z R800 sport ważyła chyba 8.5kg (albo 9.5kg - już nie pamiętam :D )

NocnyDrwal - Pią Sie 05, 2011 21:51

fela 7J 17 " ET 45 + opona 205/50

A czy taki zestaw bedzie pasowal do 600tki?