Zobacz temat - [R-45 2.0] nadal problemy z obrotami.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R-45 2.0] nadal problemy z obrotami.

piterek1812 - Wto Lis 10, 2009 18:10
Temat postu: [R-45 2.0] nadal problemy z obrotami.
Pisałem juz kiedyś o moim problemie, chodzi o to że mój Rover kręci tylko do 4 tys. Wymieniłem przepływomierz na oryginalny Bosch, wymieniłem filtry, sprawdziłem rury od interculera i turbiny i nadal nic. Komputer nie wykazał błędów. Wie ktos może co może byc przyczyną? Prosze o pomoc
Firq - Sro Lis 11, 2009 10:23

piterek1812 napisął,
Cytat:
mój Rover kręci tylko do 4 tys

a po co ci wiecej ?? przecież to jest zabójstwo dla silnika takie powolne .....
pozatym diesel przy takiej prędkości obrotowej mocy nie ma żadnej praktycznie.

piterek1812 - Sro Lis 11, 2009 15:40

zgadza się ale nie ma tego komfortu jazdy, nie ma mocy od 3tys i przy wyprzedzaniu musze sie troche napoćic i zastanowić czy mam odpowiednio dużo miejsca. Jeżdziłem roverkirm z tym samym silnikiem i przyspiezszenie było o niebo lepsze. od 0-100km/h według danych techniczych powinien przyspieszać w 10-11 sek, mój potrzebuje jakieś 16-17 to chyba jest już dosyć dużo...
masin - Czw Lis 12, 2009 18:55

to ja moze podlacze sie pod temat bo mam tak samo.sprawdzalm go i tez kreci sie max do 4 i koniec.tylko ze ja mam walnieta przeplywke i myslalem ze tak ma byc a tu jak mowisz to psikus.



Ludzie sprawdzajcie swoje roverki i mowcie czy wam wchodzi na wieksze obroty(nic sie nie stanie,nie panikujcie)

Jugol - Pią Lis 13, 2009 01:40

....z ostatniej chwili, Kochanica kręcona 4500 obr. dosłownie minety temu na A3 i powiem, że dalej jej nie męczyłem- bo i lekko leciwa jest :mrgreen: , ale jak ktoś wyżej pisał- już mało odczuwalne zmiany, bez jakiś rewelacji, ale tłoki okurzone :ok:
piterek1812 - Pon Lis 16, 2009 17:30

A więc tak... Nadaremne jest pisanie o przepływomierzach, filtrach, o kablu od wtrysku itd. Problem tkwi w pompie paliwa a dokładnie w jej oprogramowaniu. W niektórych Roverkach były fabrycznie wstawiane błedy w sterownikach pompy paliwa i dlatego obroty nie przekraczają 4tys. To jest do zrobienia, wystarczy wybrać się do warsztatu w którym zmieniają oprogramowania w komputerach i wykasować stary sterownik usunąć i wgrać nowy.
Immq - Sro Lis 18, 2009 09:46

Witam,

nie mogę się z Tobą zgodzić, jakiś czas temu moje auto śmigało tak jak trzeba, 5k/obr max. przyspieszenie 11 sec. W chwili obecnej coś się popsuło i obroty wynoszą 4k, przyśpieszenie 0-100km 18 sec, pomimo tego że wymieniłem przepływke, sprawdziłem węże, zatkałem EGR. Oczekuje na sprawdzienie wydajności turbiny ale to może jeszcze trochu potrwać.

pozdrawiam, R user.