Zobacz temat - Mandaty, mandaty
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Mandaty, mandaty

ywis - Pią Wrz 18, 2009 10:33

No i mnie dopadła suszarka, wczoraj dostałem wezwanie na stawienie się na Komendzie w sprawie wykroczenia jakie popełniłem w miejscowości Czechy przed Zduńską Wolą, niech ich... 50 ograniczenie, a ja miałem jakieś 80 parę... pierwszy mój mandat w PL od momentu zrobienia prawka... :cool:
PopaY - Pią Wrz 18, 2009 10:40

No i dobrze, może to Cię nauczy spuszczać nogę z gazu w terenie zabudowanym ;P
ywis - Pią Wrz 18, 2009 10:48

PopaY napisał/a:
No i dobrze, może to Cię nauczy spuszczać nogę z gazu w terenie zabudowanym ;P


Dobrze i nie, bo Ci powiem, że ogólnie jestem spokojnym kierowcą i nigdy nie cisnę w gaz, nie posiadam ciężkiej nogi, a że akurat tak mnie chwycili, no to mówi się trudno. Ja po mieście śmigam autem 40-50 km/h, ludzie narzekają na mnie, a tak w trasach 90 km/h. Zamyśliłem się i wjechałem z prędkością nieco wyższą... niestety.

Brt - Pią Wrz 18, 2009 10:49

PopaY, przeczytaj punkt 7.d) regulaminu forum :ok:
PopaY - Pią Wrz 18, 2009 10:51

Spoko, spoko, nikogo nie prowokuję. Zresztą ywis jest na tyle dojrzałym, że przyznał się do błędu co udowodnił w poście poniżej mojej wypowiedzi ;) Ja po prostu nie lubię tych łamiących przepisy, a później się żalących, że dostali mandat...
Krzysi3k - Pią Wrz 18, 2009 11:37

PopaY napisał/a:
Spoko, spoko, nikogo nie prowokuję. Zresztą ywis jest na tyle dojrzałym, że przyznał się do błędu co udowodnił w poście poniżej mojej wypowiedzi ;) Ja po prostu nie lubię tych łamiących przepisy, a później się żalących, że dostali mandat...


Wszyscy są ludźmi, Tobie nigdy się nie zdarzyło? :razz:

PopaY - Pią Wrz 18, 2009 11:39

Dwa razy. Dostałem 100zł, bo nie zauważyłem, że mi się żarówki przepaliły od podświetlenia tablicy rejestracyjnej, a że akurat za mną jechał radiowóz no to niestety skończyło się mandatem :P A drugi raz 50zł za ścięcie pasów jak przechodziłem przez przejście na pieszych hehe ;P