Zobacz temat - [R600] Okleina kokpitu Hartman
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning wizualny - [R600] Okleina kokpitu Hartman

zuber84cool - Czw Sie 27, 2009 21:00
Temat postu: [R600] Okleina kokpitu Hartman
Witam j/w założyłem taki temat bo to interesujący dodatek i stwierdziłem że warto by go rozwinąć ale krótko ma ktoś w swoim R600 taką H-Auto okleinę jak wygląda jakość wykonania,zgodność kolorów oczami właściciela cały montaż i potem efekt końcowy całego zabiegu,mile widziane foto.
Pływak - Czw Sie 27, 2009 21:05

Kiedyś zastanawiałem się nad "aluminium" tej firmy ale wygląda mega tandetnie zrobiona mniej więcej jak takie wypukłe naklejki. Srebrny podkład i warstwa przeźroczystego tworzywa feeee
olek997 - Sro Cze 16, 2010 17:23

Pływak, nieprawda fajnie dosc wygląda. sam zpaodałem ryzykując prawie dwie stówy, przykleiłem jest zajebiaszczo. dobrze sie kompunuje z jasnym wnetrzem i dodatkami drewnianymi. podesle foteczki! jest zacnie
zuber84cool - Sro Cze 16, 2010 22:52

olek997, pokaż jak to u ciebie wygląda,chętnie zobaczę :wink:
olek997 - Czw Cze 17, 2010 02:18

oki pokazą sie foteckzi nie bawem:)
Gonia - Czw Cze 17, 2010 07:30

olek997 napisał/a:
Pływak, nieprawda fajnie dosc wygląda. sam zpaodałem ryzykując prawie dwie stówy, przykleiłem jest zajebiaszczo. dobrze sie kompunuje z jasnym wnetrzem i dodatkami drewnianymi. podesle foteczki! jest zacnie


Widziałam kilka takich po paru latach. Wypłowiałe, odklejające i plastikowe... jak każda imitacja. Osobiście uważam, że do kompletu powinni dorzucać jeszcze coś takiego, bo dobrze się komponuje :)

http://moto.allegro.pl/it...ord_escort.html

zuber84cool - Czw Cze 17, 2010 20:52

Gonia napisał/a:
Osobiście uważam, że do kompletu powinni dorzucać jeszcze coś takiego, bo dobrze się komponuje :)

http://moto.allegro.pl/it...ord_escort.html


Tak i naklejkę GTi,CB,przyciemnianie szyb i nazwij nas jeszcze wieśniakami :fuckyou2: ,przez te kilka lat to będzie siedzieć a do tego czasu zdążę się tym nacieszyć,sprzedam samochód lub odkleję i wyrzucę w piz... :wink: a tak poza tym mieszkam na wsi i kocham ją a to z czym ci się kojarzy to mam w :dupa:

Gonia - Pią Cze 18, 2010 07:18

zuber84cool napisał/a:
Gonia napisał/a:
Osobiście uważam, że do kompletu powinni dorzucać jeszcze coś takiego, bo dobrze się komponuje :)

http://moto.allegro.pl/it...ord_escort.html


Tak i naklejkę GTi,CB,przyciemnianie szyb i nazwij nas jeszcze wieśniakami :fuckyou2:


Wiesz, ja tego nie napisałam, ale jeśli tak myślisz...

zuber84cool - Pią Cze 18, 2010 10:51

Gonia napisał/a:
Wiesz, ja tego nie napisałam, ale jeśli tak myślisz...


Ok,spoko,dodam tylko że jak jestem wkurzony lub ktoś do mnie pije to jadę ostro bez wyjątku,czy ktoś jest z marsa czy z wenus i kropka.Aha,kurczę w życiu bym nie założył naklejki wlewu paliwa :rzyga: .olek997, ma taką okleinę kokpitu to pokaże i wtedy ocenimy.

olek997 - Pią Cze 18, 2010 11:44

zuber84cool, zakladam ze gonia jezdzi szarym zwyklym roverem jakich pelno i jej fura niczym sie nie wyroznia bo auto ma byc tylko sprawne i jezdzic. i tlye
zuber84cool - Pią Cze 18, 2010 12:07

Być może,ale Gonia zasugerowała w swojej wypowiedzi że tego typu "gadżety" kojarzą się jej z tzw. "Wiejskim Tuning'iem" lub "Wieś Tuning'iem" lub po prostu "Wieś tańczy i śpiewa" co automatycznie posiadacza takiego "gadżetu" robi tzw. "wieśniakiem".I jakże jestem dumny z tego że mogę być takim wieśniakiem i okleić sobie kokpit okleiną drewnopodobną i jeździć po wsi :smile: a no tak przecież mieszkam na wsi :wink: a okleina pewnie jeszcze długo posiedzi a po kilku latach to może mi się znudzi to wyrzucę a do tego czasu jeżdżąc :fura: po wsi zdążę się pochwalić wszystkim jaką to mam zajebi... "wieśniacką" uOkleinę :papieros:

A ty olek997, byś pokazał ten kokpit :wink:

Perez - Pią Cze 18, 2010 12:10

olek997 napisał/a:
zakladam ze gonia jezdzi szarym zwyklym roverem jakich pelno i jej fura niczym sie nie wyroznia bo auto ma byc tylko sprawne i jezdzic. i tlye

Buhahahahaha :rotfl2:

zuber84cool - Pią Cze 18, 2010 12:14

Perez napisał/a:
Buhahahahaha :rotfl2:


No tak Perez aż padł z zachwytu jak zobaczył zajebi... uokleinę w samochodzie Goni :mrgreen:

Pływak - Pią Cze 18, 2010 14:57

olek997 napisał/a:
Pływak, nieprawda fajnie dosc wygląda.

Kwestia gustu ale jak pisałem jeśli tow yglada tak jak na foto producenta
http://hartman-tuning.com...e/alu_razem.jpg to podtrzymuje zdanie. TANDETA i nijak ma się to do aluminium np. w Audi

Cytat:
dobrze sie kompunuje z jasnym wnetrzem i dodatkami drewnianymi. podesle foteczki! jest zacnie

Chcesz powiedzieć, ze zostawiłeś drewniane wstawki i dokleiłeś aluminium? Imo albo drewno albo "metal" ale fotki chętnie zobacze...

olek997 - Pią Cze 18, 2010 16:04

mysle ze jest zacnie a wg mnie sie dobrze komponuje;)

[ Dodano: Pią Cze 18, 2010 16:04 ]
zuber84cool, mowisz masz;)
Pływak, fakt ryzykowalem kupujc aluminiowa okleine bo mysle WT z drewnem ale sam ocen. mi sie podoba. jezdz ena tmy od listopada i nic sie nie dzieje. jest gitarkaa

[ Dodano: Pią Cze 18, 2010 16:04 ]
pozatym jakby ktos polaczyl drewno z okleina drewno podobna to nasrałby tym sobie tylko...

kepo - Pią Cze 18, 2010 16:24

wygląda paskudnie

wg ciebie te "aluminium" komponuje sie z beżem i drewnem? ;)

Tomi - Pią Cze 18, 2010 17:16

olek997 napisał/a:
zuber84cool, zakladam ze gonia jezdzi szarym zwyklym roverem jakich pelno i jej fura niczym sie nie wyroznia bo auto ma byc tylko sprawne i jezdzic. i tlye


Gonia aktualnie jeździ tym:

http://forum.roverki.eu/g..._vehicle&CID=84

zuber84cool - Pią Cze 18, 2010 17:25

Tomi napisał/a:
Gonia aktualnie jeździ tym:

http://forum.roverki.eu/g..._vehicle&CID=84


No takim to już można się pokazać na wsi :rotfl2: ,ciekawe czy jest uokleina w środku :hahaha:

camaro17 - Pią Cze 18, 2010 19:13

Gonia oczywiście jest oklejona ale wszystko tak jak z fabryki, czyli niczego nie trzeba poprawiać. Po za tym mijało by się to z celem. I dlatego dobrze wam mówi że ta okleina nie jest za bardzo dobrym pomysłem. :razz:
zuber84cool - Pią Cze 18, 2010 19:29

Ale ja pytałem czy jest "uokleina" w środku a nie czy Gonia jest oklejona,wiesz "u nos gworom sie nie godo" :mrgreen:
Gonia - Pią Cze 18, 2010 19:45

zuber84cool napisał/a:
Tomi napisał/a:
Gonia aktualnie jeździ tym:

http://forum.roverki.eu/g..._vehicle&CID=84


No takim to już można się pokazać na wsi :rotfl2: ,ciekawe czy jest uokleina w środku :hahaha:


zuber84cool napisał/a:
Ale ja pytałem czy jest "uokleina" w środku a nie czy Gonia jest oklejona,wiesz "u nos gworom sie nie godo" :mrgreen:


Brniesz w coraz mniej smaczne żarty... chyba, że to taki śmiech przez łzy...

Bez uśmieszków, bo wcale mi do śmiechu nie jest.

zuber84cool - Pią Cze 18, 2010 19:50

No tak,płakać się chce... nie pisz już w tym temacie,nie chce mi się czytać twoich wypowiedzi a tym bardziej uśmiechać do ciebie a moderator niech zamknie ten temat a najlepiej usunie bo tu już co miało być napisane,zostało napisane.
Pływak - Pią Cze 18, 2010 20:13

olek997 napisał/a:

Pływak, fakt ryzykowalem kupujc aluminiowa okleine bo mysle WT z drewnem ale sam ocen. mi sie podoba. jezdz ena tmy od listopada i nic sie nie dzieje. jest gitarkaa


Wygląda tak jak myślałem czyli paskudnie, nie ma to nic wspólnego z aluminium i jest zapewne robione jak pisałem: podkład srebrna folia samoprzylepna i na to żywica czyli jak tzw. naklejki 3D. Dla mnie jedyna opcja to matowe aluminium ale tylko do czarnej deski... Niestety brniesz w złym kierunku no ale to Twoje auto...


