Zobacz temat - [R620] Problem z check engine - raz jeszcze
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Problem z check engine - raz jeszcze

jw23 - Pon Sie 10, 2009 08:00
Temat postu: [R620] Problem z check engine - raz jeszcze
Witam wszystkich!
Na wstępie piszę że przeczytałem wątki dot. tego tematu, ale nie pomogły :sad:
Rozebrałem całą wiązkę elektryczną wokół silnika, sprawdziłem wszystkie przewody, wtyczki. Wyczyściłem wszystkie wtyczki preparatem kontakt S61 poskładałem i dalej to samo :sad: We wiązkach znalazłem jeden przetarty kabel, który idzie do czujnika ciśnienia oleju. Przylutowałem przetarcie zaizolowałem i dalej tak samo. Jeszcze chciałbym rozebrać tę dużą wtyczkę która idzie do pompy paliwa, ale nie wiem jak ją wyciągnąć nie uszkadzając czegoś. Proszę o pomoc w rozebraniu tej wtyczki.

Objawy silnika: jak jadę na równej prędkości obrotowej silnika to zapala się kontrolka check engine, wystarczy że podniosę nogę z gazu gaśnie, jednakże powrócenie do stałych i jednostajnych obrotów silnika zaczyna się wszystko od nowa. Przestawiłem również kąt wtrysku (późniejszy), jednakże muszę chyba powrócić do poprzedniego ponieważ silnik zaczął głośniej pracować.


Jeszcze raz proszę o porady w jaki sposób pomóc mojemu autku :smile:

P.S.
W jaki sposób mogę się dopiąć komputerem PC do komputera w tym modelu, byłem na warsztacie gość popatrzył stwierdził łączę OBD podłączył KTS'a użył programu ESI electronic ale nie mógł się podłączyć do silnika, natomiast podłączył się do pozostałych elementów ABS, SRS itp. Co tu zrobić aby nie błyskać lampką na desce rozdzielczej (istniej możliwość złego odczytu).

czapaja - Pon Sie 10, 2009 20:39

U mnie jest dokładnie ten sam problem. Jak na razie przejrzałem wiązkę przewodów idącą do pompy wtryskowej i wszystko jest ok. Tez tam popatrz. Jeśli nie będzie przetarć to wg Brtprzyczyną może być uszkodzony czujnik temperatury pawliwa znajdujący się w pompie wtryskowej. Opis co i jak masz tutaj http://www.roverki.pl/zro...ch-serii-l.html
Jeśli i to nie pomoże to najczęstszą przyczyną jest właśnie kąt wtrysku. Ma być ustawiony na 4 stopnie. Dokładny opis masz tu http://www.roverki.pl/por...em-wtrysku.html
Napisz jak ci idzie bo jestem ciekaw. Prośba do innych niech się wypowiedzą na ten temat.
A co do samej diagnostyki to masz tutaj opis http://www.roverki.pl/zro...urbodiesel.html
U mnie się tak nie da bo w Hondzie nie ma takiego złącza, a do kompa też nigdzie nie udało się podpiąć żeby się połączył.
pozdro

jw23 - Pon Paź 12, 2009 18:42

"....
Napisz jak ci idzie bo jestem ciekaw. Prośba do innych niech się wypowiedzą na ten temat.
A co do samej diagnostyki to masz tutaj opis http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
U mnie się tak nie da bo w Hondzie nie ma takiego złącza, a do kompa też nigdzie nie udało się podpiąć żeby się połączył.
pozdro"

Witajcie po tak długiej nieobecności :(
Dzisiaj podpiąłem kabelki w gnieździe i wybłyskałem kody błędu, okazało się że jest jeden błąd o nr 34 - Przerwa w obwodzie, brak zasilania, uszkodzenie ECM.
Poczytałem na forum i doczytałem że najprawdopodobniej winny jest kąt wtrysku. Jednakże mam pytanie w którym dokładnie miejscu jest ta cewka (gdzieś koło pompy) i jak wygląda?
Proszę o pomoc ponieważ od ostatniego wpisu nie jeździłem ani razu moim rowerkiem :cry:
Jeżdżę innym samochodem, ale mam już dość :neutral:
P.S.
A może winę za to wszystko ponoszą te dwa największe bezpieczniki (styki itp.)?
POMOCY :sad: