|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Powitania - Witam Wszystkich Serdecznie!
Skwirek - Sob Lis 21, 2009 01:36 Temat postu: Witam Wszystkich Serdecznie! Witam!
Na forum zalogowałem się niedawno, sama strona klubu roverki.pl bardzo mi pomogła przy zdecydowaniu sie na zakup MGF'a.
Trochę "suchych danych": na imię mam Marcin, rocznik 1990 , mieszkam w Ostrowcu Świętokrzyskim, lecz aktualnie studiuję w Warszawie na Wojskowej Akademii Technicznej.
To "przywitanie" będzie miało troche inny charakter z racji przygód jakie spotkały moje MGF'a w drodze do domu, może niezgodny z regulaminem, ale zupełnie nie wiem gdzie mógłbym "tekstowo" podziękować koledze Tomi_114 za pomoc przy autku.
Otóż zaczynając od początku. Tata pojechał odebrać MG - zaraz po odebraniu umówiłem tate z Tom'im_114 na pompowanie zawieszenia - początkowo miała to być chwilowa czynność, która przerodziła się w kompletną "sekcje" autka. Wszystko z powodu tego, iż MG tuż przed domem Tommi'ego zgasł i już nie chciał zapalić. I tak - zaczęło sie nie tylko pompowanie zawieszenia, ale również "rozbieranie" kolejnych partii samochodu w celu poszukiwania usterki odpowiadającej za "niepalenie". Po kilku godzinach spędzonych w garażu, okazało się, iż winowajcą jest kopułka.
Warto zaznaczyć, że w trakcie szukania na tapete były brane wszyskie możliwe opcje, takie jak: cewka, immobilizer, ECU, przełącznik od odcinania paliwa, itp.
Podsumowując, jeszcze raz witam wszystkich Użytkowników Forum jak i Klubowiczów
oraz jeszcze raz chciałbym bardzo podziękować Tommi'emu_114 za pomoc i trud pracy włożony w "ożywienie" serca MGF'a.
Pozdrawiam
Marcin
maniaq - Sob Lis 21, 2009 02:21
powitac kolege, oby to byly zle dobrego poczatki
jak jestes w wawie, to moze na spota podjedziesz w ktoras niedziele poczytaj w watkach o soptach lokalnych .
pozdr i gratki MG
staf - Sob Lis 21, 2009 08:08
Witam, pozdrawiam.
krzychu.b - Sob Lis 21, 2009 08:29
Witaj , szerokości no i bezawaryjności
kasjopea - Sob Lis 21, 2009 13:10
Witaj