|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [220D 97r]Gniazdo diagnostyczne - GDZIE???
Marc-in - Pią Gru 18, 2009 22:06 Temat postu: [220D 97r]Gniazdo diagnostyczne - GDZIE??? Podejrzewam, że gniazdo diagnostyczne w moim rowerze jest gdzieś spory kawałek pod popielniczką...
Ale jak tam się dostać???
Trzeba rozkręcać cały panel przedni???
Dotyczy R200
Remigiusz - Pią Gru 18, 2009 22:49
Wsad tam głowę z boku kolo pedałów i zobacz gdzie sie zawieruszyła wtyczka Powinna być zaraz tutaj kolo pedałowe na takiej ramce metalowej
A tak to czemu ja szukasz Nic mądrego oraz przydatnego nie wyczytasz z 220D
Marc-in - Sob Gru 19, 2009 09:29
Zaczęła świecić kontrolka silnika i zastanawiam się o co kaman???
Może to być przytkany katalizator, jakiś filtr, który dławi silnik...
Właśnie dlatego chciałbym go podpiąć pod kompa.
Jak mi zaświeciła kontrolka to trzeba było gada redukować i mieszać biegami bo nagle stracił moc. Po ponownym odpaleniu kontrolka już nie świeciła.
Poza katalizatorem nic innego mi nie przychodzi do głowy...
Remigiusz - Sob Gru 19, 2009 11:10
Marc-in, No w Rave pisze tak do naszych SD
Jak się zaświeci lampka to traci moc i jak sie wyłączy silnik i potem sie już nie świeci i zostaje blad kodu zapisany. Tylko problem jest te Rover ECM odczytać bo to nie Bosch jak w SDI
No nic a wiec tak nasz komp steruje tylko wtryskami i czasem wtrysku. Druga rzednę sygnały bierze z czujnika temp. płynu chłodniczego i ustala czas grzania świeć. Oproc tego bierze jeszcze sygnał z przepływomierza żeby otwierać lub zamykać EGR ale to nie takie ważne.
Wiec powrócić do priorytetowej funkcji kompa są to dwa sygnały brane z czujnika w skrzyni biegów która mierzy położenie wala i prędkość auta a drugi czujnik jest na pierwszym wtryskiwaczu ktory mierzy kiedy ma wytryskiwać ropę. Wiec ja bym sprawdził kabelki do tych czujników lub poruszał nimi i zobaczył czy coś się dzieje.
Więcej sygnałów nie ma i szukać błędów trzeba od tego zacząć jak sie świeci kontrolka
[ Dodano: Sob Gru 19, 2009 11:10 ]
Cytat: | Może to być przytkany katalizator, jakiś filtr, który dławi silnik... |
Kata można wywalić i wstawić strumienica nic złego dla swojego Roverka przez to nie zrobisz Ja tak mam i Kata za 250zl sprzedałem na skup katalizatorów.
Czujnika dla Kata albo jakiegoś filtra nie masz wiec zawsze można wymienić filtr paliwa Ale jak sie świeci kontrolka check engine to auto przechodzi w program awaryjni i działa mulowato tylko tak żeby gdzieś dojechać nim.
Marc-in - Nie Gru 20, 2009 10:17
OKI, klikłem "POMÓGŁ" , posprawdzam to dzisiaj,
ale w pewnym stopniu nadal mi to nie rozwiązuje problemu.
Otóż jak jadę na zimnym silniku jest raczej dobrze, nie wiem bo nie żyłuje zimnego silnika, ale jak już się rozgrzał zacząłem deptać po gazie i tu w niektórych momentach totalny spadek mocy.
Kontrolka silnika nie świeciła.
Gdzie zacząć szukać przyczyny???
Paliwo nie zamarzło, bo mam wlane zimowe.
Może to być problem z kablami i świecami???
A przy okazji jakie świece podchodzą do 220D??? Może czas najwyższy wymienić...
Remigiusz - Nie Gru 20, 2009 10:39
Jak byś miał walnięte świece to byś miał tylko problem z odpaleniem i tyle potem już świece nie graja roli.
Hmm... sam nie wiem gdzie szukać błędu Intercoolera nie masz wiec to odpada. A sprawdź jeszcze powrót i zasilanie wężyka paliwa od pompy czy nie jest pęknięty i nie zasysa powietrza bo to tez może być przyczyna.
Marc-in - Nie Gru 20, 2009 10:48
A jakie świece tam wchodzą??? Bo co rano niestety go muszę trochę popiłować ((
Remigiusz - Nie Gru 20, 2009 11:27
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#59
|
|