Zobacz temat - [R620] Blacharka + lakier =
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Blacharka + lakier =

Phillippe - Sro Lis 04, 2009 21:14
Temat postu: [R620] Blacharka + lakier =
Uszanowanie,

Dzisiaj odwiedzilem blacharza i za pomalowanie części: lusterek, zderzaka przód, błotnika i zaszpachlowanie tyłu zaśpiewał mi 2000. Cena wydala mi sie z księzyca wiec pisze do was...
Jutro prześle zdjecia samochodu do oszacowania, pomożecie?

darek_wp - Sro Lis 04, 2009 21:18

cena troche za wysoka ale nie z księżyca, średni koszt malowania elementu to obecnie ok 450-550 PLN a u Ciebie jest ich 3 plus szpachlowanie, sądzę że w profesjonalnych zakładach nie zejdziesz ponizej 1700 chyba ze ktoś robi chałupniczo to można sie dogadać
Vesper416 - Sro Lis 04, 2009 21:24

Mój brat jest lakiernikiem w Forda, ojciec już nie praktykuje ale też lakiernik w Poznaniu brachol mówi że od 300zl biorą za element. Szukaj po jakiś okolicznych wioskach mniejszych zakładów lakierniczych za 2000 powiem Ci że na pewno pomalują Ci cały samochód bez środka
staf - Sro Lis 04, 2009 21:24

darek_wp, ma racje. U nas ceny kształtują się podobnie. A chałupniczej roboty nie polecam. Bywa ze malują na szypciora,źle montują elementy. Nie wszyscy.....ale można mieć pecha, i o reklamacji należy zapomnieć.
Phillippe - Sro Lis 04, 2009 22:37

Najzabawniejsze jest to, ze taką cene mi wyrzucił za samo malowanie i szpachle na tył. Daje mu tylko czesci do pomalowania. Jutro pokaze wam tył samochodu, ogólnie fotki porobie.

Dodam też, ze koles nie robi pod szyldem.

darek_wp - Czw Lis 05, 2009 09:06

Phillippe napisał/a:
Dodam też, ze koles nie robi pod szyldem


to trochę przesadził, popytaj w takim razie u konkurencji, ceny które Ci podałem są z FV, jak gość robi "na lewo" za taką kasę to albo robi świetnie i się ceni albo zdziera - musisz sam określić

Phillippe - Czw Lis 05, 2009 11:29

Dołączam kilka fotek do oszacowania przybliżonych kosztów, właściwie mało widać, ale można dostrzec, że tył ćwiartka jest wgnieciony na około 3cm, przy klamce stuknięte drzwi, delikatnie obrysowana klapa z tyłu.

Z części zakupiłem:
lampe - 400zł
lusterko - 200zł
zderzak z belką przód - 300zł
błotnik- 210zł



ZDJĘCIE 1
ZDJĘCIE 2
ZDJĘCIE 3
ZDJECIE 4
ZDJĘCIE 5
ZDJĘCIE 6
ZDJĘCIE 7
ZDJĘCIE 8


Apropo fachowca, jest dobry w tym co robi ma duże kolejki, ale mimo to wydaje mi się, że za samo malowanie chce za dużo. Wmawia mi, że trzeba "przycieniować po całości" bo błotnik z maską będą się różnić odcieniami po malowaniu. tak samo ćwiartka tył będzie się różniła od drzwi.

NEOSSS - Czw Lis 05, 2009 11:35

Phillippe, trohe drogo dales za graty...
Blotnik tyl szpachlujesz? Nie polecam... Nawet jak ladnie wyklepie i powyciaga mlotkiem bezwladnosciowym, szpachla bedzie obsiadac... Lakernik dobrze mowi ze bedzie musial rozpuszczalnikiem do cieniow przejechac a potem polerke mu 2500 na woe zrobic inaczej kolor bezie sie odcinal... Cena 2000 troche spora... :)

Phillippe - Czw Lis 05, 2009 11:41

Sugerujesz, że ćwiartke trzeba ciąć?
NEOSSS - Czw Lis 05, 2009 11:49

Phillippe, radzilbym rozwiercic na zgrzewach i odciac stary blotnik a w to miejsce wstawic uzywke i tylko laczenia w szpachle i malowac....
Phillippe - Czw Lis 05, 2009 11:53

I właściwie gość mi wczoraj powiedział, że "wycinać nie będziemy i zrobimy tak, żeby było po Bozemu bo szpachla bedzie odpadać"...
Dylemat, każdy radzi inaczej:)

NEOSSS - Czw Lis 05, 2009 11:58

Phillippe, jezeli on uwaza ze szpachla na srodku blotnika tam gdzie blotnik pracuje(bez wzmocenienia) nie odpadnie lub nie zacznie pekac, a uwaza ze na laczeniu z progiem lub rynienka bedzie to chyba mu sie cos pomylilo albo Ty zle zrozumiales
Phillippe - Czw Lis 05, 2009 12:01

Dokładnie mi powiedział, że wyklepie tam jak najlepiej sie da i rzuci szapchlu najmniej jak to możliwe. Nic nie wspominał o łączeniu na progu :)
filo - Czw Lis 05, 2009 13:36

Że tak się spytam-co to się stało?
Phillippe - Pią Lis 06, 2009 00:13

Felerne słupki montują nie tam gdzie trzeba :)

[ Dodano: Pią Lis 06, 2009 00:13 ]
NEOSSS,
Popatrz, że blacha zewnętrzna nie pracuje w pojedynke, jak widać są elementy wzmacniające zaraz przy zawieszeniu od wewnątrz pojazdu, jak również przy miejscu mojej wgniotki. Będę raczej dobrej myśli odnośnie szpachlu...