Zobacz temat - [ R 414 95r ] Nie odpala , kręci , umarł !
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [ R 414 95r ] Nie odpala , kręci , umarł !

borsi - Wto Lis 10, 2009 10:10
Temat postu: [ R 414 95r ] Nie odpala , kręci , umarł !
Witam,
Jest problem i to nie miały .
Z racji że wyjechałem około 3 tygodni temu mój R nie był odpalany przez 2 tyg . lecz gdy już chciałem go odpalić on powiedział mi gromkie "spier..."
mówię mu nie gniewaj się przecież Cie dobrze traktuje . Zrobię Ci to ssanie którego nie masz spokojnie (silnik posiada od nowszych R)
On na to "nie i chu..."
a więc dobrze....
akumulator już padł od kręcenia
podładowałem i biorę gnojka na hol kilometr ciągnięcia i nic. stoimy a on odpala jak niby nigdy nic....choć obroty wariują jak szalone.
Całe auto skacze jak wariat kangury jak ..głowa mała... :beczy:
No to co jest przyczyną rzekłem .
Czujnik położenia walu OK kable cewka ok komp ok podmieniane wszystko itd...pompa Ok (tryska jak szalona)
Zawiozłem go do naszego kolegi ze Stobna k/Kalisza i on dalej walczy i również nie może znaleźć przyczyny.
Zdecydowaliśmy się na wymianę całej wiązki (poprzedni właściciel ja zmasakrował )
Auto zimne nie zapali za chiny ludowe .
brak mi już sił .
Panowie konkretnie !
Szczerze Was błagam.
POMOCY !
Pozdrawiam,
zrozpaczony K.

maco - Wto Lis 10, 2009 11:10

masz w nim olej?
flapjck1 - Wto Lis 10, 2009 11:18

palec rodzielacza?

czujnik temp?

borsi - Sro Lis 11, 2009 10:08

maco napisał/a:
masz w nim olej?


głupie pytanie :)

palec również do podmiany ale to nie to . czemu niby miał by odpalić dopiero po jechaniu 1 km zatrzymaniu się i odpaleniu ze stacyjki ? idiotyzm.
Czujnik temp po zmostkowaniu nic się nie dzieje.

Następnego dnia jak auto znowu stało przez cała noc znowu nie odpalił.

[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 10:08 ]
Prosze pomocy naprawde !

AndrewS - Sro Lis 11, 2009 23:14

jakub333 napisał/a:
Czujnik temp po zmostkowaniu nic się nie dzieje.


co to znaczy ??


w takiej sytuacji nie krecisz silnika pol godziny bez sensu, tylko sprawdzasz czego mu brakuje, wystarczy 10 sekund potrzymac na rozruszniku, jak nie odpali po tym czasie, to i po 10 min nie zapali

obrotomierz podnosi sie tzn wskazuje obroty przy kreceniu rozrusznikiem i holowaniu ??

borsi - Czw Lis 12, 2009 08:28

No tak tylko wiesz jak on sie "rozgrzał" trochę na tym holowaniu to potem zapalił i tak zawsze .
Mówił że sprawdzał czujniki ten nasz kolega.

Wskazówka obrotów nie podnosi się hdy rozrusznikiem go tracam , a gdy jest na holu obroty idą do góry.

thef - Czw Lis 12, 2009 14:17

Proszę uzupełnić dane roverka w temacie.
AndrewS - Czw Lis 12, 2009 22:29

ja bym jednak podmienil czujnik PWK, nasz tez przy sprawdzaniu niby byl dobry, a glupial od temp
borsi - Czw Lis 12, 2009 22:40

był podmieniony na działający bez rezultatu.
Z dnia na dzień przestaje auto chodzić ...:(
:beczy:
Czym ja mam jeździć...prawdziwym rowerem. :(

darek_wp - Pią Lis 13, 2009 09:09

jakub333 napisał/a:
Z dnia na dzień przestaje auto chodzić


ja zabrałbym się za metodyczne sprawdzanie - pisałeś, że pompka podaje paliwo - zostaje sprawdzić czy z wtrysków też leci - to pierwsze, dalej układ zapłonowy - świeca w garść i sprawdzenie czy iskra jest na wszystkich kablach i jaka, następny krok - czujnik temp, wału i krokowy - sprawdzenie ew czyszczenie silniczka i złączy, sprawdzenie sondy - czy daje impulsy, sprawdzenie bezp szczególnie pod maską i ich połączeń (czy nie zaśniedziałe) i obu mas - jeśli tu będzie wszystko ok pozostaje tylko mechanika - no chyba że padł komp ale o takim przypadku nie słyszałem - powodzenia w pracy

borsi - Pią Lis 13, 2009 17:31

darek_wp napisał/a:
jakub333 napisał/a:
Z dnia na dzień przestaje auto chodzić


ja zabrałbym się za metodyczne sprawdzanie - pisałeś, że pompka podaje paliwo - zostaje sprawdzić czy z wtrysków też leci - to pierwsze, dalej układ zapłonowy - świeca w garść i sprawdzenie czy iskra jest na wszystkich kablach i jaka, następny krok - czujnik temp, wału i krokowy - sprawdzenie ew czyszczenie silniczka i złączy, sprawdzenie sondy - czy daje impulsy, sprawdzenie bezp szczególnie pod maską i ich połączeń (czy nie zaśniedziałe) i obu mas - jeśli tu będzie wszystko ok pozostaje tylko mechanika - no chyba że padł komp ale o takim przypadku nie słyszałem - powodzenia w pracy



Wszystkie te części zostały podmienione z dobrego R .
Czujnik temp. nawet jak by był zły to by obroty na moment podskoczyły a one nic.
Komp też podmieniony nic !
Chyba wymienimy całą wiązkę kabli .
Sonda nie działa na zimno !! !! Ile razy można na tym forum to powtarzać ?
Jak silnik się rozgrzeje po 1 km targaniu auta...tak nie chce odpalić za cholere a potem ze stacyjki odpala ale obroty trzeba trzymać na pedale gazu.

oprawca_1978 - Pią Lis 13, 2009 19:06

Sprawdź czystość zespołu przepustnicy, wyczyść silniczek krokowy, sprawdź szczelinę na zamkniętej przepustnicy i wyczyść kanalik obejściowy przepustnicy.
No i cały osprzęt silnika do sprawdzenia - wszystkie czujniki, automatyka, przewody, itd..

AndrewS - Pią Lis 13, 2009 20:05

silniczek krokowy mozna latwo wyeliminowac, silnik powinien odpalic bez problemu z wcisnietym do polowy pedalem gazu, jesli mimo to nie zapala, to napewno nie jest to wina krokowego
faecd - Pią Lis 13, 2009 23:05

jakub333, a moze cewka zaplonowa dostala wilgoci i szlag ja trafil?
borsi - Wto Lis 17, 2009 13:10

wszystkie takie podzespoły zostały wymienone z innego chodzącego rovera ! :( cewka czujniki etc.

[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 13:10 ]
ha kolega " TARADAJA " odkrył mój problem
skrzynka bezpieczników zamokła zawilgotniała.

Czyli odpala normalnie
Ssanie również już jest w czym rzecz --- cały układ tam był popalony itd.

Pozostał jeszcze jeden problem.
Kangurki czujnik położenia wału jest ok . możliwe ze na kole zamachowym jest zadra .