P.S Żeby się wyróżniać wcale nie trzeba takich gadżetów ani innych pierdół...

Gonia - Pią Cze 18, 2010 21:09

olek997 napisał/a:
mysle ze jest zacnie a wg mnie sie dobrze komponuje;)
zuber84cool, mowisz masz;)
Pływak, fakt ryzykowalem kupujc aluminiowa okleine bo mysle WT z drewnem ale sam ocen. mi sie podoba. jezdz ena tmy od listopada i nic sie nie dzieje. jest gitarkaa

pozatym jakby ktos polaczyl drewno z okleina drewno podobna to nasrałby tym sobie tylko...


Nie wiem jak Ty to widzisz, ale dla mnie to trochę kakofonia: drewno, beż, chrom i aluminium. Da się coś jeszcze dołożyć... a można dołożyć wstawki w kolorze lakieru.

Mieliśmy kiedyś R620Ti i moim zdaniem wnętrzu 6-setki brakuje jedynie kilka chromowanych akcentów aby było pięknie. Chromowane obwódki wokół zegarów, pokręteł i ew. lewarka zmiany biegów dopełniły by całości i dodały smaku. W tym przypadku forma jest ważniejsza, niż treść i nie jest tak, że im więcej tym lepiej.

[ Dodano: Pią Cze 18, 2010 21:09 ]
Nie wyobrażam sobie aby n.p. w tym coś jeszcze doklejać

http://www.tomateam.com/13_cabrio.html

olekorson - Pią Cze 18, 2010 21:14

Teraz pytanie troszkę z innej beczki, czy ktoś mi może powiedzieć jak to jest z tymi okleinami drewnopodobnymi, chodzi mi o spasowanie kolorów do oryginału, czy ktoś kiedyś kupował na allegro taka okleinę do swojego samochodu, bo mam zamiar zabudować dotykowy monitor LCD w miejscu radia i schowka pod radiem i chciał bym to zrobić tak żeby wyglądało jak zrobione fabrycznie, może ktoś ma inny pomysł na wykonczenie takiej zabudowy?
olek997 - Sob Cze 19, 2010 01:10

Gonia napisał/a:
Nie wyobrażam sobie aby n.p. w tym coś jeszcze doklejać

http://www.tomateam.com/13_cabrio.html


szczegolnie zajebiscie ta gałka drewanian pasuje do wszystkiego. jak ty to nazywasz??? kakofonia??? w tym linku co dalas widze to samo chrom beż drewno...

Pływak, nie wiem czy wiesz ale w nowcyh autach typu audi od jakieogs czasu sie stosuje połaczenie drewna z aluminium badz drewna z chromem.
cale szczescie ze to ma mi sie podobac a nie tobie:)

Perez - Sob Cze 19, 2010 02:26

Tomi napisał/a:
Gonia aktualnie jeździ tym:

http://forum.roverki.eu/g..._vehicle&CID=84

Wlasnie dlatego padlem ze smiechu.

olek997, klamki jeszcze mi sie podobaja, ale musialbys dac lepsze zdjecia, albo musialbym zobaczyc to na zywo, ale reszta niestety spada do HOS bo poprostu przesadziles.
Najwazniejsze jednak, zeby Tobie sie podobalo ;)

Pływak - Sob Cze 19, 2010 07:40

olek997 napisał/a:

Pływak, nie wiem czy wiesz ale w nowcyh autach typu audi od jakieogs czasu sie stosuje połaczenie drewna z aluminium badz drewna z chromem.
cale szczescie ze to ma mi sie podobac a nie tobie:)


Mogą to montować gdzie chcą osobiście uważam, że połączenie drewno plus matowe aluminium jest brzydkie może po za pewnymi wyjątkami gdzie wnętrza nadrabia jako całość (o chromie + drewno nic nie pisałem bo takie połączenie stosuje się od dziesiątek lat i wygląda to dobrze o ile się z tym chromem nie przesadzi)... Po za tym sam piszesz "aluminium" a nie jakiś laminat, który nawet nie przypomina aluminium :]

P.S Tak ma się podobać Tobie ale wrzucając zdjęcia musisz być przygotowany na krytykę...

olek997 - Sob Cze 19, 2010 09:39

Perez, a nie podobaja ci sie ramki na wawiewy?? mi sie najbardziej one pdobają;)
Pływak, ale ja sie nie obrazam facettttt. no jak kupowalem ta okleine to sie liczlem z tym aze to bedize dokladnie jak mowisz naklejka 3d, ale wnetrze rovera wydawalo mi sie troche zbyt puste. jak zrobie sobie nowa pdosufitke, kierownice gałke i mieszek no i dywaniki to ozbacze jak to beidz eywgladalo. może zdejme częśc i zostawie tylko ramki na nawiewy bo mysle ze ladnie bedzie wygladalo z aluramkami na zegary i regulacje nawiewów które zamówiłem u dida. pozatym ja jak wrzucam fotki to poto zevby tez jakies porady uzyskac oceny itp.

Gonia - Sob Cze 19, 2010 10:07

olek997 napisał/a:
może zdejme częśc i zostawie tylko ramki na nawiewy bo mysle ze ladnie bedzie wygladalo z aluramkami na zegary i regulacje nawiewów które zamówiłem u dida. pozatym ja jak wrzucam fotki to poto zevby tez jakies porady uzyskac oceny itp.


No i w tym kierunku bym poszła. Aluminiowe ramki (chłodne w dotyku), dość cienkie aby tylko zaznaczyć pewne elementy (jak zegary, pokrętła i dźwignię zmiany biegów). Ponadto jeśli udałoby Ci się dopasować coś delikatnego (również polerowane aluminium lub chrom) na pozostałe elementy, które chcesz podkreślić... i tyle. Wprowadzanie nowego materiału, nowej struktury do wnętrza jest chyba po prostu przesadą... takie jest moje, subiektywne zdanie :)

P.S. Wnętrza MG ZR i ZS (szczególnie po lifcie) są tandetne, a doklejanie jeszcze czegoś do wnętrza pogorszy obraz całości :(

P.S.2. Osobiście zakochana jestem w 420D, który mieliśmy kiedyś... auto było IDEALNE (wnętrze, materiały, wygląd, zawieszenie, prowadzenie, ekonomika i niezawodność)... teraz już się takich nie produkuje :( . Muszę tylko przyznać, że z seryjnego auta, to niewiele tam było. Zmienione było:
- zawieszenie (sprężyny, amortyzatory i stabilizator przedni i tylny),
- tapicerka,
- przedni zderzak,
- kierownica,
- nagłośnienie,
- koła,
- hamulce,
- itd., itd.

hvil - Sob Cze 19, 2010 10:19

ostatnimi czasy więcej tu wrzut na forum niz dyskusji, wymiany poglądów i gustów. Chlupcy spasujcie trochę, to ze Gonia ma inny gust niż wy nie było podstawy do takiego wodotrysku słów a poza tym ja bym sie na waszym miejscu zastanowił wszak statystycznie kobiety maja lepszy gust od nas:-)


a co do tematu :


do mnie fotki srebra z beżem nie przemawiają.

olek997 - Sob Cze 19, 2010 12:12

hvil, mimo potoku słów jest zaznacozne że kazdy ma inny gust. mam przecież chodzi żeby ładne uatrkakcyjnic nasze roverki żeby były jeszcze piękniejsze:)

Gonia, zanim kupiłem ta okleine to troche kombinowalem żyby zrobić aluminium szczegolnie na obodowe klamek tą czarną i ramki na wloty powietrza bo wg mnie zacnie. tylko takieog czegos dlosłonie nie da sie zrobć. nawet folia termoplastyczną buuuu
zobacze czy jak zamontuje rmaki an zegary i nawiwy to czy nie będzie za dużo i jak mowilem może wtredy wywale okleine z przycisków do szybb, lusterek, potensjometra itp a zostaiwe rmaki na wloty. dziś mi może sie podobac a jutor juz nie heheh;) wlasnie do r600 nie ma ramek na biegi:( buuuu ale pewnie pamietasz jak mialas 620 Ti to tam jest taki czarny brzydki plastik naookoło ramki biegów, ja go wywalilem i chyba będę robil jak tronsek, tu masz link, nic innego nydyrydy:(
http://forum.roverki.eu/v...=45575&start=20

Perez - Sob Cze 19, 2010 12:39

olek997 napisał/a:
tam jest taki czarny brzydki plastik naookoło ramki biegów,

Ja mam drewno fabryczne.
olek997 napisał/a:
Perez, a nie podobaja ci sie ramki na wawiewy?? mi sie najbardziej one pdobają;)

Mi zdecydowanie nie, widac, ze to jest doklejane.
Ja pracuje nad zegarami, mam zamiar zrobic cudenko, oczywiscie robie zdjecia, zeby potem mozna bylo wszystko ladnie pokazac.
P.S. Co ty masz na kierownicy bialego?

olek997 - Sob Cze 19, 2010 12:43

Perez, no ja tem mam drewno. ale jak masz ramke ta drewnianą to powinienes mieć naokoło mieszka taką ramke czarna platkikową

na kieorwnicy mialęm kiedyś drewno fabryczne no ale typiara nimka kotra 10 lat nim jezdzila musiala miec mega tipsy i pozdzierala to ala drewno i taka łaciata była ta kierownica:P wiec wszyskot zdarłem i bede skórował na nowo.

[ Dodano: Sob Cze 19, 2010 12:43 ]
Perez, ja chuba wezme od momana zegary

Gonia - Sob Cze 19, 2010 12:48

olek997 napisał/a:
wlasnie do r600 nie ma ramek na biegi:( buuuu ale pewnie pamietasz jak mialas 620 Ti to tam jest taki czarny brzydki plastik naookoło ramki biegów,


W 620Ti było drewno.

