Zobacz temat - [R 25 1.4 ]dziwny obiaw przy 3 tyś obrotów
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R 25 1.4 ]dziwny obiaw przy 3 tyś obrotów

timer - Sro Wrz 16, 2009 18:31
Temat postu: [R 25 1.4 ]dziwny obiaw przy 3 tyś obrotów
Witam ostatnio przyszło mi wyprzedzić samochód jadący wolniej , na 4 biegu dość szybko doszła wskazówka obrotomierza do 3000 obrotów po czym samochód zaczął zwalniać i było słychać taką przytłumioną prace silnika .Zwolniłem pedał gazu, powoli wskazówka doczołgała sie do 4000 a później ja nawet nie zauważyłem kiedy mi już się odcięcie włączyło :) Po tym incydencie posprawdzałem na każdym biegu i praktycznie jest to samo do 3tyś i po 4tyś.idzie jak burza a po miedzy muli i to okropnie . Dzieje się to na benzynie tylko i wyłącznie .Bedze wdzięczny za nawet drobna podpowiedz :) pozdrawiam :grin:
darek_wp - Sro Wrz 16, 2009 20:28

Z tego co sam się zorientowałem ze wzgl na podobne problemy ale w okolicach 2000 obr przyczyną były zabrudzona przepustnica i silnik krokowy (po wyczyszczeniu jak na razie jest ok )
przy okazji poustawiałem również przerwy na świecach

dziwne, że przy LPG choć ponoć bardziej wrażliwy też nie miałem problemów - tylko na PB

timer - Sro Wrz 16, 2009 21:14

może zadam głupie pytanie ale jak sie ustawia przerwy na świecach ?? na LPG w w prawie całym zakresie mi hula
Lechos - Sro Wrz 16, 2009 21:28

timer napisał/a:
jak sie ustawia przerwy na świecach ??
Odkrecasz swiece i w zaleznosci odginasz lub doginasz elektrode boczna do srodkowej na zalecany odstep miedzy elektrodami, ktory sprawdzasz szczelinomierzem.
timer - Czw Wrz 17, 2009 16:57

tak właśnie myślałem lecz ja mam świece firmy brisk które posiadają trzy elektrody miałem takie same w poprzednim roverku i sie sprawdzały suuuuper :) wydaje mi sie że przyczyną tych nie miłych moich przeżyć może być komputer a dokładniej jego uszkodzenie bo chyba żaden czujnik lub sonda nie bedzie wpływała na prace silnika w tym konkretnym przedziale obrotów
DawidNB - Czw Wrz 17, 2009 17:04

timer, a lpg to sekwencja czy 2generacja ??
timer - Pią Wrz 18, 2009 16:38

w moim samochodziku jest sekwencja założona :) obiegnę kolejne Twoje pytanie i odrazu udzielę odpowiedzi :wtryskiwacze benzyny wymienione ze starymi nic się nie stało wiec mam do pozbycia :) choć mogą się jeszcze przydać :) może ktoś jeszcze coś podpowie :)
DawidNB - Pią Wrz 18, 2009 19:54

a dzieje się tak tylko na zimnym silniku ??
jeśli tak to jest sprawa taka że ciepłe powietrze dostarczane do filtra powietrza muli silnik miałem coś takiego w CC i pomogło odłączenie połączenia dostarczające ciepłe powietrze :cool:

timer - Sob Wrz 19, 2009 09:43

nie stety dzieje sie to na ciepłym silniku .Nie kręcę silnika do 4tyś. na zimnym silniku katem nie jestem :) :):)
iktorn73 - Pon Wrz 21, 2009 08:16

Pewnie nic to nie pomoże ale w Hondzie Civic mojej znajomej były takie objawy i majster wymieniał jakiś czujnik,teraz jeździ bez zarzutu. Niestety nie wiem jaki i od czago :( .
timer - Pon Wrz 21, 2009 23:09

szkoda że nie wiesz jaki to czujnik :( może jak będę miał czas to pokombinuje coś może coś mi sie uda zrobić :)
Blajsero - Nie Cze 10, 2012 15:30

jak, tam po takim czasie już wiadomo co było? Mam coś podobnego, tyle że trochę delikatniej.