|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Dławi się
wczerniec - Sro Paź 28, 2009 20:48 Temat postu: [R75] Dławi się Witam może ktoś z kolegów miał coś takiego . Przy temp. powyrzej 1-3 stopni C* jest wszystko o..k. , ale jak temperatura na dworze spada do około 0-ra stopni i poniżej zera to auto( odpala super, nawet bez grznia świec ) , ale dopuki się troche nie zagrzeje , to przy dodawaniu gazu,( podczas rozpędzania) , zaczyna przerywać, tak jak by nie było paliwa . Tankuję tylko Verve na orlenie , bo na niej naj lepiej mi się jeżdzi. Filtr paliwa wymieniałem około 18.000 km. temu .
dukat11 - Czw Paź 29, 2009 11:04
Zacznij od wymiany filtra. Może ci się woda wytrąca i dlatego masz problemy.
kris-tofer - Czw Paź 29, 2009 12:21
Po takim przebiegu filtr paliwa można śmiało już wymienić, przy okazji i filtr powietrza jeśli też dawno nie wymieniałeś.
Nie chcę wprowadzać w błąd co do tej usterki, ale u mnie podczas przyśpieszania też były delikatne szarpania, więc wyczyściłem zawór wysokiego ciśnienia na pompie i teraz te szarpania zniknęły. (Co prawda zawór nie wyglądał na brudny ale wyciągnięcie go jakieś tam przedmuchanie pomogło)
wczerniec - Pią Paź 30, 2009 02:11
Dzięki, zacznę od filtra paliwa , filtr powietrza wymieniam razem z olejem co 12000 km, teraz ma przejechane od wymiany dopiero 7000 km . Wymienie filtr paliwa i zobaczymy , może pomoże .
Rowan - Pią Paź 30, 2009 17:05
kris-tofer, masz rację stawiałbym na filtr paliwa. Aczkolwiek zawór... hmmmm.
kris-tofer napisał/a: | (Co prawda zawór nie wyglądał na brudny ale wyciągnięcie go jakieś tam przedmuchanie pomogło |
Bo on zawsze wygląda na czysty, bo przez niego przepływa paliwo, ale niestety to jest zawór iglicowy i maleńki syf i już nie pracuje tak jak powinien.
[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 17:05 ]
wczerniec napisał/a: | teraz ma przejechane od wymiany dopiero 7000 km |
Aha jeszcze jedno, w CDT warto wymieniać filtr powietrza częściej co około 5kkm nie zaszkodzi.
Dziadek - Pią Paź 30, 2009 17:10
Witam.Masz rację Rowan.Nie zdawałem sobie wcześniej z tego sprawy.Wystarczy spojrzeć na zużycie paliwa po wymianie filtra powietrza,widocznie dostaje wtedy więcej świeżego luftu,chociaż teoretycznie przy dobrej przepływce nie powinno tak być.
Rowan - Pią Paź 30, 2009 20:39
Dziadek, ja już nie wierzę w dobre przepływki. A po wymianie filtra widać jak się wkręca na obroty i przy dystrybutorze też widać różnice.
wczerniec - Sob Paź 31, 2009 02:21
Mam więc prozbę niech mi ktoś podpowie gdzie znajdę ten zaworek do przeczyszczenia ?
NEOSSS - Sob Paź 31, 2009 09:15
Na pompie po lewej stronie...
kris-tofer - Pon Lis 02, 2009 11:09
wczerniec napisał/a: | Mam więc prozbę niech mi ktoś podpowie gdzie znajdę ten zaworek do przeczyszczenia ? |
Na forum były opisywane tematy ze zdjęciami jak wyczyścić i gdzie znaleźć ten zawór.
wczerniec - Wto Sty 19, 2010 22:07
Przepraszam że tak pużno piszę ale zapomniałem ,rozwiązaniem mojego problemu była wymiana filtra paliwa , po wymianie mrozy były do -18 stopni i dławienia już nie było . Wszystko jest o.k. dziękuję za wszystkie sugestie. Pozdrawiam
apples - Wto Sty 19, 2010 22:14
Jakiej firmy filtr założyłeś?
wczerniec - Sro Sty 20, 2010 21:23
filtr paliwa założyłem firmy ( DELPFI) , czy jakoś tak.
[ Dodano: Sro Sty 20, 2010 21:23 ]
już wiem DELPHI
witia24 - Sro Sty 20, 2010 21:41 Temat postu: ok a co myslicie o tym bo po zimie napewno zmieniam zobacze jaki syf poleci
http://allegro.pl/item893...s_rover_75.html
apples - Czw Sty 21, 2010 20:25
witia24
|
|