Perez - Sob Cze 19, 2010 13:04

olek997 napisał/a:
Perez, ja chuba wezme od momana zegary

Ble, ja chce zrobic cos zupelnie innego. Narazie zrobilem test i zmywaczem do paznokci zdjalem to co daje pomaranczowy. Teraz albo musze kupic paski z ledami, zeby to podswietlic od spodu i beda swiecily na bialo (sprawdzalem jedna biala dioda i wyglada super i dosyc fabrycznie) lub druga opcja to zalozenie ramek z polerowanego aluminium, bezowe tarcze z czerwonym podswietleniem i reszta w srodu zegarow z polerowanego aluminium lub obite bezowa skora.

[ Dodano: Sob Cze 19, 2010 13:04 ]
olek997 napisał/a:
Perez, no ja tem mam drewno. ale jak masz ramke ta drewnianą to powinienes mieć naokoło mieszka taką ramke czarna platkikową
Wiem o co chodzi, ale boje sie, ze teraz jest ladnie, a potem moze sie zepsuc
zuber84cool - Sob Cze 19, 2010 13:41

olek997 napisał/a:
Perez, ja chuba wezme od momana zegary


olek997, zegary od moman'a może by były ok,ale nie z takim podświetleniem tzn nie w takim kolorze jak są,gdyby był to jakiś ciepły pomarańczowy czy bursztynowy to ok,taki był by chyba najlepszy zwłaszcza jeśli chodzi o beżowe wnętrze jak u mnie czy u ciebie.Białe podświetlenie jeszcze jest ok,do tego aluramki i już jest pięknie,każde inne niebieskie,seledynowe itd itp.psuje całość to już nie to.W RH600 łatwo przesadzić z gadżetami to klasyczny sedan,klasyk.

Perez - Sob Cze 19, 2010 14:11

zuber84cool napisał/a:
W RH600 łatwo przesadzić z gadżetami to klasyczny sedan,klasyk.

:ok:
Mam takie pytanie dlaczego zazwyczaj piszesz RH600, a nie R600?

zuber84cool - Sob Cze 19, 2010 14:38

Wiesz co Perez już nie pamiętam :wink: ,jest to jakieś oznaczenie modelu i tak mi zostało,kojarzy się z Rover-Honda,często można spotkać w nazwie taki przedrostek RH 600 w tym modelu.Zresztą jak wpiszesz w Google "Rover RH" to ci wyskoczą same 600 :wink:
Martines24 - Sob Cze 19, 2010 15:14

Perez napisał/a:
olek997 napisał/a:
zakladam ze gonia jezdzi szarym zwyklym roverem jakich pelno i jej fura niczym sie nie wyroznia bo auto ma byc tylko sprawne i jezdzic. i tlye

Buhahahahaha :rotfl2:



Czesc Chlopaki.
Gonia jezdzi i tyle.Tylko mysle dlaczego jedzie ludzia ktozy lubia takie sprawy.
Troche rozbieram samochodow i nawet aston martin! zastosowal w DB6 okleine(za doplata)
Mysle ze nic w tym zlego, a wyglada ok.
Pozdrawiam.

zuber84cool - Sob Cze 19, 2010 15:18

Martines24 napisał/a:
nic w tym zlego, a wyglada ok.
:ok: dokładnie
olek997 - Sob Cze 19, 2010 16:12

zuber84cool, gadlame z typem z momana powiedzial ze nawet jak sie jakies filtry zastosuje to lipa;( nie bedize pdoswietlenia roverkowego dlateog jeszcze nie kupiłem. a o białym nie pomyślalem! kurcze białe by zacnie wyglądało
Gonia - Sob Cze 19, 2010 16:13

Martines24 napisał/a:

Czesc Chlopaki.


Tylko z chłopakami się witasz?

Martines24 napisał/a:
Gonia jezdzi i tyle.


Jeśli dla kogoś ma znaczenie czym jeżdżę ma widocznie jakiś kompleks. Nie oceniam ludzi po tym czym jeżdżą, ani na co ich stać (w domyśle lepszym czy gorszym autem)...

Martines24 napisał/a:
Tylko mysle dlaczego jedzie ludzia ktozy lubia takie sprawy.


Zwróć uwagę kto kogo "jedzie". Specjalnie nie odpisuję już "koledze" zuber84cool, gdyż w wystarczający sposób pokazał, że nie jest partnerem w dyskusji. W każdym poście widać osobiste wycieczki wobec mnie... i jest to raczej kwestia moderatora czy coś z tym zrobi.

Martines24 napisał/a:

Troche rozbieram samochodow i nawet aston martin! zastosowal w DB6 okleine(za doplata)
Mysle ze nic w tym zlego, a wyglada ok.


Ale chyba nie okleiny robione tą techniką jak te z dyskusji. Te w.w. są robione dokładnie tą samą techniką co klubowe naklejki (te w kształcie tarczy). Jest to folia pokryta warstwą żywicy. Są one fajne jak na naklejki, jednak to tylko zwykłe żywiczne naklejki. Nie ma to nic wspólnego z jakimkolwiek materiałem tapicerskimi, czy też jakimkolwiek innym materiałem użytymi przy budowie samochodu... ot po prostu naklejka.

Z mojej strony EOT.

zuber84cool - Sob Cze 19, 2010 17:16

olek997, co do tarcz MoMan to z tych do 600 to bardzo przypadł mi do gustu wzór 2 tylko właśnie ten kolor podświetlenia,no taki ble,raczej pasuje do małego ściganta jak Civic itp.
olek997 - Sob Cze 19, 2010 17:21

zuber84cool, dokłdnie wzór dwa ale wlasnie może podsietlenie białę by fajne było bo to seledynowe zbytnio oczojebne:PPP
zuber84cool - Sob Cze 19, 2010 17:26

olek997, Białe jak najbardziej,tylko pozostaje jeszcze jak podświetlić by uzyskać takie białe światło np. diodami SMD,gdzieś na forum już był podobny temat.

Martines24 napisał/a:
Tylko mysle dlaczego jedzie ludzia ktozy lubia takie sprawy


Wiesz,może Gonia chodzi lekko z nosem w chmurach z całym szacunkiem do jej osoby :wink:

Perez - Nie Cze 20, 2010 22:31

zuber84cool napisał/a:
Białe jak najbardziej,tylko pozostaje jeszcze jak podświetlić by uzyskać takie białe światło

Ja jak wydrapalem te tarcze to sprawdzalem na diodzie z aparatu w telefonie, to wygladalo zacnie, jednakze trzeba pamietac o tym, ze to cos co daje efekt pomaranczu daje rowniez to, ze swiatlo z czterech zarowek rozchodzi sie dosyc rownomiernie, a po wydrapaniu tego trzeba bedzie zainstalowac cale listwy led pod tarczami, zeby dokladnie to oswietlic.

Markzo - Nie Cze 20, 2010 22:48

czemu tak krzywdzisz to biedne autko??
Perez - Nie Cze 20, 2010 23:08

Markzo, nie krzywdze, mam zegary na zbyciu i kombinuje co mozna z tego fajnego zrobic.
olek997 - Pon Cze 21, 2010 01:25

Markzo, ostatnio wszystko krytukuje a zapomniał chyba o swoich niebieskich halogenach...
Markzo - Pon Cze 21, 2010 07:15

Perezunio to nie do Ciebie :D Olek jakich halogenach?? :roll: przecież od ponad roku są oemowe lampiszony w zderzaku a wymysły poprzedniego właściciela już dawno poszły do lamusa :)

natomiast to co zrobiłeś we wnętrzu 600 to niestety totalnie do niczego nie pasuje, już lepiej załóż aluramki na zegary czy jaakieś fajne dywaniki...ładne felgi... zapowiadała się fajnie ta 600yka no ale :|

olek997 - Pon Cze 21, 2010 09:44

Markzo, no to ja cie ciesze ze masz nowe halogeny. sluchaj r 600 jest takim autem ze niestety czasem trzeba cos robic metoda prob i bledów. felg niechce innych niz roverowske bo to nie sportowy tomcat (ukłony w towja strone bo fele masz piękne). okleina ma t6o do siebie ze dzis jest a jutor jej nie ma. także moze jak zmienie zegary i wstawie alu rmaki to stiwerdze ze mi sie przestalo podobac i ja zerwe? kto wie sie zobaczy. ciesze sie ze nei mam golfa do ktoreog wszysktie akcesoria kupisz rnao na allegro a wieczorem juz masz, w rovekru trzeba sie nakombinowac i pomęczyć. a ze nie zawsze wsyzstko wychodzi no cóż trzeba sie z tym liczyć.

[ Dodano: Pon Cze 21, 2010 09:44 ]
ps. pomaluj te lsitwy na zderzkaak pod kolor, bedize ładnie

Tomi - Pon Cze 21, 2010 10:28

zuber84cool napisał/a:


Martines24 napisał/a:
Tylko mysle dlaczego jedzie ludzia ktozy lubia takie sprawy


Wiesz,może Gonia chodzi lekko z nosem w chmurach z całym szacunkiem do jej osoby :wink:


W kwestii wyjaśnienia:
Gonia, była w pierwszym lub w pierwszych dwóch Zarządach tego Klubu/Stowarzyszenia. Współtworzyła jego osobość prawną. Była jedną z głównych współorganiozatorek 3 Ogólopolskich Zlotów. Pomagała przy orgazacji innych imprez klubowych. Miała okazję jeździć chyba wszystkimi modelami Roverów i MG. Rozmawiała i spotykała się z bardzo wieloma, znaczącymi osobami zajmującymi się marką MG Rover w Polsce:

http://www.roverki.pl/ima..._MGTF_gosia.jpg

Tu rozmawia z Panem Zbigniewem Pomianowskim. Zapewne nawet nie wiesz kto to jest. Już pędzę z wyjaśnieniem. Pan Zbigniew Pomianowski, był polskim guru, jeśli chodzi o wiedzę techniczną samochodów MG i Rover, jednocześnie ich wilkim pasjonatem. Współpracował ściśle zarówno z producentem (najpierw Rover Group, następnie MG Rover), a w Polsce m.in. z firmami ASCOT AUTO i POL-MOT Holding (importerzy tych samochodów do Polski). Jeśli ASO nie potrafiło rozwiązać problemu, trafiał on właśnie do Pana Zbigniewa. Był on często ostatnią deską ratunku.

http://www.roverki.pl/ima...ekorowanie2.jpg

Tu n.p. wyróżniona przez Pana Macieja Motelskiego (dyrektora POL-MOT Holding - ówczesnego importera samochodów MG ROVER).

