Zobacz temat - [R75] Turbina
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Turbina

grota10 - Wto Lip 14, 2009 19:31
Temat postu: [R75] Turbina
Bylem niedawno na wymianie oleju i mechanik powiedzial mi ze powinienem szykowac sie na wymiane turbiny.Powiedzial ze zaczyna byc mokra od oleju.Gdzie jest ta turbinka i czy dlugo jeszcze moge na tym pojezdzic?A wogole czy lepiejkupic na allegro czy dac do regeneracji?
Rowan - Wto Lip 14, 2009 19:40

Po pierwsze, to zaglądaj do węża od IC i sprawdzaj czy bardzo daje olejem, bo mechanik mógł sobie tak tylko powiedziec...
Jeśli byś coś z nią robił, to zregeneruj, nie kupuj na allegro. Turbina jest pod silnikiem, musisz na kanał wjechac.

nitta - Wto Lip 14, 2009 23:16

a co by sie stało jak by turbina wogole padla ?
- samochod by stanął w miejscu i nie dało by sie dalej jechac ?
- samochód zrobił by sie mulowaty ?
- czy nie dało by sie przekroczyc pewnych obrotów nie wiem np. 3500 a ponizej tego jechal by normalnie

Pytam bo mi tez mechanik ostatnio powiedzial ze turbina jest leciutko wilgotna z oleju, ale stwiedzil ze to nic, ze tyle to jest nic i nie mam sie czym przejmowac.

szamanpl - Sro Lip 15, 2009 04:54

Duży spadek mocy,brak przyspieszenia,dużo dymu z wydechu
Rowan - Sro Lip 15, 2009 11:15

nitta, każda turbina jest lekko wilgotna, i wąż idący od IC do kolektora też może y wilgotny od oleju. To jest zupełnie normalne, chyba, że zupełnie leje się olej, no to wtedy już jest nie zbyt ciekawie.
Dam-Kam - Sro Lip 15, 2009 11:36

Rowan napisał/a:
każda turbina jest lekko wilgotna

a moja to wyjątek potwierdzający regułę czy co ?? Bo moja jest suchutka bez kropli oleju :P

Rowan - Sro Lip 15, 2009 13:07

Ja nie mówię, że mokra. Po prostu wilgotna, jakby twoja była sucha to by się zatarła. W tym sensie piszę.
Dam-Kam - Sro Lip 15, 2009 13:15

Rowan napisał/a:
Po prostu wilgotna, jakby twoja była sucha to by się zatarła

Rowan o czym Ty gadasz ?? wydaje mi się, że grota10 i nittapisząc, że mają mokrą turbinkę chodziło im na zewnątrz. Więc co ma piernik do wiatraka. Moja ma smarowania, nie zaciera się ale na zewnątrz jest sucha :)

Rowan - Sro Lip 15, 2009 15:51

No to o tym piszę właśnie.
Dam-Kam - Sro Lip 15, 2009 16:35

Rowan napisał/a:
nitta, każda turbina jest lekko wilgotna

Dam-Kam napisał/a:
moja jest suchutka bez kropli oleju

Rowan napisał/a:
Ja nie mówię, że mokra. Po prostu wilgotna, jakby twoja była sucha to by się zatarła

Dam-Kam napisał/a:
mają mokrą turbinkę chodziło im na zewnątrz (...) Moja ma smarowania, nie zaciera się ale na zewnątrz jest sucha

Rowan napisał/a:
No to o tym piszę właśnie.

i w tym momencie zgłupiałem... albo sam sobie przeczysz albo ja czegoś nie rozumiem :P

Piszesz, że każda turbina ma być wilgotna ale moja nie jest i twierdzisz ze jakby moja nie była wilgotna to by się zatarła. Ale ja pisze ze sucha na zewnątrz a Tobie właśnie o to chodzi ?? Jeszcze raz - co ma wilgotność/suchość turbiny na zewnątrz do jej smarowania ?? ;>

Rowan - Sro Lip 15, 2009 20:48

Jejku, no turbina ma byc wilgotna w środku(nasmarowana), a sucha na wierzchu. Tyle. :shock:
Dam-Kam - Sro Lip 15, 2009 20:59

jakby się uprzeć to nie powienna być wilgotna w środku ;) :P smarowana powienna być tylko ośka i jak uszczelnienia są :ok: to nie powinna puszczać oleju :) Ale ciężko o taką turbinkę dlatego tutaj przyznaję Ci rację i faktycznie chyba każda turbina w środku jest wilgotna :)
nitta - Sro Lip 15, 2009 22:45

ale sie rozpisaliscie, no to moja jest lekko wilgotna na zewnatrz i mechanik powiedzial ze to jest ok, ze tyle to nic, skoro dziala i samochod dobrze przyspiesza to znaczy ze ok, jak by samochod zaczał miec problemy z wchodzeniem na wyzsze obroty to wtedy mozna zaczc sie martwic
szoso - Czw Lip 16, 2009 08:15

jak jest suchutka jak u Dam-Kam to super a jak lekko wilgotna to też nie trzeba się tym martwić tylko jeździć :smile: