Zobacz temat - [R45 2.0 idt 2003r] problem z obrotami silnika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 2.0 idt 2003r] problem z obrotami silnika

piterek1812 - Pon Paź 12, 2009 20:03
Temat postu: [R45 2.0 idt 2003r] problem z obrotami silnika
Witam. Może ktoś mi pomoze i doradzi. Jestem od niedawna posiadaczem roverka 45 i mam problem bo kręci tylko do 4tys a zdarzy sie tak że kręći do konca. został wymieniony przepływomierz i to nie pomogło. Może być jakaś blokada bądz odcięcie paliwa?? Czy może to jest jakaś inna przyczyna??
kruszon - Pon Paź 12, 2009 23:57

Hej!

Filtry powietrza (mozna sprawdzic na oko nawet) i paliwa (zalezne od tego kiedy wymieniales) sa w dobrym stanie?

Pozdrawiam

piterek1812 - Wto Paź 13, 2009 11:26

Filtry były zmieniane max 2tys. km temu i są napewno dobre.
adamsky - Sro Sie 18, 2010 10:54

hej,
u mnie jest ten sam problem;
Chłopaki radzili żeby sprawdzić wtryski, czy jest odpowiednia rezystancja na nich.
Choć z drugiej strony wyczytałem w którymś wątku, jak pisał MaReK że to właśnie po wymianie przepływki problem powinien zniknąć... sam czekam na info od kogoś kto zna problem i jego solution.

[ Dodano: Sro Sie 18, 2010 11:54 ]
tutaj mój wątek o takiej samej nazwie ....

http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#534418

piterek1812 - Sro Sie 18, 2010 20:38

U mnie na razie nic nie pomaga. Wymieniłem przepływomierz na oryginał Boscha i to do rovera a nie do opla (podobno to jest to samo no ale...) wymienione filtry 01.07.2010, sprawdziłem, węże od turbo i rezystencje na pierwszym wtrysku. Wszystko jest w najlepszym porządku a tu dalej to samo.
Podłączałem pod komputery ale u mnie w okolicy nie a nigdzie mechanika który miałby sprzet do rovera... Jeszcze planuje wykręcić wtryski i sprawdzić czy nie leją.
Jeszcze gdzies słyszałem że może to byc czujnik położenia wału ale na forum nikt mi tego nie potwierdził.
Jeżeli znajde jakieś rozwiazanie to napisze o tym na forum...

PHJOWI - Pią Sie 20, 2010 11:57

sprawdz czy pracuje cięgno przy turbinie .
adamsky - Pią Sie 20, 2010 12:00

PHJOWI napisał/a:
sprawdz czy pracuje cięgno przy turbinie .


PHJOWI - a przybliżysz jak to zrobić ? :>

PHJOWI - Pią Sie 20, 2010 12:02

ciągniesz/popychasz i sprawdzasz czy się rusza czy stoi i jest nie do ruszenia .
szoso - Pią Sie 20, 2010 12:03

ale tego cięgna nie da się ruszyć dopóki się go nie rozepnie od westgate
adamsky - Pią Sie 20, 2010 12:06

szoso420 napisał/a:
ale tego cięgna nie da się ruszyć dopóki się go nie rozepnie od westgate


Jest jakiś tutorial do tego ?:D
bo zaczynacie znowu mówić językiem którego nie znam ;)

martens - Pią Sie 20, 2010 12:07

Ktos kiedys tlumaczyl i byly nawet fotki.
szoso - Pią Sie 20, 2010 12:07

adamsky8811 napisał/a:
Jest jakiś tutorial do tego ?:D

na pewno w Rave jest to pokazane :wink:

adamsky - Pią Sie 20, 2010 12:15

szoso420 napisał/a:
adamsky8811 napisał/a:
Jest jakiś tutorial do tego ?:D

na pewno w Rave jest to pokazane :wink:


pół dnia mi zejdzie na szukaniu tego w Rave.. :P

martens - Pią Sie 20, 2010 12:17

a moze uzyjesz szukajki i wpiszesz "cięgno" - to jakies 5 sekund :razz:
szoso - Pią Sie 20, 2010 12:23

na czerwono zaznaczony jest westgate a na niebiesko cięgno
jest tam zawleczka na końcu, która rozpina cięgno z westgate

piterek1812 - Pią Sie 20, 2010 16:30

u mnie na pewno cięgno chodzi lekko. Też już to przerabiałem.
Co jeszcze jest ważne, że głośno klekocze mój Rover, w porównaniu do innych diesli jest strasznie głośny.
Może tym kogoś naprowadzę na jakiś pomysł?

PHJOWI - Pią Sie 20, 2010 19:15

jak głośno tzn. twardo pracuje to przestawiony na rozrządzie .
piterek1812 - Pią Sie 20, 2010 22:52

Można to jakoś sprawdzić?
Są jakieś znaki na rozrządzie?
I ewentualnie można to zrobić (ustawić rozrząd w normalniej pozycji) samemu czy wybrać się na warsztat?