Przez wszystkie lata widziała więcej tuningowanych Roverów i MG, niż Ty (nie wiem czy jeszcze jestem zobligowany do pisania z wielkiej litery) w ogóle. Zna większość asortymentu dostępnego do tych samochodów, jak i o jakości dość spore pojęcie.

Współtworzyła ten Klub/Stowarzyszenie, abyś ty mógł na jego forum mógł pisać dyrdymały o naklejeczkach!!!

A co ty sobą reprezentujesz?

zuber84cool napisał/a:
:fuckyou2:


A za taki gest adresowany pod adresem mojej żony, nie zdziw się, jeśli na jakimś ogólnopolskim zlocie usłysz ode mnie:
"Zważ kapke waflu z kim się kruszysz, bo jak ci wyjadę z windziory, to chrupki na blat wydziergasz!!"

kasjopea - Pon Cze 21, 2010 11:49

zuber84cool, za całokształt Twoich wypowiedzi w tym temacie skierowanych do Goni otrzymujesz warn.

Tomi, również warn za prowokacyjne wypowiedzi, jak ta:
Tomi napisał/a:
A za taki gest adresowany pod adresem mojej żony, nie zdziw się, jeśli na jakimś ogólnopolskim zlocie usłysz ode mnie:
"Zważ kapke waflu z kim się kruszysz, bo jak ci wyjadę z windziory, to chrupki na blat wydziergasz!!"

zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 13:24

E tam chłopaki,widać ze olek997 ma pasję do swojego 600 a że jest to klasyk,któremu prawie nic nie brakuje to łatwo można przesadzić,alu ramki jak najbardziej jak wspomniał Markzo też je u siebie mam i jest o niebo lepiej,jednak jak już to mogłeś olek997 okleić drewnopodobną okleiną,myślę że wyszło by lepiej,ale i tak masz ode mnie "Kubusia" za pokazane fotki i za odwagę mimo krytyki.

A co do wypowiedzi Tomi'ego, mało mnie obchodzi(czyt. NIC),kim ty jesteś i kim jest twoja żona a tym bardziej co macie do powiedzenia i ile widzieliście Rover'ów w swoim życiu oraz inne przeżycia co tam popisałeś w swoim poście,nie o tym temat,po prostu ignoruje was i traktuje jak powietrze,ot tak.W moim temacie jeśli nie jesteście zainteresowani to się nie wypowiadajcie i zostawcie nam
Tomi napisał/a:
dyrdymały o naklejeczkach!!!
A na jakimkolwiek zlocie mnie nie zobaczysz,nie mam czasu na to a jeśli nawet się zobaczymy to jak to ująłeś
Tomi napisał/a:
jak ci wyjadę z windziory, to chrupki na blat wydziergasz!!
bo jak to ująłeś
Tomi napisał/a:
Zważ kapke waflu z kim się kruszysz
to jest twój tekst i to sobą reprezentujesz,niezły typ jesteś,możesz być pewien że ja nie zostaję dłużny a już na pewno sobie nie pozwalam i z całym szacunkiem do Waszych Wysokości zignoruje was.

kasjopea, jak zwykle stoi na straży i robi to co należy najlepiej.

Regards and have a nice day.

Markzo - Pon Cze 21, 2010 14:44

olek997 napisał/a:
Markzo, no to ja cie ciesze ze masz nowe halogeny. sluchaj r 600 jest takim autem ze niestety czasem trzeba cos robic metoda prob i bledów. felg niechce innych niz roverowske bo to nie sportowy tomcat (ukłony w towja strone bo fele masz piękne). okleina ma t6o do siebie ze dzis jest a jutor jej nie ma. także moze jak zmienie zegary i wstawie alu rmaki to stiwerdze ze mi sie przestalo podobac i ja zerwe? kto wie sie zobaczy. ciesze sie ze nei mam golfa do ktoreog wszysktie akcesoria kupisz rnao na allegro a wieczorem juz masz, w rovekru trzeba sie nakombinowac i pomęczyć. a ze nie zawsze wsyzstko wychodzi no cóż trzeba sie z tym liczyć.

[ Dodano: Pon Cze 21, 2010 09:44 ]
ps. pomaluj te lsitwy na zderzkaak pod kolor, bedize ładnie


600tka była u nas w domu 4 lata, znam to auto doskonale :) felgi inne niz fabryczne są bardzo dobrym pomysłem, na zlocie w Woli Duckiej był granatowy R600 z pięknymi felgami i auto prezentowało się rewelacyjnie, co do wnętrza, to tylko kilka dyskretnych akcentów, te okleiny nie pasują :| lepiej założ podświetlenie nóg pasażerów i kierowcy, jakaś drewniana gałka zmiany biegów, może coś ładnego do wydechu, wnętrze jest w 600 fajnie stonowane i nic mu wg mnie nie brakuje :)

PS. listw nie będe malował, widziałem takie auto w tym kolorze z listwami pod kolor i zdecydowanie mi się to nie podoba :| jak coś to reszta dachu na czarno :)

_papa_ - Pon Cze 21, 2010 14:48

Markzo napisał/a:
natomiast to co zrobiłeś we wnętrzu 600 to niestety totalnie do niczego nie pasuje, już lepiej załóż aluramki na zegary czy jaakieś fajne dywaniki...ładne felgi... zapowiadała się fajnie ta 600yka no ale :|

Popieram.
olek997 ja również rozumiem, że kochasz swoją furę, ale zwróć uwagę na to że R600 ma swój oryginalny urok i wszelaki tuning tego auta to jest jak stąpanie po cienkim lodzie. Licz się z tym, że możesz się spotkać z krytyką, czasami nawet ostrą.
Ja myślę, że nie pójdziesz w tym kierunku.......
http://moto.allegro.pl/it...over_827si.html

Wybaczcie za małe OT.
Markzo bardzo ładny roverek. To jest oryginalny kolor?

zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 15:06

_papa_ napisał/a:
Ja myślę, że nie pójdziesz w tym kierunku.......
http://moto.allegro.pl/it...over_827si.html
nie no _papa_ bez przesady :wink: no ale fakt ludzie tak kochają swoje samochody że aż krzywdzą lub brak im po prostu poczucia dobrego smaku :wink:

Markzo, no ładny ten twój Rover'ek :ok: ,zwłaszcza kolor :grin:

Tomi - Pon Cze 21, 2010 15:07

zuber84cool napisał/a:
A na jakimkolwiek zlocie mnie nie zobaczysz,nie mam czasu na to


Ja jestem o tym przekonany, bo już wielokrotnie przekonałem, że Ci nagłośniejsi wirtualnie, są tylko i wyłącznie wirtualni... a w realu nie istnieją i siedzą gdzieś w koncie bojąc się odezwać...

_papa_ - Pon Cze 21, 2010 15:13

zuber84cool napisał/a:
Markzo, no ładny ten twój Rover'ek :ok: ,zwłaszcza kolor :grin:


To jest właśnie przykład tuningu ze smakiem. Ładna fela, delikatne dokładki, zadbany lakier, czysty silnik, aż chce się patrzeć :grin:

zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 15:17

Tomi, koleś a o czym ty jesteś przekonany człowieczku? dla mnie ty też jesteś wirtualny i głośno kłapiesz gdzieś w koncie jak ten troll,niby do czego jesteś mi potrzebny,co? Więc zamknij się w tym swoim małym wirtualnym świecie i tam pozostań.Nie mam ochoty widzieć twojej gęby a tym bardziej z tobą dyskutować wirtualny trollu.
Markzo - Pon Cze 21, 2010 15:18

Przesadzacie, tak to oryginalny lakier - night fire red II, poza felgami, halogenami i siatką w zderzaku karoseria jest seryjna i taka pozostanie, może gleba jak wydole finansowo w tym roku :) narazie mam niestety inne wydatki, bo właśnie mi 2 raz rozbierają silnik..

Olek Ty masz elektryczną antenę?? i światło stopu na półce z tyłu?

zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 15:20

Markzo napisał/a:
może gleba
pewnie myślisz o gwintowanym (?) :wink:
Pływak - Pon Cze 21, 2010 15:30

Chyba nie ma gwintu do XW przynajmniej ja się z takowym nie spotkałem po za tym przez "gleba" na tym forum rozumiane jest skromne -30 może -40mm
Perez - Pon Cze 21, 2010 15:33

Pływak napisał/a:
Chyba nie ma gwintu do XW przynajmniej ja

Nie wiem co konkretnie oznacza XW, ale dobryziom ma Koni

Pływak - Pon Cze 21, 2010 15:35

XW oznaczenie nadwozia kanciaka, okrągła 2setka ma oznaczenie RF. Dobryziom owszem ma koni ale amortyzatory o skróconym skoku z regulacją siły tłumienia, a my piszemy o zawieszeniu gwintowanym z regulacją wysokości :]
zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 15:37

Perez napisał/a:
Nie wiem co konkretnie oznacza XW
a teraz już wiesz że RH to 600 :wink:
Markzo - Pon Cze 21, 2010 15:51

ja myśle o b4 bo komplet jest za ok 1000zł :)
Perez - Pon Cze 21, 2010 15:52

Ile czlowiek sie moze nauczyc :D
Czy XW to wszystkie kanciaki?

zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 15:55

Markzo napisał/a:
ja myśle o b4 bo komplet jest za ok 1000zł
masz na myśli BILSTEIN tak? zajefajne amorki :grin:
kasjopea - Pon Cze 21, 2010 15:55

zuber84cool, dla Ciebie warn nr 2 dzisiaj. Skończ komentarze.
Pływak - Pon Cze 21, 2010 15:57

Markzo napisał/a:
ja myśle o b4 bo komplet jest za ok 1000zł :)


Czy czasem dopiero od B8 nie zaczynają się skrócone?

zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 16:01

No tak B8 to dla samochodów z obniżonym zawieszeniem ale też dużo droższe.
Pływak - Pon Cze 21, 2010 16:03

Więc nie widzę sensu wydawania 1kzł na zwykłe seryjne amortyzatory skoro chce się obniżać auto...
zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 16:06

Jak za zwykłe ale bardzo dobre to może by uszło ale jeśli chodzi o obniżanie to już inna historia :wink:
Markzo - Pon Cze 21, 2010 16:14

http://www.czesci24.pl/sz...umna_mcphersona kumpel mi to wysłał i idzie w zaparte, że to obniżające są... czyli co, zapodać jamexy na seryjnych amorach?
Pływak - Pon Cze 21, 2010 16:19

Markzo napisał/a:
czyli co, zapodać jamexy na seryjnych amorach?


