Zobacz temat - [400 2.0 Di 1998r] Zdjęty immo = PROBLEM
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [400 2.0 Di 1998r] Zdjęty immo = PROBLEM

gfh7x - Pon Sie 17, 2009 23:34
Temat postu: [400 2.0 Di 1998r] Zdjęty immo = PROBLEM
Cześć wszystkim. Miałem dość dużego pecha ponieważ wpadły mi do oceany kluczyki od mojego roverka gdy wędkowałem a miałem tylko jednego pilota :( Nie mogłem odpalić samochodu więc wyjąłem komputer i zaniosłem do szpeca w celu "wymontowania immo" :) Dzisiaj go odebrałem podłączyłem i próbowałem go odpalić ale nie stety nie kręci rozrusznik :) Pompa pracuje, tzn. włącza się :) Szpec powiedział, że muszę na przekaźniku do rozrusznika zrobić mase i będzie wszystko okey ale nie stety jestem zielony i nie wiem gdzie się znajduje ten przekaźnik! :( Proszę pomóżcie :P
thef - Pon Sie 17, 2009 23:40

Chyba najpewniej i najprościej podjechać do kogoś kto ma testbooka i zaprogramować nowe (używane) piloty. Wycięcie IMMO przez elektryka chyba jeszcze nigdy nie skończyło się dobrze.
gfh7x - Pon Sie 17, 2009 23:43

A można spróbować z tymi przekaźnikami?
TomC - Pon Sie 17, 2009 23:49

Poczytaj schematy z RAVE to się dowiesz szczegółów.
buckezz - Wto Sie 18, 2009 00:00

mam podobny problem ale po informacjach od mariusza418 wymontowałem moduł centralki i alarmu i wysyłam jutro razem z nowym pilotem do zaprogramowania,co do kombinacji ze spięciem immo ktoś to na forum poruszał tylko w tej chwili nie mogę tego znaleźć,mnie się niestety nie udało dojść co i jak zewrzeć żeby grało :grin: jak ci się uda to daj znać wiedza na pewno się przyda
pozdro
wydaje mi się że chodzi o ten zielony przekaźnik pod modułem ale wahacza urwać sobie nie dam :grin:

gfh7x - Sro Sie 19, 2009 12:53

Udało mi się odpalić autko i działa lux :) Jak otworzysz maskę to obok komputera masz 3 przekaźniki :) Dam Ci później zdjęcia jak to zrobiłem :)
buckezz - Sro Sie 19, 2009 14:13

no to super zawsze się :mrgreen: to przyda
szoso - Sro Sie 19, 2009 15:29