Zobacz temat - cb radio na prezent - prośba o ponmoc w wyborze
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Car-audio, nawigacje, radia CB - cb radio na prezent - prośba o ponmoc w wyborze

Matius - Czw Gru 10, 2009 10:38
Temat postu: cb radio na prezent - prośba o ponmoc w wyborze
Witam,

Na święta chciałbym kupić teściowi radio CB. Nie znam się całkowicie na tym bo nigdy nie miałem cb radia. Miał jakieś stare cb radio potem dokupił sobie antenę ale któregoś dnia radio się spaliło (być może że długi czas leżało w garażu i nabrało wilgoci...)

antena została całkiem nówka (taka długa duża) i tak sobie pomyślałem że pod choinkę dobrym pomysłem byłoby kupienie cb radia.

Wielka prośba do Was bo ja kompletnie nie wiem na co mam zwracać uwagę ;/ Jakie polecacie? interesują mnie aukcje z allego bo raczej nigdzie indziej nie będę kupował. Cena to do 200zł (z ewentualnym jakimś poślizgiem...) i nie wiem czy za takie pieniądze można coś kupić dobrego jak nie to powiedzcie wprost że nie warto i będę szukał czegoś innego :)

Za wszystkie propozycję będę bardzo wdzięczny.

[ Dodano: Czw Gru 10, 2009 10:38 ]
może coś takiego? jak myślicie?

http://allegro.pl/item842...m_promocja.html

Remigiusz - Czw Gru 10, 2009 10:48

Za 200zl to za wiele nic dobrego nie kupisz :neutral:

Jedynie dobre to jest Uniden 520xl, bez dużych bajerów i mi się z nim dobrze już 3 lata jeździ.

Lub coś z Mutlibandem oraz AM/fm to Yosan Pro 120 (to samo co Lavayette Atena)
Albo bym nawet polecił Sunker Elite Three z automatyczna blokada szumów

Ale granica to tak do 300zl :wink:

Ja sie przymierzam do zmiany Radia z moje Unidena 520 i jedynie w miarę dobre to President Harry 3 albo 2 (z względu na taka sama wielkość Unidena)

I jak ma dluga Anetne nie wiem mam nadzieje ze ponad 1,5m to kup Radia z Rf-Gain bo bez tego to ani rusz

funfel - Czw Gru 10, 2009 11:07