Jako rozwiązanie tymczasowe tak, jak na dłużej zdecydowanie NIE. Lepiej dozbierać do zestawu takiego jak ma dobryziom czyli amory koni (komplet koło 2Kzł) i sprężyny vogtland tudzież inne (koło 700zł za komplet)...

Co do ww linka zdjęcie jest nie od tego produktu co być powinno przecież tam jest gwint na przód i kit na tył...

zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 16:22

Markzo przecie pisałem że obniżanie to już inna historia (czyt. kasa) :wink: ,miałem kiedyś jamex'y strasznie twarde,plomby w zębach można pogubić :mrgreen:
Markzo - Pon Cze 21, 2010 16:22

dobra koneic offtopa, będe kupował to będziemy myśleć :)
olek997 - Pon Cze 21, 2010 18:39

Markzo, o mialęs 600? to super! co w nim zmieniłęś??

ja czekam na ramki od dida. i mam nadzieje ze może za jakiś czas będzie można od momana tarcz eindilgo kupić z roverkowym podświelteniem:).

co to oklejenia drewnem to http://allegro.pl/item108..._seria_600.html mi sie zdaje ze moje lepiej wygląda.

no gałki drewnianej szukam, na ebayu ktos ostatnio znalazł wiec może jakies zamówienie grupowe???????

wydech? jak najbardziej, szukam jakiś ciekawych prpocycji ale kiepsko:( nie mam pomysłu.

pracuje za to systematycznie na kompletnym wygłuszeniem;) po wygłuszeniu dopiero przyjdize czas na audio konkretne

w planach obszycie na nowo kiery skórą bo drewienko z kiery mi zlazło i jest biała;/ przy okazji nowy mieszek i może rękam też oskuruje.

w planach nowa podsufitka w alcantarze i podświetlenie z tyłu dla pasażerów.
jeśli bym montował podświetlenie na nogi to tlyko w kolorze białym, no i ewentualnie pod boczkiem drzwi żebym widzieć gdzie się wysiada - myśle że ciekawe

co dalej nie wiem:) sie zobaczy. póki co robie moda grilllunia

ostatnio wpał mi do głowy szatański plan, a jakby usunąć listwyy boczne z drzwi i na gładko zrobić????

[ Dodano: Pon Cze 21, 2010 18:39 ]
Markzo, tak mam elektryczną - spranwą antene i swiatło stopu na półce. proponujesz jakąś zmiane? :)))

a odnośnie felg. może uda mi sie fajne fele urwać 17. co sądzicie????

Markzo - Pon Cze 21, 2010 19:08

hehe, doprowadziliiśmy ją do 100% sprawności i oryginału i cieszliśmy się 160konną limuzyną :) często mam chrapkte na 623 lub 620ti :)

no takie felgi to rozumiem, gra muzzyka! :ok: a może podświetlenie nóżek zrobić delikatnie pomarańczowe/bursztynowe?? byłby ciepły i przeyjemny dla oka kolorek ;) pozatym, można dołożyć grzane siodła i elektryczny fotel kierowcy, bardzo fajny i zadko spotykany bajarek ;) masz diesla?? no to wypoleruj końcówki wydechu, będą ładnie wyglądać ;) widziałeś kiedyś rovera 620ti z rejestracją P0 JASIU? miał kierownice z MG ZR/ZS chyba, bardzo fajny modzik ;) ja bym nie ruszał listw na drzwiach, a zrobił tak jak Mayson, czyli dołożył po dyskretnym paseczku chromy, ładnie to wygląda ;) Pozatym zaciski hamulcowe pod kolorek samochodu można by machnąć ;) widziałeś zagłówki z R75? mają wytłoczone logo Rovera na skorce, może coś takiego zrobić??

maciej - Pon Cze 21, 2010 19:10

Markzo napisał/a:
często mam chrapkę na 623 lub 620ti :)

Hihi... Tamten egzemplarz był jakiś zaraźliwy. ;)
Mnie doprowadził do drugiego 623. ;)

Markzo - Pon Cze 21, 2010 19:11

jego foto do tej pory wisi u mnie nad biurkiem ;) biała modliszka :obłoki:
olek997 - Pon Cze 21, 2010 19:26

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12536929 masz jasia:)
moja keirka jest łądniejsza ob jest od wersji classic i ma taki przetłoczenia na ręce takie fajne;P a ta nie ma;) potatym to rover a nie mg;)
mega ekstr awygląda be zjakichkolwiek znaczków wlasnie ja tez to chce mieć

z wydechem lipa bo jest zmieniony na nieorginał:(

Perez - Pon Cze 21, 2010 19:37

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12536929
Sprzedaja go od ponad roku i tylko zdjecia sie zmieniaja :D

Markzo - Pon Cze 21, 2010 19:57

to już inny właścicel, zniknęły 17tki i radyjko z dużym wyświetlaczem i chyab wydech inny...
olek997 - Pon Cze 21, 2010 20:04

Markzo, zgadza się. a jak włożyć grzane fotele? bo takich jak ja mam nigdzie nie dostane jasna skora z niebieskim paskiem.

[ Dodano: Pon Cze 21, 2010 20:04 ]
http://allegro.pl/item106...i_zaglowek.html 75 nie ma zagowków ze znaczkiem:( ja na skorce na mam ladne logo, mysle ze styknie

Perez - Pon Cze 21, 2010 20:04

Markzo, i kilka tysiecy zlotych nizej. Poza tym ten wlasciciel probowal juz sprzedac to auto na 17, ale zdjecia byly bardzo nie wyrazne i robione w nocy.
Mnie to auto sie nie podoba.

olek997 - Pon Cze 21, 2010 20:05

Perez, widziałem nocą foteczki kiepsko.

co sądzicie o wydechu?

Markzo - Pon Cze 21, 2010 20:08

to są tylnie zagłowki :D o przednich mowa :D kupujesz maty, wkładasz pod skórki i jeszcze kabelki i guziki, robili to juz na forum :) daj foto jaki masz teraz wydech :)
olek997 - Pon Cze 21, 2010 20:17

siara pokazac taki wydech, standardowy tylko że zamiennik z allegro bo orignał mi odpadł w czasie jazdy:PPPPPP ryry sie zrobiły juz mega bleee

ah faktycznie tylne! ale jak ja juz mam na fotelach logo to mysle ze styknie, no i pewnie bym nie znalazł jasnych zagowków w skorze z niebieskim paskiem naokoło.

problem jest z podpięciem tego? hmm jakbym dorwał orignalne przyciski.... ktos sprytny by to zrobił i by zacnie było.

Markzo - Pon Cze 21, 2010 20:24

pokaż te Twoje fotele ;) oryginanie 600 miała 2 stopniowe grzanie, czyli HI i LO ;) widziałem to w 620Ti :)
Gonia - Pon Cze 21, 2010 20:56

zuber84cool napisał/a:
Tomi, koleś a o czym ty jesteś przekonany człowieczku? dla mnie ty też jesteś wirtualny i głośno kłapiesz gdzieś w koncie jak ten troll,niby do czego jesteś mi potrzebny,co? Więc zamknij się w tym swoim małym wirtualnym świecie i tam pozostań.Nie mam ochoty widzieć twojej gęby a tym bardziej z tobą dyskutować wirtualny trollu.


Wiesz kolego, jesteś przykrym człowiekiem... Brak słów. Jeżeli chcesz Kogoś obrażać to nie wiem co robisz na tym Forum... Tu są ludzie na "poziomie" a Ty sobą absolutnie nic nie reprezentujesz.

Z mojej strony EOT


Gonia

olek997 - Pon Cze 21, 2010 21:21

Markzo, wejdz na moj profil na autocentrum na dole masz link tam masz foteczki

Gonia, proszę o spokój. od kilku moze kilkunastu postów był spokoj i normalne tematy a Ty znowu swoje 5 groszy musisz wtraćić. po co znów KWAS lejesz? Skoro wytykasz ludziom że nic sobą nie reprezentują, powiedz co Ty reprezentujesz skoro zaczynasz znów lać kwas jak chłopaki dostlali warna, uspokoili się i wszystko wróciło do normy. rozumem że mąż broni Ciebie a Ty męża, ale daj już już proszę spokoj. pozdrawiam cieplutko

kasjopea - Pon Cze 21, 2010 21:24

Gonia, zuber84cool dostał warn za tę odzywkę. Proszę już nie wracać do tej sprawy.
zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 21:31

Ja jeszcze wspomnę olek997, o listwach bocznych,lepiej ich nie ruszać bo tam są otwory montażowe i musiałbyś się ich jakoś pozbyć,więc pewnie nie obyło by się bez malowania drzwi a jak masz oryginalny lakier to miód i nie ruszaj już lepiej tak jak Markzo napisał zrobić jak Mayson delikatnie listwami ozdobnymi.

Co do postu Goni to już tym powinien zająć się któryś z moderatorów i ja na niego nie będę odpowiadał,ten i każdy następny podobny post napisany czy to przez Goni'ę czy przez Tomi'ego w moim kierunku powinien być traktowany jako prowokacyjny.Ot obyło się bez obelg czy obrazy i na "poziomie".Pozdrawiam.

olek997 - Pon Cze 21, 2010 22:09

zuber84cool, jakierek pierwsza klasa chociaz ja chciałbym zeby wyglądał jak z fabryki hehhe;) ciekaw jestem czy ktos pokusiłby sie o wirtuala jakby to na gładko zrobić.... hmmmmm chicałbym to zobaczyć :) tlyko fakt drogie by to było. ale jkabys wygrał 4 koła w zdrapce to bym polakierował całe auto ale najpierw usunął rudą i dobrze zabezpieczył:)

za duzo chromu by było. jak przyciemnie szybki to i pięknie będą wygładąły te chromy naokoło okien. listwa bagażnika którą mam też zostanie i wystarczy,

[ Dodano: Pon Cze 21, 2010 22:09 ]
jak bede mial teog nowego grila to te listwy tam gdzie ma mayson będa brzydko wyglądać

zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 22:21

Więc olek997 działaj,działaj :grin:
olek997 - Pon Cze 21, 2010 22:26

zuber84cool, zrobie foty i zaprzągne do roboty jakiegoś medżika fotszopka i niech sie produkuje =) a efekty oczywiście zapreznetuje:)

[ Dodano: Pon Cze 21, 2010 22:25 ]
aczkolwiek wciąż czekam na opinie odnośnie wydechu w roverze PO JASIU :)

[ Dodano: Pon Cze 21, 2010 22:26 ]
zuber84cool, jak ci sie widzą te felgi co pokazałem pare postów wcześniej?

zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 22:34

olek997 napisał/a:
zuber84cool, jak ci sie widzą te felgi co pokazałem pare postów wcześniej?
jak już wiesz olek997 dla mnie RH600 to klasyk,te felgi są ok ale mnie jest bardzo blisko do Cultsyle czy German Styl'u więc na pewno byłaby gleba i fele koniecznie polerka na lustro ewentualnie chrom a w RH600 to już ci chyba kiedyś pisałem jakie felgi widzę :wink: np taki typ mi odpowiada http://www.allegro.pl/ite...polerka_hb.html albo jakieś szprychy i z tego co się orientuje to Mayson ma podobny gust
olek997 - Pon Cze 21, 2010 22:39

no włąsnie ja nie chce gleby:( bo co z teog ze wstawie jamexy jak po poł roku wyłupią mi amory:( a bilstaeina za 3 koła od tomieog to :głupek2:
zuber84cool - Pon Cze 21, 2010 22:43

To nie musisz od razu glebić lub wogóle :wink: ,felgi są ok tylko szkoda że chociaż małego rancika nie mają bo by można było polerkę strzelić i sprawdź jeszcze jakie mają ET bo jeśli będzie w okolicy 35 to ci mogą sporo wystawać poza obrys karoserii i trzeć o ranty nadkoli :wink: ,najlepiej to by było przymierzyć.
Perez - Pon Cze 21, 2010 23:52

olek997, Twoj wydech podobnie jak wypolerowana fabryka, ladnie.
Wydech P0 JASIU nie tak zle, ale troszke za bardzo sie odznacza. Troche jakby za bardzo wystajacy, ale trzeba dodac, ze mowi to gosc z wydechem mocno wystajacym, chociaz nie tak rzucajacym sie w oczy :P

Tomi - Wto Cze 22, 2010 09:39

Markzo napisał/a:
http://www.czesci24.pl/szczegoly/80017/kolumna_mcphersona kumpel mi to wysłał i idzie w zaparte, że to obniżające są... czyli co, zapodać jamexy na seryjnych amorach?


Daj spokój z Jamexami. Moje doświadczenia wskazują, że kompletnie nie będziesz z nich zadowolony... a auto bardzo wiele straci z funkcjonalności.

Po pierwsze sprężyny Jamexa w stosunku do miękkiego komfortowego zawieszenia fabrycznego Cabrio były cieńsze i miększe (!!). Długość sprężyn Jamexa była porównywalna ze sprężynami oryginalnymi (nawet nie wiem, czy Jamexy nie były trochę dłuższe. Samochód faktycznie leży na glebie, jednak nie wynika to z faktu, że sprężyny go niżej trzymają, a po prostu sprężyny siadają pod ciężarem auta. Tylne sprężyny mają charaktrystykę progresywną, jednak na nic się to zdaje, gdyż część o miększej charaktrystyce jest praktycznie złożona. Poprzez takie rozwiązanie auto jest idealne "do lansu", jednak nie łudziłbym się, że będziesz zadowolony z nich przy szybkiej jeździe. Ponadto samochód siedzi tak nisko, że jeśli chcesz wykorzystywać go do szybszej jazdy musisz:
- wyrzucić przednie nadkola, alby sam je powyrywasz kołami podczas ostrego hamowania,
- zmienić koła, bo chyba nie ma opcji, aby tylne koła weszły Ci w błotniki nie obcierając oponami o rant błotnika.
- Zmodyfikować przednie błotniki, gdyż wielece prawdopodobne, że przy mocniej skręconych kołach i dużym przeciążeniu same się zmodyfikują pod wpływem opon na nie działającyh.

Konkluzja. Jesli chcesz auto do lansu, możesz zaryzykować. Jeśli do szybszej jazdy (a tak mi się wydaje), daj spokój.

[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 09:39 ]
Do szybkiej jazdy na austostradzie jak najbardziej się nadają... sprawdzone gps-we 200 i auto przewidywalne nawet w ostrzejszych zakrętach :)

Markzo - Wto Cze 22, 2010 11:33

czyli co, w ogóle odpuścić zmiane zawiasu?? co radzisz..?
PS. części doszły, dzięki!

Pływak - Wto Cze 22, 2010 11:49

zuber84cool napisał/a:
,miałem kiedyś jamex'y strasznie twarde,plomby w zębach można pogubić :mrgreen:


No to chyba miałeś jakieś inne jamexy bo niektórzy narzekają właśnie, ze jak na progresywne s a zbyt miękkie...

Co do tego co napisał tomi to wszystko prawda z wyjątkiem tego, że tak zachowują się na zwykłych amortyzatorach. Znajomy kupował jamexy ze względu na cenę ale od razu brał pod uwagę, ze jak tylko seryjne amortyzatory zaczną szwankować kupuje jakieś o skróconym skoku. Nie pamiętam już jakie kupił ale chyba B8 i mówił, że niebo, a ziemia w porównaniu do seryjnych auto przestało się wreszcie dziwnie zachowywać i jazda sprawiała większa frajdę... Wiadomo, że nie będzie to to samo co gotowy kit bilsteina czy koni ale jakieś wyjście to też jest... Co do kół i błotników jak ktoś się będzie trzymał seryjnej średnicy kół nie powinno być z tym problemu u mnie przy 195/45/16 było jeszcze sporo zapasu w błotnikach...

Jak najbardziej obniżać tylko od razu pchać do auta i sprężyny i amortyzatory... Niestety do XW dużego wyboru nie ma ale na szczęście do Alfy mam już w czym wybierać :twisted: :D

zuber84cool - Wto Cze 22, 2010 13:34

Pływak napisał/a:
No to chyba miałeś jakieś inne jamexy
Być może,ale to już dawno było i o ile pamiętam to były czerwone i grubsze od seryjnych,kupowałem w kpl. z amortyzatorami po okazyjnej cenie,znajomy przywiózł z zachodniej granicy,więc możliwe że były to jakieś Made by Germany ale tak coś tak mi się kojarzyły z Jamex'ami,pamiętam jak samochód prowadził się jak gokart :grin: ale po wjechaniu na nierówną nawierzchnię można było plomby pogubić :mrgreen:
Pływak - Wto Cze 22, 2010 13:50

Akurat z tego co wiem Jamexy są made in Poland :mrgreen: Czerwone to mogły być też np. H&R...
Tomi - Wto Cze 22, 2010 14:08

Pływak napisał/a:
zuber84cool napisał/a:
,miałem kiedyś jamex'y strasznie twarde,plomby w zębach można pogubić :mrgreen:


No to chyba miałeś jakieś inne jamexy bo niektórzy narzekają właśnie, ze jak na progresywne s a zbyt miękkie...

Co do tego co napisał tomi to wszystko prawda z wyjątkiem tego, że tak zachowują się na zwykłych amortyzatorach. Znajomy kupował jamexy ze względu na cenę ale od razu brał pod uwagę, ze jak tylko seryjne amortyzatory zaczną szwankować kupuje jakieś o skróconym skoku.


Cały czas kombinuję aby uzyskać zawieszenie podobne, do tego mieliśmy w 4-setce. Tylko problem w tym, że nie mam pojęcia jakie tam były sprężyny. Auto było niższe od serii o jakieś 3 cm., złożone z amorkami KYB było bardzo komfortowe, super wybierało nierówności, a przez zastosowanie stabilizatorów od ZS'a nie przechylał się w zakrętach. Zawieszenie było idealne zarówno do szybkiej jazdy, jak i "POM". Każdy kto wsiadał do tego auta twierdził, że auto prowadzi się innaczej, lepiej... i jak fajnie. Tego mi brakuje. Zawieszenie, które będzie się nadawało zarówno do szybkiej jazdy, jak i relaksującej przejażdżki. Liczyłem, że właśnie Jamex (przez to, że jest miękki) i niższy o 3 cm. (zapewnienia producenta), spełni oczekiwania. Liczyłem, na to, że Pływaka samochód siedzi tak nisko, ponieważ silnik diesela jest cięższy od pozostałych. Niestety mój usiadł chyba bardziej, a pracę w dużej mierze ograniczają odbojniki :(

Po prostu przeliczyłem się... ale auto mi się podoba :)

olek997 - Wto Cze 22, 2010 14:48

Tomi, jakabym chcial obnizyc fure to jakie amorki wziąc?? bo widzialem u Ciebie bilsteiny b4 b6 i b8. czy sprezyny tez musze zminić?
Tomi - Wto Cze 22, 2010 15:20

Obniżenie uzyskujesz sprężynami. Amorki służą do tłumienia i nimi nie regulujesz wysokości (chyba, że są gwintowane).

Nie wiem, na czym Ci zależy w prowadzeniu. Czego oczekujesz. B6 mają charakterystykę rajdową, mają większy skok i pomimo, że są twarde, to zawieszenie pracuje. B8 mają charakterystykę wyścigową i to już prawie beton.

Osobiście najbardziej mi leżą (w sensie pasują) amorki KYB. Bardzo pasuje mi ich charakterystyka pracy. Zawieszenia na nich fajnie wybiera nierówności... ale są dość miękkie.

Dość miękkie to subiektywne okręslenie, ponieważ porównując do B6 (nie wspominając o B8), to są miękkie jak łóżko wodne w porównaniu z brezentowym leżakiem plażowym :)

olek997 - Wto Cze 22, 2010 15:21

http://cgi.ebay.pl/Vogtla...=item45f39c2dd4 hmmmm warte to cos? ja niemieckieog nie potrafie;//

a jak zaloze same sprezyny to nie wystukają mi sie amory???

Tomi - Wto Cze 22, 2010 15:28

Dedykowane do 6-setki przed liftem. Obiecują, że będzie 3 cm, niższy... czy jak fabryczna 6-setka po lifcie :)

Sprężyny są nie są złe... nawet dobre. W Polsce często łączą je z amorkami KONI.

[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 15:28 ]
olek997 napisał/a:
Tomi, jakabym chcial obnizyc fure to jakie amorki wziąc?? bo widzialem u Ciebie bilsteiny b4 b6 i b8. czy sprezyny tez musze zminić?


Zapomniałem dodać, że B4 to normalne uliczne, gazowe amorki. Są jeszcze B2... ale to olejaki.

olek997 - Wto Cze 22, 2010 15:31

Tomi, no ja mam roverka z 97/98 także chyba bez sensu zebymje kupował co nie?
Tomi - Wto Cze 22, 2010 15:40

Poczekaj wezmę do ręki papierowy katalog Vogtlanda, sprawdzę co oni tam piszą.

[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 15:40 ]
No właśnie to mnie zawsze rozwala w takich sprężynach. W katalogu do jednego worka wrzucone są wszystkie 6-setki. Niezależnie od roku produkcji czy wersji silnikowej. Producent deklaruje -30 mm., tylko względem której wersji?

olek997 - Wto Cze 22, 2010 16:01

na chłopski rozum diesel bardziej siądze niż benzyna, no pozatym z teog co czytałem to 600 po lifcie ma obnizoną o 10mm zawieche. powied zmi czy spręzyny są inny fabryczne przed i po lifcie?
Tomi - Wto Cze 22, 2010 16:38

olek997 napisał/a:
na chłopski rozum diesel bardziej siądze niż benzyna, no pozatym z teog co czytałem to 600 po lifcie ma obnizoną o 10mm zawieche. powied zmi czy spręzyny są inny fabryczne przed i po lifcie?


A mi się wydawało, że 3 cm. Tu masz zdjęcie 620SDi i 620Ti z tego samego roku produkcji:

http://www.roverki.pl/ima...umb_l_2x600.jpg

Sprężyn w oryginale występowało 5 typów i 9 typów amortyzatorów.

olek997 - Wto Cze 22, 2010 16:50

http://roverki.pl/index.p...styki-modeli/99 tam pisze ze w kwietniu 97 obnizono zawieche. ja mam auto z prłęomu 97-98 w dieslu wiec jak myslisz brac te spręzyny? jak je założe to amortyzatory szybciej nie zdechną?
Pływak - Wto Cze 22, 2010 19:19

Zdechną.... każdy amortyzator, który nie pracuje dla siebie w optymalnych warunkach prędzej czy później zdechnie. Zwykły amortyzator pozostaje cały czas ściśnięty na progresywnych sprężynach i często dobija do końca. No chyba, ze jest tak jak Tomi piszę, ze po lifcie usiadł 30mm, a te sprężyny podają obniżenie do wersji przedliftowej więc wtedy nie zdechną amortyzatory ale i Twoje auto nie pójdzie w dół bo masz już wersje po lifcie. Chociaż wątpię w to -30mm bo tyle chyba nawet MG od R się nie różni. Co do twardości zawieszenie to najlepszą opcją dla wygodnych wydaja się być właśnie Koni z regulacją siły tłumienia chyba nawet dobryziom pisał, że przy skręconej regulacji niewiele różnią się od serii jeśli chodzi o komfort...
olek997 - Wto Cze 22, 2010 19:49

kurcze bo jak sobie wstawie fele 17 to warto by lekka glebe zrobić...
Perez - Wto Cze 22, 2010 22:09

Po 1. 600 po lifcie siedza 30mm nizej.
Po 2.
Pływak napisał/a:
Chociaż wątpię w to -30mm bo tyle chyba nawet MG od R się nie różni.
Nie bylo 600 MG, wiec nie ma porownania.
Po 3. Nie wolno zmieniac samych sprezyn. Amortyzator bedzie pracowal w nie przewidzianych warunkach.
Po 4.
olek997 napisał/a:
kurcze bo jak sobie wstawie fele 17 to warto by lekka glebe zrobić...
Najpierw wstaw te fele, a potem zobacz czy chcesz jeszcze glebe robic.
Pływak - Wto Cze 22, 2010 22:13

Nigdzie nie pisałem o MG 600 tylko o różnicy między sportowymi wersjami rovera jakimi są MG, a zwykłymi bo z tego co pamiętam ktoś mierzył i różnica była rzędu 25mm dlatego obniżenie o 30mm tego samego modelu po lifcie wydało mi się dziwne ale skoro tak jest nie wnikam bo się nie znam na 6setkach widocznie przed liftem musiała być straszna koza skoro inżynierowie postanowili posadzić zwykłą wersję aż o 30mm ;)
olek997 - Wto Cze 22, 2010 22:18

Perez, skad wiedza ze az o 3 cm został obnizony?"
Perez - Wto Cze 22, 2010 22:21

Pływak napisał/a:
widocznie przed liftem musiała być straszna koza skoro inżynierowie postanowili posadzić zwykłą wersję aż o 30mm ;)

Moj jest przed FL i koza nie jest straszna, ale ktos juz na pewno zmienial amortyzatory, toc to 300kkm.
olek997 napisał/a:
Perez, skad wiedza ze az o 3 cm został obnizony?

Praktycznie wszedzie tak mowia i pisza, ale zeby nie byc goloslowny zaraz poszukam.

zuber84cool - Wto Cze 22, 2010 22:23

Coś mi się nie widzi że aż o 30mm i to w serii ;> 10mm to rozumiem i tak gdzieś jest napisane że po lifcie obniżyli o ten 1cm.
Perez - Wto Cze 22, 2010 22:24

Kurcze wikipedia mowi, ze 10mm. Skad wszystkim sie wzielo te 30mm :/
zuber84cool - Wto Cze 22, 2010 22:25

Perez napisał/a:
kad wszystkim sie wzielo te 30mm :/
sam jestem ciekaw :wink:
olek997 - Wto Cze 22, 2010 22:25

kilka psotów wyżej dałem link że ejst napisane z eo 1cm w dół poszedł
Zeus - Wto Cze 22, 2010 23:32

Dobra a jeśli jesteście już w temacie zawieszenia to od jakiego samochodu mogę dopasować gwintowane zawieszenie, bo z tego co sie orientuje nie ma dedykowanych gwintów do 600 i jeśli można to dajcie jakiś link
olek997 - Wto Cze 22, 2010 23:37

A Aa to kompletnezaiweszenie bilsteina co jes tu tomiego za 4 koła? :) moze to to o co ci chodzi, check it, ja sie nie znam:)
Zeus - Wto Cze 22, 2010 23:54

nie, chodzi mi o zawieszenie z regulacją różnych parametrów np wysokości, twardości
zuber84cool - Sro Cze 23, 2010 00:18

To może do Accorda CC7 V gen możesz poszukać,w końcu Accord V i RH600 to bliźniaki :wink:
Perez - Sro Cze 23, 2010 14:40

Zeus, wyslij zapytanie na tej stronie
Tomi - Czw Cze 24, 2010 15:00

Perez napisał/a:
Kurcze wikipedia mowi, ze 10mm. Skad wszystkim sie wzielo te 30mm :/


Zwróć uwagę, jaka jest różnica w wysokości pomiędzy 620SDi (Docenta), a moją 620Ti. Jesli dobrze pamiętam auta były z podobnego roku (oba w wersji przedliftowej).

[ Dodano: Czw Cze 24, 2010 15:00 ]
Pływak napisał/a:
Zdechną.... każdy amortyzator, który nie pracuje dla siebie w optymalnych warunkach prędzej czy później zdechnie. Zwykły amortyzator pozostaje cały czas ściśnięty na progresywnych sprężynach i często dobija do końca. No chyba, ze jest tak jak Tomi piszę, ze po lifcie usiadł 30mm, a te sprężyny podają obniżenie do wersji przedliftowej więc wtedy nie zdechną amortyzatory ale i Twoje auto nie pójdzie w dół bo masz już wersje po lifcie. Chociaż wątpię w to -30mm bo tyle chyba nawet MG od R się nie różni. Co do twardości zawieszenie to najlepszą opcją dla wygodnych wydaja się być właśnie Koni z regulacją siły tłumienia chyba nawet dobryziom pisał, że przy skręconej regulacji niewiele różnią się od serii jeśli chodzi o komfort...


Pozwolę sobie z tym nie zgodzić. Moja 4-setka przejechała na takim zestawie po polskich drogach ok. 80kkm i nie wykazywała oznak zmęczenia. W kwestii obniżenia o 30 mm., to nie jest żadne obniżenie. Jest to jedynia taka różnica, czy jeździ się samemu, czy ma się 2, 3 osoby na pokładzie.

Perez - Pią Cze 25, 2010 13:34

Tomi napisał/a:
Zwróć uwagę, jaka jest różnica w wysokości pomiędzy 620SDi (Docenta), a moją 620Ti. Jesli dobrze pamiętam auta były z podobnego roku (oba w wersji przedliftowej).

Tutaj jest haczyk, bo Twoja byla w tzw. wersji przejsciowej i nie wiadomo jakie miala zawieszenie, bo wnetrze miala po lifcie, ale z zewnatrz byla przed liftem.

Tomi - Pią Cze 25, 2010 13:54

Była w całości przed liftem. Tapicerka, listwa, silnik z kopułką, łamany kluczyk bez immobilizera, wszystko z wersji przedliftowej. Po czym wnosisz, że przejściowa? Co miała z wersji po lifcie?
Perez - Pią Cze 25, 2010 14:23

ZTCP po zdjeciach to miala wnetrze, ale zaraz jeszcze raz lookne na te zdjecia, bo moze sie pomylilem. A to byl rocznik 97?
Tomi - Pią Cze 25, 2010 14:26

96 pierwsza rej. 97 (jeśli dobrze pamiętam). Ale jestem pewien na 100%, że była w całości przedliftowa. Nie jestem pewien natomiast 6-setki docentowej, czy była 96 czy 97.
Perez - Pią Cze 25, 2010 14:27

Faktycznie przed FL, pewnie z kims mi sie pomylilo co mial 600 co miala tylko wnetrze po FL i to byl 97rok.
Tomi - Pią Cze 25, 2010 14:36

Co nie zmienia faktu, że Ti jest wyraźnie niższy... i nie jest to 1 cm.
Zeus - Sob Cze 26, 2010 00:15

Perez pytałem sie tam gdzie wskazałes poszukaja ale bedzie ciezko z tym gwintem:(
Perez - Sob Cze 26, 2010 12:58

Jak ustawialem zbierznoscto diagnosta wbijacac auto do komputera zapytal sie mnie. Z Ti, czy bez Ti? Patrze na komputer, a tam dwie opcje z Ti lub brak Ti. Widocznie inne ustawienia zbierznosci to moze inny zawias, ale Tomi, Ty to chyba mozesz sprawdzic.
Martines24 - Sob Cze 26, 2010 15:50

Gonia napisał/a:
Tylko z chłopakami się witasz?


Czesc Goniu.
Przepraszm powinniwnem sie przywitac.Masz racje.
Moze troche za ostro to wszystko opisalem, ale czasami irytuja mnie taki wypowiedzi.
Jesli ktos chce okleine w aucie to niech ja ma to jest tylko podzial zdan.
Mysle ze nie powinno sie na tej podstawie okreslac ludzi czy sa wiesniakami czy nie.

[ Dodano: Sob Cze 26, 2010 15:50 ]
olek997 napisał/a:
sluchaj r 600 jest takim autem ze niestety czasem trzeba cos robic metoda



Witam.
Olek997
Caly czas cos zmieniam w swojej 600-ce, i wiem ze nie jest to latwe bo to jest auto dosyc unikatowe(mala stosownosc dopasowania czego kolwiek do tego auta) Trzeba sprawdzac i tyle.
Bynajmniej mi sie podoba. :smile:

zuber84cool - Sob Cze 26, 2010 15:54

Martines24 napisał/a:
Mysle ze nie powinno sie na tej podstawie okreslac ludzi czy sa wiesniakami czy nie.
Nie którzy ludzie nie rozumieją,nie wiedzą że duża część wykształconych ludzi wychowała się lub wyemigrowała ze wsi i wielu z nich mimo ciężkiego dzieciństwa i życia w niedostatku czegoś dokonało czy dowiodło że mimo braku środków czy dostępności do różnych źródeł można zajść wysoko robiąc coś dobrego dla siebie czy dla ojczyzny i nadal pozostać wieśniakiem :wink: ...I okleić sobie kokpit okleiną drwenopodobną :razz: EOT
Gonia - Sob Cze 26, 2010 16:07

Martines24 napisał/a:
Gonia napisał/a:
Tylko z chłopakami się witasz?


Czesc Goniu.
Przepraszm powinniwnem sie przywitac.Masz racje.
Moze troche za ostro to wszystko opisalem, ale czasami irytuja mnie taki wypowiedzi.
Jesli ktos chce okleine w aucie to niech ja ma to jest tylko podzial zdan.
Mysle ze nie powinno sie na tej podstawie okreslac ludzi czy sa wiesniakami czy nie.


Witaj,

Przeczytaj jeszcze raz dokładnie ten wątek (szczególnie początek), zwróć uwagę kto pisał uwagi o wieśniakach. Ja pozwoliłam sobie na drobny żart (uśmieszek jest na końcu), który moim zdaniem dobrze odzwierciedla jakość oklein.

Z mojej strony temat zamknięty i nie chcę do niego wracać.

P.S. To mój pierwszy post, w którym piszę słowo wieśniak (w jakimkolwiek przypadku).

kasjopea - Sob Cze 26, 2010 18:38

zuber84cool, tematy o "niektórych ludziach" piszemy w offtopicu, a nie w tuningu wizualnym, ok? :wink:
zuber84cool - Sob Cze 26, 2010 18:43

"OK" proszę pani :wink:
tronsek - Pon Cze 28, 2010 16:17

:hm: W sumie miało być o okleinach a nie o zawiasach, więc wracam do tematu.
Ja sobie zrobiłem chromowane wstawki z listwy samoprzylepnej3,5x2mm.
Moim zdaniem wyszło dość fajnie. w rzeczywistości wygląda to dużo lepiej niż na fotkach.

Perez - Pon Cze 28, 2010 17:23

IMHO na desce fajnie wyglada, ale na drzwiach juz nie za bardzo
Deamian - Pon Cze 28, 2010 20:35

A mi się podoba :smile: Ale nie fajniej by było jak by na dole było :?: hmmm.... :hm:
tronsek - Pon Cze 28, 2010 20:45

Perez, Skoro drewno jest także na drzwiach i komponuje sie z drewnem z konsoli, więc moim zdaniem wszystko co dodajemy na drewienko na konsoli powinno być też na drzwiach. :roll:
Deamian, Nie zastanawiałem się czy góra, czy dół. Pierwszy pasek przykleiłem na górze i tak już poszło. :mrgreen:

Deamian - Pon Cze 28, 2010 20:49

tronsek napisał/a:
Deamian, Nie zastanawiałem się czy góra, czy dół. Pierwszy pasek przykleiłem na górze i tak już poszło. :mrgreen:


I tak mi się podoba :razz:

tronsek - Pon Cze 28, 2010 20:55

Dzięki !!
Ale dałeś mi do myślenia. Jeżeli da radę ją ładnie wygiąć na promieniach drewienka, to cyba przełożę je na dół.

Perez - Pon Cze 28, 2010 23:00

tronsek napisał/a:
Skoro drewno jest także na drzwiach i komponuje sie z drewnem z konsoli, więc moim zdaniem wszystko co dodajemy na drewienko na konsoli powinno być też na drzwiach. :roll:
Tak, tak, ale na drzwiach troszke nie rowno to wyszlo ;) Jak poprawisz, moze tak jak pisze Deamian, to bedzie ladniej.
Markzo - Pon Cze 28, 2010 23:08

OT:
Emil świetne foto masz w awatarze :D tak ma być :ok:

olek997 - Wto Cze 29, 2010 14:49

tronsek, dla mnie bomba, fjanie to wyglada z ramkami na nawiewy i zegary, dziś przyszły do mnie i do ruskiego na nawiewy i zegary i chciałem zamontowaac na nawiewy a tu lipa lata;/ a akurat gdzies zapodziała mi sie tasma izolacyjna;///
tronsek - Wto Cze 29, 2010 20:12

olek997, mi też latały te na nawiewy, bo na zegary pasowały idealnie. Pomogłem sobie cienką dwustronną taśmą klejącą. Dwa się fajnie trzymają a jeden nie wyszedł mi tak jak należy.

[ Dodano: Wto Cze 29, 2010 20:12 ]
Markzo napisał/a:
Emil świetne foto masz w awatarze :D tak ma być :ok:

To Junior robił tę fotkę !! :mrgreen:

camaro17 - Wto Cze 29, 2010 20:56

olek997, instrukcja sprzedawcy tych alu ramek czyli DID-y: monetą np. 2 zł trzeba nagiąć od wewnątrz lekko rant pierścienia, wtedy owy pierścień wchodzi na tak zwany zatrzask i nie ma bata wylecieć ani drżeć, u mnie śmiga już przeszło 2 lata, a wież mi co do zegarów to już się tego na wyciągałem i wte i wewte, i nic nie lata, trzyma się jak diabeł sołtysa :)

Jak byś poszukał cały wątek poświęcony alu ramkom, przeszło 13 stron, to byś doczytał jak zamontować :)

olek997 - Wto Cze 29, 2010 23:38

camaro17, jak byś przeczytał to pisałem o ramkach na nawiewy ich montażu a nie na zegary.... na zegary to inna bajka w weekendzikz kolegą ruskie będziemy przy browarku montować;)

[ Dodano: Wto Cze 29, 2010 23:38 ]
tronsek, kupiłeś nową furee???!!! czemu sie braciaszku nie chwalisz nic??? :) mam nadzieje że na najbliższy spot nowym nabytkiem przyjedziesz! ;)

tronsek - Sro Cze 30, 2010 05:59

olek997 napisał/a:
czemu sie braciaszku nie chwalisz nic???

Jak to się nie chwalę ?? :twisted:
Był temacik o tym, to ty przegapiłeś !!
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=55913

camaro17 - Sro Cze 30, 2010 11:17

olek997, kolego.......... zegary były jako przykład, instrukcję montażu stosuje się nie zależnie od nawiewów lub zegarów :razz:
olek997 - Sro Cze 30, 2010 11:52

camaro17, ale ja nie pisałem ze mam problem z zegarami..... tylko byłem niezadowolony z nawiewów które miały byc na wcisk.... zgodnie z ich opisem u dida